MuscleMeat

Ruim 1 jaar fitness

Fred1

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
83kg
Dit is mijn rug na ruim een jaar fitness, ik ben er ook een tijdje uitgeweest vanwege een ziekenhuisopname.

Laat maar weten wat je er van vind.

27-02-2010 (4).jpg

Dit is mijn rug na ruim een jaar fitness, ik ben er ook een tijdje uitgeweest vanwege een ziekenhuisopname.

Laat maar weten wat je er van vind.

Aangezien er geen begin foto is kan ik het nergens mee vergelijken.

Ziet er wel redelijk uit maar waarom alleen een foto van je rug?

hoe heb je die getraind?

Zover ik kan zien ziet het er wel zeker goed uit :) had misschien iets meer ingezeten na een jaartje.

Schema?

Ziet er idd wel goed uit, kan misschien wel wat wijder?

Niet slecht man! Wat weeg je en hoelang ben je?

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Ow ik zie het al :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Ik train op dag 1: biceps, rug, buik, benen
Op dag 2: schouders, borst, triceps

Pas de laatste maanden ben ik het serieuzer gaan aanpakken en let ik ook meer op mijn voeding. Door middel van dagelijks kwark en tonijn te eten probeer ik genoeg eiwitten binnen te krijgen.

Benen en rug op 1 dag? Na een zware rug of benen training ben ik kapot en kan ik niks meer aanraken. Wat voor oefeningen doe je vooral?

Benen,biceps en rug op 1 dag? Dan train je volgens mij toch ni hard genoeg. Benen en rug zijn de spiergroepen waar je van afziet.Kunt bij benen en rug nog wel kleine spiergroep bijpakken maar 2 grote en 2 kleiner spiergroepen op 1 dag is wa teveel

Mijn gok is dat die benentraining 10 reps op de leg pres is na zijn Rug/Biceps/Buik training.

Is anders wel een verrekte zware trainingsdag.

Foto ziet er trouwens wel goed uit hoor, gewoon doorknallen

2 trainingsdagen voor full body ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik loop nog niet zo lang mee en heb ook maar zo'n schemaatje bij de gym gepakt waarin ze twee dagen aanbevelen.

Heeft iemand een suggestie voor een 3-daags schema?

Alles op 2 dagen proppen is best zwaar ...

Ik zou toch alles een beetje verdelen...

Ik loop nog niet zo lang mee en heb ook maar zo'n schemaatje bij de gym gepakt waarin ze twee dagen aanbevelen.

Heeft iemand een suggestie voor een 3-daags schema?

Hoeft niet zo heel veel te veranderen, bijv:

Borst/Triceps/Schouders
Rug/Biceps
Benen/Buik

Of

Borst/Triceps/Anterior Delts(Voorste schouderkop)
Rug/Biceps/Posterior Delts (achterste schouderkop)
Benen/Buik/Lateral Delts (middelste schouderkop)

Misschien kan de instructeur in je gym je ook helpen, er zijn veel mogelijke schema's. Fullbody (alle spiergroepen op één training) is ook nog een optie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven