XXL Nutrition

Rookie, 3 maanden serieus beulen en vreten.

je moet wel beginnen tellen vanaf het moment dat je echt begonnen bent eh :p of het nu aankloten is of niet

Ik basketbalde op het niveau van jong ajax om het zo maar te zeggen. 4x in de week kei hard trainen, 2x de shuttle run test,Iedere dag weer tot het zweet in mn naad zat en ik kón dunken.. Mja, ik was gewoon te klein naast al die buffels die op dezelfde positie stonden en 1.90> waren.

Zat de laatste maanden voor 90% op de bank, dus ben dr maar vanaf gestapt..
En toen na een paar maandne maar een abbo op de sportschool geregeld.

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Zowaar nog een andere foto gevonden, volgensmij van begin januari:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar ik wel last van heb is dat mijn linker kant "dominant" is.
Dus mn linker kant tilt meer dan de rechter kant van mn lichaam. Mijn idee was gewoon meer dumbbell oefeningen. waarbij je dus zeker weet dat je linker en rechter kant even veel gewicht tillen zodat het wat bijtrekt om het zo maar te zeggen.

Zie ik daar nou Golden power Energy drink in de prullenbak liggen?
Haha geintje, mooi fysiek man.

nice !

• Topic Starter Topic Starter
je moet wel beginnen tellen vanaf het moment dat je echt begonnen bent eh :p of het nu aankloten is of niet

Ja goed, maar ik hou het bij het punt waarop ik serieus ben begonnen met "bodybuilding" om het zo te noemen. Al durf ik het nog niet echt bodybuilding te noemen met mijn formaat, maar dat komt nog wel.
En eerder heb ik al verteld dat ik al een redelijke voorsprong had doordat ik 4x in de week intensief trainde op hoog niveau. Maar dat had dus weinig met krachttraining te maken. Maar wel die standaard dingen zoals pushups, zitups en dat soort fratsen:).

Zie ik daar nou Golden power Energy drink in de prullenbak liggen?
Haha geintje, mooi fysiek man.

Haha, ja klopt! Maar van al die energy drankjes ben ik afgestapt.. Mn broertje leeft er nu wel dag en nacht mee..
Zit nu meer aan de ijs thee, uiteraard mn whey shakes, en gewoon appelsap en shit.. Geen koolzuur houdende dranken meer iig.

Thanks!

Danku!

goed bezig en effe je koppie er bij houden.
ben benieuwd wel fysiek je kan promoten als je het een jaar volhoud.
Veel succes

Dat jij je picture showt over een jaartje of half jaartje.
in ieder geval keep up the good work

Terug
Naar boven