MuscleMeat

rustdagen

danoontje2000

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Hey mensen, ik heb nu een trainingsschema van 2800kcal, te vinden in een andere topic van mij. Ik heb op menhealth mijn caloriebehoefte uitgerekent en kwam uit rond 3100. Hoeveel kcal moet ik op rustdagen eten?

Dit platform heeft een zeer goede en uitgebreide zoekfunctie ( Die ik hier zelf als Newbie , erg veel gebruik en hier heel veel uit haal )
kun je het hier niet vinden gebruik dan google

Het duurde welgeteld 3 sec en had onderstaande hit :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/calorieen-op-rustdagen-283091/

( Ps : Zie meerdere topics van je die dmv de zoekfunctie niet direct nodig waren geweest )

Dit platform heeft een zeer goede en uitgebreide zoekfunctie ( Die ik hier zelf als Newbie , erg veel gebruik en hier heel veel uit haal )

( Ps : Zie meerdere topics van je die dmv de zoekfunctie niet direct nodig waren geweest )

Ik snap je punt, maar het blijft een forum natuurlijk ;)

• Topic Starter Topic Starter

Ja sorry weet het, maar kon bij sommigen niet zo direct antwoord vinden op mijn vragen.

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Ik weet ook wel hoe het zit met caloriebehoefte,maar ik vraag me nu toch af of 2800kcal niet een beetje erg veel is voor iemand van 15 jaar (18-20% BF en 87kg)

Ik eet op rustdagen 3400 en kom nog steeds met moeite aan. Iemand van jouw leeftijd is ook nog in de groei dus je verbranding zal eerder hoger liggen. Ga gewoon eten en houd de spiegel/weegschaal in de gaten, als het te hard of te langzaam gaat je inname bijstellen.

Ja sorry weet het, maar kon bij sommigen niet zo direct antwoord vinden op mijn vragen.

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Ik weet ook wel hoe het zit met caloriebehoefte,maar ik vraag me nu toch af of 2800kcal niet een beetje erg veel is voor iemand van 15 jaar (18-20% BF en 87kg)

Ik heb dezelfde stats als jij gehad, ik zat op wat minder kcal-en.. Ongeveer 2400 tot 2600 en dan 6 dagen per week 5km hardlopen tot ik op 69kg zat. Vanuit hier ben ik spier gaan opbouwen. Weet niet of het de beste manier is maar het werkte voor mij. Niet te snel en voelde me er lekker bij. :D

Is maar net wat je prettig vind, voorheen vond ik het zelf prettig om op rustdagen minder te eten en trainingsdagen meer. Nu doe ik dat niet meer. Het enige waar je op moet letten is dat je over een x aantal dagen genoeg eet.

ik ga op de trainingsdagen(ma,di,do en vr) 2500kcal eten. op de rustdagen ga ik ook rond de 2500kcal eten

had ik volgens mij al gezegd.. beter luisteren kerel:

aankijken hoe het gaat.. je weet echte onderhoud immers niet.

mocht het te langzaam gaan kan je het aanpassen, evt op rustdagen minder gaan eten en/of alle dagen minder eten.

had ik volgens mij al gezegd.. beter luisteren kerel:

aankijken hoe het gaat.. je weet echte onderhoud immers niet.

mocht het te langzaam gaan kan je het aanpassen, evt op rustdagen minder gaan eten en/of alle dagen minder eten.

haha ja sorry, maar dacht in het begin dat ik op rustdagen minder moest eten omdat ik minder energie nodig had, maar ik heb op trainingsdagen rond de 300-500kcal minder dan dat ik nodig heb. dus dan doe ik dat ook maar op rustdagen.:D
bedankt!

Op rustdagen moet je niet eten, dan moet je rusten... waar denk je dat de term rustdag anders voor staat?

Terug
Naar boven