AndroidHealthClinic

roze tabs

kickass

Novice
Waardering
0
tijdje geleden heb ik een kuur besteld van thaibol en kreeg een zakje met +_ 350 tabs thuisgestuurd met clomid.
de naposim zat erlos in een klein zakje.
hoe weet ik nu of deze echt zijn of niet????

help!!!

ze zijn roze,5 hoekig met een dun streepje door het midden.2 mm breed en 6mm groot.en Geen logo erop

Laatst bewerkt:
tje ik ben bang dat je dat pas weet als je resultaten boekt, want tabs zelf redelijk gemakkelijk na te maken....

• Topic Starter Topic Starter
smaakt nergens naar

frietbakker zei:
tje ik ben bang dat je dat pas weet als je resultaten boekt, want tabs zelf redelijk gemakkelijk na te maken....

ik heb ook ergens gelezen dat de pillen bitter moeten smaken maar ze proefen nergens naar!??

ik weet alleen niet of dit waar is of niet dat ze bitter moeten smaken.

kickass zei:
tijdje geleden heb ik een kuur besteld van naposim[thaise]en kreeg een zakje met +_ 350 tabs thuisgestuurd met clomid.
de naposim zat erlos in een zakje.

help!!!

ze zijn roze,5 hoekig met een dun streepje door het midden.2 mm breed en 6mm groot.

Naposim is niet thais, naposim is Roemeens.
Je zal waarschijnlijk thaibol heben. Ik zou het niet vertrouwen.
En volgens mij weet je niet eens waar je mee bezig bent.

Als ze erg bitter smaken zal er waarschijnlijk veel mdma inzitten :D. IN dat geval zou ik er niet te veel per dagn van nemen :p

Ik zou sowisow geen pilletjes die niet in een orgineel doosje zitten gebruiken. Misschien is het wel Xtc wie zal het zeggen

nee het is geen xtc

heb er al 2 dagen op zitten met slikken,35 mg per dag.

en nee ze smaken juist nergens naar.

ik heb ze op het net gezien en daar stond bij dat ze uit thailand moeten komen.

thaibol

moet er nu voor de echtheid een logo in staan van een slang of alleen een streep door het midden???

ja grappig[not]

nasty^PhysIc zei:

je weet het zelf ook niet eens!ik stel een normale vraag over als er een logo in moet staan ofniet want die staat er niet in alleen een streep.

en lezen is ook moeilijk he?!ik schreef ze smaken NIET!!! bitter.ze smaken nergens naar!

Je moet verdomme niet aan AS beginnen als je er geen verstand van hebt. K*t ventjes ook die snel een kuurtje voor de zomer willen pakken.

En op je vraag: Nie talle thaibols hebben een logo, de thaibol van C&K heft ook geen logo, gewoon een streepje.

Idd...zijn genoeg producenten die zgn 'thaibol' op de markt brengen. De echte thaibol wordt gemaakt door British Dispensary en die hebben een slang als logo in de tabs gedrukt. Dit is echter geen garantie want ook die worden gefaked.

Lees eerst het volgende maar ff door:

[Link niet meer beschikbaar]

even duidelijk

even een ding duidelijk ,ik ben geen k*t ventje en wil ook niet snel een kuurtje voor de zomer.
heb er lang over nagedacht en veel info over gezocht.
dit is toch een site waar je ideeen etc kan uitwisselen,nou zie hier ben er mee bezig.
maar toch bedankt voor je info.

peace out...

BBwannabe zei:
Je moet verdomme niet aan AS beginnen als je er geen verstand van hebt. K*t ventjes ook die snel een kuurtje voor de zomer willen pakken.

En op je vraag: Nie talle thaibols hebben een logo, de thaibol van C&K heft ook geen logo, gewoon een streepje.

kickass zei:
je weet het zelf ook niet eens!ik stel een normale vraag over als er een logo in moet staan ofniet want die staat er niet in alleen een streep.

en lezen is ook moeilijk he?!ik schreef ze smaken NIET!!! bitter.ze smaken nergens naar!

ej frits, die knakker had het over Thaise duifjes, Aka . XTC lol ;)

kickass zei:
even een ding duidelijk ,ik ben geen k*t ventje en wil ook niet snel een kuurtje voor de zomer.
heb er lang over nagedacht en veel info over gezocht.
dit is toch een site waar je ideeen etc kan uitwisselen,nou zie hier ben er mee bezig.
maar toch bedankt voor je info.

peace out...

Als je ff wat meer tijd in het zoeken van informatie had gestoken, en de mensen hier had gevraagd welke kuur je het beste zou kunnen nemen, had je nu geen Crap gehad!

kickass zei:
tijdje geleden heb ik een kuur besteld van thaibol en kreeg een zakje met +_ 350 tabs thuisgestuurd met clomid.
de naposim zat erlos in een klein zakje.

help!!!

ze zijn roze,5 hoekig met een dun streepje door het midden.2 mm breed en 6mm groot.en Geen logo erop

Zijn waarschijnlijk wel eht maar zorg eerst dat je het een en ander weet over je leverancier, nooit zpmaar iets op laten sturen zonder dat je weet dat het van een betrwoubaar iemand komt. Voor je het weet zit je met visolie ofzo

Koolhoven zei:
Zijn waarschijnlijk wel eht maar zorg eerst dat je het een en ander weet over je leverancier, nooit zpmaar iets op laten sturen zonder dat je weet dat het van een betrwoubaar iemand komt. Voor je het weet zit je met visolie ofzo

goh waar heb ik dat eerder gehoord die visolie? :p

Terug
Naar boven