XXL Nutrition

Verkocht Rubberen Dumbbells (2 t/m 20kg)

[Te Koop] IJzeren zwarte Dumbbells (2,5 t/m 42,5kg)

Ik heb een beter koopje voor jullie zwarte massieve ijzeren dumbbells 5kg t/m 42,5 dus oplopend met 2,5kg. Dumbbellrekken krijg je erbij..

Voor 750euro zijn ze gelijk verkocht...

Of p.m. mij voor een ander goed bod...

Ik wil ze graag snel kwijt dus kom met een goed en redelijk bod en ze zijn voor jou..

greetings,.bodybuilders..

jeremia zei:
Ik heb een beter koopje voor jullie zwarte massieve ijzeren dumbbells 5kg t/m 42,5 dus oplopend met 2,5kg. Dumbbellrekken krijg je erbij..

Ik wil ze graag snel kwijt dus kom met een goed en redelijk bod en ze zijn voor jou..

pics? :o

jeremia zei:

------------------------------------------------------------------

Hier een foto van hoe de dumbbells eruit zien, het zijn niet exact de zelfde als op de foto, maar het scheelt niet veel. En de gewichten van de dumbbells staan duidelijk in het wit aangegeven op de dumbbells.

De dumbbellrekken zien er uit op de foto alleen een stuk smaller. Er passen 10 dumbbells op 1 rek, dus 5 boven en 5 onder.

dumbells-ferro.jpg

dumbelrek.jpg

Waarom verkoop je ze eigenlijk?

[Te Koop] Rubberen Dumbbells (2 t/m 20kg)

omdat ik er zelf niks meer mee doe, train nou alleen in de sportschool thuis heb ik er toch geen zin meer in.....vandaar...:cool:

SiRE zei:

ey kerel lees en denk jij wel eerst na voordat je iets plaatst??

bij helisport zijn het alleen de dumbbells 2kg tot 20kg voor 350euro dus geen dumbbellrek erbij...goed lezen sjappie!!!

dus wou je zo'n set bij helisport kopen ga je gang maar dan ben je stuk duurder uit.

dit betaal je bij helisport:

2kg tot 20kg 350EURO!!! zonder dumbbellrek! ( en dan heb ik nog wel de 2dehandse prijs meegerekend voor deze set!! ( KOST NORMAAL 495EURO!!! )

22kg tot 30kg 560EURO!!! zonder dumbbellrek!

Hoger dan 30kg gaan ze niet eens en dan ben je al over de 900euro heen...en als je normale prijs rekent voor de eerste set ben je al ruim over de 1000euro heen en dan heb je ze pas tot 30kg en zonder dumbbellrekken!!!

Dumbbellrekken kosten per stuk 150euro heb je er 2 van nodig ben je 300euro kwijt!! Dan kom je al op 1300euro voor 2kg tot 30kg met 2 dumbbellrekken!!!

Genoeg informatie voor je SIRE!!!:slap:

rustig meid, zit je in de overgang?
tis gewoon ****ing duur.

nou hush hush.. rustig nu en terug in je mand.

ow ja sorry.. anders ga je mij digitaal spanken.... ik pas al op... zit verdomme nu al met knikkende knieen :P

ik heb mijn dumbbellset hier gekocht was 1 euro per kilo met korting ;)

het is alleen een klein stukkie rijden

http://www.weber-fitness.de/

Heb je ook foto's van de dumbeels in de staat waarin ze nu zijn?

zijn de dumbbells er nog?

Een beetje gevoorderde trainer heeft pas wat baat bij dumbbells van 16 kilo en hoger, de rest kan wat mij betreft al de prullebak in. En dat voor 379,-

• Topic Starter Topic Starter
De dumbbells zijn verkocht. Dit topic kan gesloten worden.

Terug
Naar boven