BassD
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 13%
Ben vrijdag begonnen met de eerste keer sprayen. Doe 2x5 sprays per dag. Ik ben van plan 2 flesjes te doen in 4weken en dan nog nakuren met Nolvadex.
Daarnaast nog wat andere supplementen bestelt bij 1fast400 nl.:
- 100% Whey protein,Optimum Nutrition
- Swole V2
- L-Glutamine, Optimum Nutrition (600 gram voor 23 euro!!)
- Amino capsules, Optimum Nutrition
- MCT olie, Ultimate Nutrition (geen Optimum :-)))
Daarnaast heb ik nog een heel voedingsschema gemaakt wat hoog in de proteinewaarde ligt, veel magere melk, magere kwark, tonijn, kip, veel rijst (voor de carb's) en wat ook een aanrader is: Ragou van deAH moet je wel die met wildvlees nemen,want die ligt het hoogst in de eiwitgehalte, doe 2 blikjes van 400 gram met wat rijst en smullen!!
Heb me vrijdag nog gewogen in de sportschool en begin met een gewicht van 99 kg +- 14 % BF
Had nog wat opratiehandschoentjes aangeschaft voor de zekerheid bij het insmeren want dat spul bijt!! Ben er vanmorgen achtergekomen want had mn handschoentjes vergeten mee te nemen naar mn vriendin en toch wezen insmeren zonder... wel goed afgespoeld daarna, maar wreef later onbewust in mn ogen en jawel (IT BURN'S!!)
K Hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte van mn resultaten! Greeetzz
Daarnaast nog wat andere supplementen bestelt bij 1fast400 nl.:
- 100% Whey protein,Optimum Nutrition
- Swole V2
- L-Glutamine, Optimum Nutrition (600 gram voor 23 euro!!)
- Amino capsules, Optimum Nutrition
- MCT olie, Ultimate Nutrition (geen Optimum :-)))
Daarnaast heb ik nog een heel voedingsschema gemaakt wat hoog in de proteinewaarde ligt, veel magere melk, magere kwark, tonijn, kip, veel rijst (voor de carb's) en wat ook een aanrader is: Ragou van deAH moet je wel die met wildvlees nemen,want die ligt het hoogst in de eiwitgehalte, doe 2 blikjes van 400 gram met wat rijst en smullen!!
Heb me vrijdag nog gewogen in de sportschool en begin met een gewicht van 99 kg +- 14 % BF
Had nog wat opratiehandschoentjes aangeschaft voor de zekerheid bij het insmeren want dat spul bijt!! Ben er vanmorgen achtergekomen want had mn handschoentjes vergeten mee te nemen naar mn vriendin en toch wezen insmeren zonder... wel goed afgespoeld daarna, maar wreef later onbewust in mn ogen en jawel (IT BURN'S!!)
K Hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte van mn resultaten! Greeetzz

en post regelmatig je vooruitgangen altijd leuk om te lezen
)