Fitness Seller

' s nachts werken

Peter21LWD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Bestje leden,

Al enige tijd kamp ik met een probleempje. De nacht van vrijdag op zaterdag moet ik altijd werken en ik vraag me af hoe ik dan het beste mijn voeding hierop kan aanpassen.
Wat ik nu doe is dat ik vrijdag avond na een training altijd goed eet, en een bak kwark uiteraard. Daarna ga ik van ongeveer 22.30 tot 02.00 slapen om wat fit te zijn 's nachts. Als ik wakker wordt maak ik een aantal broodjes klaar, ga ik werken tot ongeveer 07.00 uur en als ik vervolgens thuis ben eet ik nog een bak kwark en ga ik slapen tot ongeveer 13.00 in de middag.
Ik merk dat wanneer ik wakker wordt, ik ontzettend honger heb maar moeite heb om op dat moment een goede maaltijd naar binnen te werken.

Iemand ideeen/tips?
Alvast bedankt!

Peter

Misschien wat mixen in de blender en het zo naar binnen werken?

wat jij doed doe ik ook. ik zou een shake pakken ivp een maaltijd als je niets naar binnen krijgt. en er is niets zo fijn in de maag als 200 gram gegrilde zalm met brood en sla en cola als ontbijt om 4 uur smorgens:d

Ik werk ook snachts (10 tot half 8) een aantal keer per week. En ik deed tot nu toe eiwitshakes, chocomel drinken en nam broodjes kipfilet mee. Ga vanaf nu wel maaltijden van te voren bereiden. Omdat het wel vaak gebeurt dat ik pas half 5 savonds wakker word, en ik eet nog Brinta wanneer ik in de ochtend om half 9 thuiskom. Wat voor werk doe je?

Terug
Naar boven