XXL Nutrition

Rotterdam terror corps classics limited edition

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

01 Rotterdam Terror Corps - The Music is Too Much 04:57
02 Rotterdam Terror Corps - The Horror 06:17
03 Rotterdam Terror Corps - There is Only One Ter 06:55
04 Rotterdam Terror Corps - Sound of Madness 04:51
05 Rotterdam Terror Corps - We're Gonna Blow Your 05:52
06 Rotterdam Terror Corps - You're Dealing With 04:55
07 Rotterdam Terror Corps - Raveworld 05:59
08 Rotterdam Terror Corps - Nobody Harder (G-town 06:13

hijs weer goed :D

Nr.2 blijft toch zo goed, vooral die Buzz Fuzz remix.....

Wel lelijke kerel die Distortion:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vette muziek. Heb RTC logo op mn enkel getatoeerd. Zelf gedaan ook....

Yo Blank? nee man terror Dit is dus een vorm van dermate klote herry waaraan het gehoor van onze jongeren beschadigt.Voeg daaraan toe dat de meeste jongeren uit de maatschappij er meer dan 3uur per dag naar luisteren en zich daarbij blootstellen aan te veel geluid en doof raken.;)

big kelvin zei:
Yo Blank? nee man terror Dit is dus een vorm van dermate klote herry waaraan het gehoor van onze jongeren beschadigt.Voeg daaraan toe dat de meeste jongeren uit de maatschappij er meer dan 3uur per dag naar luisteren en zich daarbij blootstellen aan te veel geluid en doof raken.;)

AAAACHHH MAN! :D

(Drokz)

big kelvin zei:
Ja wat maakt het uit ben je 30 en doof wat maakt dat nou uit.Liever op terror hakken dan hakken op terror weer effe terug naar mijn onbegrijpelijk abn

Het schijnt dat je van die muziek ook bout gaat praten.........:cool:

big kelvin zei:

RTC maakt geen terror :fu:

zitten ze nog steeds in Hoogvliet op het industrieterrein?

Lache man..moet gelijk aan me ouwe MegaRave bomberjack denken..fijn jasje was dat...groen koppie erop..wapen van Rotterdam erop gestikt

Heb veel mooie momenten mogen beleven met dat jasje aan..met dank aan de chemicalien natuurlijk die rijkelijk door mijn systeem vloeiden in der tijd

De goede slechte tijd..wat ging het toch snel voorbij

Groet Jugger

heb een keer een nummer gehoord
wat een wagelijke troep was dat
''wij zijn allemaal natzis...neonatzis wel te verstaan..jij vieze vuile zwarte banaan...''
schandalig vind ik hun

spiertje16 zei:
''wij zijn allemaal natzis...neonatzis wel te verstaan..jij vieze vuile zwarte banaan...''
schandalig vind ik hun

:scratch:

Mc Raw is zelf een n*ger:

Rotterdam%20Terror%20Corps.jpg

als hij met dat soort mensen om wil gaan moet hij dat vooral doen
vind hun nog steeds stelletje rascisten

ach...die extreem rechtse uitlatingen moet je je niet aan storen...het beukt heerlijk!!!kben benieuwd of ze ook weer op de Nightmare line-up staan 17 december

spiertje16 zei:
schandalig vind ik hun
Is dat niet dj Adolf?

serieus

ja man en hun hebben nog meer van dat soort troep
@robert hosper
hoe kan ik er niet op letten???
ze zeggen het om de 4 sec en strooien met woorden als kanker n*ger
boom aap wtf gek?
ik hou ook wel van een potje goede hardcore maar wat hun maken slaat alles

denk je nou echt dat die nummers zoals: sieg heil kankerzwarten gemaakt zijn door rtc? Mc Raw is zelf een n*ger. Die nummer zijn gewoon door een paar kneusjes gemaakt en op kazaa ofzo gezet onder de naam rtc. En nu gelooft bijna iedereen die geen reet van hardcore af weet dat het door hun is gemaakt.....

onwetenheid is zalig of niet spiertje?

run-ner zei:
denk je nou echt dat die nummers zoals: sieg heil kankerzwarten gemaakt zijn door rtc? Mc Raw is zelf een n*ger. Die nummer zijn gewoon door een paar kneusjes gemaakt en op kazaa ofzo gezet onder de naam rtc. En nu gelooft bijna iedereen die geen reet van hardcore af weet dat het door hun is gemaakt.....

Ja, ik kwam ze ook tegen op LimeWire. Je hoort aan de kwaliteit dat het geen RTC is.

En die heerlijke sl*tten er altijd bij op het podium :D

Lekker met de flamoes staan draaien voor een overvol, ubervaag Energiehal volkje *muhaha!*

Those where the dayz...

Terug
Naar boven