XXL Nutrition

Rotterdam terror corps classics limited edition

run-ner zei:
denk je nou echt dat die nummers zoals: sieg heil kankerzwarten gemaakt zijn door rtc? Mc Raw is zelf een n*ger. Die nummer zijn gewoon door een paar kneusjes gemaakt en op kazaa ofzo gezet onder de naam rtc. En nu gelooft bijna iedereen die geen reet van hardcore af weet dat het door hun is gemaakt.....

Idd....dat zijn gewoon een stelletje prutsers die een nummertje (nog lelijk ook!) mbv Fasttracker in elkaar hebben geknoeid.

eq_909 zei:
:scratch:

Mc Raw is zelf een n*ger:

Rotterdam%20Terror%20Corps.jpg

Het spijt me hoor maar dit is niet mc raw, dit is mc sear (of hoe je het ook spelt)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is mc raw

En spiertje, voor de duidelijkheid Ricky (mc raw) is helemaal geen nazi.
Hij vertelde pas nog over het feit dat hij op een feestje kwam en niemand herkende hem?? vervolgens gingen de lonsdale jochies hem voor alles uitmaken wat er was... Toen hij eenmaal op het podium stond ging hij los op die jochies en zette ze ff voor paal:)

JuggerNaut zei:
En die heerlijke sl*tten er altijd bij op het podium :D
Lekker met de flamoes staan draaien voor een overvol, ubervaag Energiehal volkje *muhaha!*
Those where the dayz...

Yep!

Weet er alleen niet zo heel veel meer van :p

drako zei:
Het spijt me hoor maar dit is niet mc raw, dit is mc sear (of hoe je het ook spelt)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is mc raw
En spiertje, voor de duidelijkheid Ricky (mc raw) is helemaal geen nazi.
Hij vertelde pas nog over het feit dat hij op een feestje kwam en niemand herkende hem?? vervolgens gingen de lonsdale jochies hem voor alles uitmaken wat er was... Toen hij eenmaal op het podium stond ging hij los op die jochies en zette ze ff voor paal:)

Prachtig, goed voor dat lonsdale volk. Toch zo een ernorme stront hekel aan dat soort ventjes. Altijd stoer kijken, een grote bek hebben en als je der dan op af gaat dan gaan ze der snel vandoor.....

ik vond het ook prachteig toen hij het vertelde, hij kan het ook bizar vertellen... met geuren en kleuren

Terug
Naar boven