AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Applied Nutriceuticals RPM

RPM is een product dat valt onder de naam PSARM, wat de afkorting is van Plantaardige Selectieve Androgene Receptoren Modulator.

Eigenlijk niet van belang, hoewel het wel iets uit de doeken doet hoe dit product werkt. Wat je wellicht veel belangrijker zal vinden, is wat het doet. Hou je vast!

RPM kan de gebruiker explosieve energie geven, een waanzinnige mentale focus, drastische krachttoenames, SUPER pomps, onderdrukking van oestrogeen, verhoging van testosteron en dit terwijl het vetreserves kan verminderen! Als je denk dat je een paar weken moet wacht voor deze effecten, dan hebben we het beste nieuws voor het laatst bewaard, al deze effecten worden vanaf de eerste dosering ervaren!

RPM geeft je het beste van twee werelden; een directe WERKING met lange termijn RESULTATEN!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 15 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 6 per keer
  • Waar heb je het supplement gekocht? TNHC Breda
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? erg goede info
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 50euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. leuk spul.....

Mijn review:
hallo dbb'ers,

hierbij mijn revieuw ofver RPM van applied nutritions.

ik ben er ongeveer 3 weken terug mee begonnen, sporadisch gebruikt. ook gebruikte ik dit product in combinatie met creatine producten en andere pre-workout supplementen. het product beviel mij toen niet super goed, ik dacht eigenlijk dat het niet werkte.

1 week geleden ben ik gestopt met creatine(waar ik mega goed op reageer). en gebruik nu alleen maar RPM. tot nu toe alleen maar toptrainingen gehad, ik kan echt het uiterste uit mijn lichaam halen en de pomp is ZIEKBRUUT. tijdens de training zie ik er aardig hard uit, dit ebt langzaam weer weg na het trainen.

eigen ervaring:
-het geeft een lekkere focus(geen gejaagd en freaky gevoel).
-het geeft een mega goede pomp
-ik heb het gevoel er ietwat hardheid mee te winnen
-geen massa winst(enige jammere, mischien wel incominatie met drive)

ervaring omgeving:
-zwaar veel energie bij 3 capsules(stuiteren, niet slapen)
-enorme pomp
-nog een keer stuiteren
-enorm goede focus

ik gebruik 6 capsules 1 uur voor de training(dit is 1 capsule meer dan de aanbevolen maximale hoeveelheid).

probeer het een keer, de prijs valt mee. je hebt er een heerlijke training door en dat vind ik persoonlijk heel belangrijk.

mvg, B

product_rpm_big.jpg

Hallo.

Thanks voor de info.

Heb het ook eens gebruikt (een sample....4 caps) en kon bijna niet slapen 's avonds.
Had het om 15 u. ingenomen.

Er zijn betere zaken maar inderdaad voor periodes dat je geen creatine neemt misschien interessant.

Ik las echter nooit een creatine pauze in.....ik gebruik gans het jaar creatine.

Succes nog.

RPM lees je veel goede dingen over ja. 2bad dattik er niet op reageer...:(

• Topic Starter Topic Starter
meer pakken, bij 4 of 5 voel ik ook niks. bij 6 of 7 daarintegen; knallen geblazen.

Ik kocht dit spul in stack vorm 99euro bij http://www.detoxshop.be RPM/Drive gewoonweg niet normaal, echt lekker trainen geblazen..geen weggegooid geld als je het mij vraagt..:D

ow, jawel hoor. Doc, Bij xxl is hij 80,- dus 10 euro weggegooid ;)

ow, jawel hoor. Doc, Bij xxl is hij 80,- dus 10 euro weggegooid ;)

staat bij xxl 87.5euro daar komt nog 8 euro transport voor Belgie..komt op95.50 euro..voor die 4.4 euro dat gun ik de detoxshop omdat ik daar altijd topservice en veel productuitleg krijg en is juist om me hoek..dus hoef ik geen minuut te wachten:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven