MuscleMeat

ronnie van dichtbij

Hij mot nog een hoop doen om me in te halen

Leuk filmpje:D

Wahahahaha

Oud, maar wel leuk.

Ronnie "Gut"-man...

Veel te grote taille...

ja leuk filmpje maar ik vind de filmpjes leuker als je ziet hoe die traint. maar jammer genoeg zijn daar weinig filmpjes van

koop je toch een DVD van em...

Leuk om te zien. Die gast is echt motha****ing groot zeg. Heeft wel een aardig buikje trouwens ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen dat eigenlijk in zijn gezicht proberen te zeggen.

:suicide:

axestream zei:
Zo, dat heb ik hier nog nooooooit gehoord. Ben blij dat je ons daar toch even op wijst. :thumbs:

Valt me op dat wanneer iets negatiefs over coleman wordt gezegd jij er als de kippen bij bent...grote fan van em??

Hij blijft de grootste en verdiend het keer op keer de olympia te winnen, maar zn buik ziet er idd niet uit (is niet alleen bij ronny btw, alleen bij hem is het net iets erger). Ik zie veel liever aestetische(?) bb'ers maar die passen helaas al lang niet meer in de huidige richtlijnen.

50 Dollar zei:
Valt me op dat wanneer iets negatiefs over coleman wordt gezegd jij er als de kippen bij bent...grote fan van em??

Hij blijft de grootste en verdiend het keer op keer de olympia te winnen, maar zn buik ziet er idd niet uit (is niet alleen bij ronny btw, alleen bij hem is het net iets erger). Ik zie veel liever aestetische(?) bb'ers maar die passen helaas al lang niet meer in de huidige richtlijnen.

Nee, ik ben geen fan van Ronnie, maar om nou steeds over die buik te beginnen...

Terug
Naar boven