AndroidHealthClinic

Rus overleeft acht flessen wodka

8 flessen ? en bij de helft zou iemand al morsdood zijn? ik denk de gemiddelde persoon al wel dood is bij 2 flessen.
en 100 kg voor iemand van 2 meter is in verhouding niet heel overdreven stevig lijkt me ??

En hoe groot waren de flessen?

Het leuke aan het lichaam is dat, hoe vaker je drinkt, hoe meer enzymen je gaat produceren die in je maag reeds de giftige alcohol gaan afbreken. Dus Terwijl bij ons bijvoorbeeld 10% afgebroken wordt, zal bij een ervaren drinker als deze Rus 50% afgebroken worden. Mannen hebben van nature een grotere hoeveelheid van dit enzym, vrouwen van nature een lagere hoeveelheid.

betekent dat dan ook dat hoe vaker je drinkt, hoe minder promille een bepaalde hoeveelheid geeft?

want vriend van me moest overlaatst blazen na 9 pintjes op de 3en half voorgaande uren en blaase "safe", wat volgens die campagnes van blaastests dik over de limiet moest geweest zijn :P.

betekent dat dan ook dat hoe vaker je drinkt, hoe minder promille een bepaalde hoeveelheid geeft?

want vriend van me moest overlaatst blazen na 9 pintjes op de 3en half voorgaande uren en blaase "safe", wat volgens die campagnes van blaastests dik over de limiet moest geweest zijn :P.
Dat klopt ongeveer. Een geoefend drinker zal uiteraard minder snel dronken zijn.

Ja minder snel dronken merk je natuurlijk zelf wel eens je paar keer teveel gedronken hebt :p, maar wist niet of dit hetzelfde betekende als minder promille in bloed. nu dus wel :D thx

Je zult er maar trots op zijn dat jejezelf een geoefend drinker noemt.
Gewoon met andere woorden je bent een alcoholist.

Dat van die Rus lijkt me een typisch broodje aap verhaal, 8 flessen zwaar sterke drank.
Wat was de inhoud van die flessen?

8 'flessen'? Kan ik ook hoor, zonder erbij dood te gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

8 flessen ? en bij de helft zou iemand al morsdood zijn? ik denk de gemiddelde persoon al wel dood is bij 2 flessen.
en 100 kg voor iemand van 2 meter is in verhouding niet heel overdreven stevig lijkt me ??

ik heb ooit eens 2 flessen leeggezopen en buiten een extreme kater had ik er niet veel last van.
mijn ex (een litouwse) kon hetzelfde en had zelfs geen kater, en zij weegt zo'n 35-40kg minder dan mij ;)

interessant BigT. verder maken sommige mensen het wel erg bont...
hoorde net bij spuiten en slikken dat veel jongeren van 15 zichzelf in een coma zuipen met 10 (:P) glazen alcohol. in een gemiddelde uitgaansavond gaat er toch echt wat meer in, dus ik zie zeker wel dat je er minder last van krijgt als je oefend:P

Terug
Naar boven