AndroidHealthClinic

S1+ kuur (I'm not alone here I believe :-))))

BassD

Competitive Bodybuilder
Waardering
92
Lengte
1m93
Massa
119kg
Vetpercentage
13%
Ben vrijdag begonnen met de eerste keer sprayen. Doe 2x5 sprays per dag. Ik ben van plan 2 flesjes te doen in 4weken en dan nog nakuren met Nolvadex.

Daarnaast nog wat andere supplementen bestelt bij 1fast400 nl.:

- 100% Whey protein,Optimum Nutrition
- Swole V2
- L-Glutamine, Optimum Nutrition (600 gram voor 23 euro!!)
- Amino capsules, Optimum Nutrition
- MCT olie, Ultimate Nutrition (geen Optimum :-)))

Daarnaast heb ik nog een heel voedingsschema gemaakt wat hoog in de proteinewaarde ligt, veel magere melk, magere kwark, tonijn, kip, veel rijst (voor de carb's) en wat ook een aanrader is: Ragou van deAH moet je wel die met wildvlees nemen,want die ligt het hoogst in de eiwitgehalte, doe 2 blikjes van 400 gram met wat rijst en smullen!!
Heb me vrijdag nog gewogen in de sportschool en begin met een gewicht van 99 kg +- 14 % BF

Had nog wat opratiehandschoentjes aangeschaft voor de zekerheid bij het insmeren want dat spul bijt!! Ben er vanmorgen achtergekomen want had mn handschoentjes vergeten mee te nemen naar mn vriendin en toch wezen insmeren zonder... wel goed afgespoeld daarna, maar wreef later onbewust in mn ogen en jawel (IT BURN'S!!)

K Hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte van mn resultaten! Greeetzz

ja veel succes ermee en ga maar flink groeien :) en post regelmatig je vooruitgangen altijd leuk om te lezen

BassD zei:
Ben vrijdag begonnen met de eerste keer sprayen. Doe 2x5 sprays per dag. Ik ben van plan 2 flesjes te doen in 4weken en dan nog nakuren met Nolvadex.

Daarnaast nog wat andere supplementen bestelt bij 1fast400 nl.:

- 100% Whey protein,Optimum Nutrition
- Swole V2
- L-Glutamine, Optimum Nutrition (600 gram voor 23 euro!!)
- Amino capsules, Optimum Nutrition
- MCT olie, Ultimate Nutrition (geen Optimum :-)))

Daarnaast heb ik nog een heel voedingsschema gemaakt wat hoog in de proteinewaarde ligt, veel magere melk, magere kwark, tonijn, kip, veel rijst (voor de carb's) en wat ook een aanrader is: Ragou van deAH moet je wel die met wildvlees nemen,want die ligt het hoogst in de eiwitgehalte, doe 2 blikjes van 400 gram met wat rijst en smullen!!
Heb me vrijdag nog gewogen in de sportschool en begin met een gewicht van 99 kg +- 14 % BF

Had nog wat opratiehandschoentjes aangeschaft voor de zekerheid bij het insmeren want dat spul bijt!! Ben er vanmorgen achtergekomen want had mn handschoentjes vergeten mee te nemen naar mn vriendin en toch wezen insmeren zonder... wel goed afgespoeld daarna, maar wreef later onbewust in mn ogen en jawel (IT BURN'S!!)

K Hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte van mn resultaten! Greeetzz

aaah gossie toch, prikt het een beetje Bas (mietje hehe ;) ) :P

Succes met je kuurtje en hou ons op de hoogte. :thumb:

Suc6 en de groeten aan King Matthew ;)

Prikt idd en echt niet een beetje!
Enne pumpin: wrijf het maar eens in met je handen ipv handschoentje en ga dan maar es in je oogjes wrijven :p

Laatst bewerkt:
Maarre succes nog trouwens :-)

• Topic Starter Topic Starter
Thnxxx for the support!
Wel leuk om te weten dat er nog meer van jullie zijn op deze site die ongveer gelijktydig zijn begonnen met een s1+ kuur.. kun je ervaringen uitwisselen en elkaar advies geven e.d. Bij deze iedereen die nu ook begonnen is veel suc6!! en dat we maar veel kilo's mogen winnen :-)

Trouwens hebben jullie ook last van hoofdpijn gehad? Ik spoot gisteren wat in mn nek (schijnt een goede plek te zijn, errug dunne huid nl) van het goedje en kreeg niet lang daarna last van een zeurende hoofdpijn, heeft ong zo'n 2 uur aangehouden. Soms ook wel een beetje last gehad na het insmeren of zodra ik wakker werd, maar nog niet zo erg als gister.. zou het kunnen misschien doordat het flesje dan wel errug dicht bij je gezicht is als je in je nek spuit.. dat je dan meer damp naar binnen krijgt, net als dat je te lang met je snufferd boven de terpentine hebt gehangen??

hmz.. Nolvadex, Zijn de pillen niet te zwaar voor een S1+ kuur?

succes en hou ons op de hoogte over je progressie!

Ga deze kuur ook bestellen, heeft er iemand ervaring mee dit in te voeren in Belgie? Heb gelezen op ander forum dat dit reeds onderschept werd door de douane ?
Thx

Lucky73 zei:
Ga deze kuur ook bestellen, heeft er iemand ervaring mee dit in te voeren in Belgie? Heb gelezen op ander forum dat dit reeds onderschept werd door de douane ?
Thx

Je bent het kwijt als ze je pakje controleren. Dus als je een beetje pech hebt en jouw pakje wordt uitgekozen...

Vertigo zei:
Je bent het kwijt als ze je pakje controleren. Dus als je een beetje pech hebt en jouw pakje wordt uitgekozen...

Inderdaad en dan word je meteen geregistreert.... ( in nl in ieder geval )
Je kan mike vragen ( 1fast400 ) ofdat hij er iets anders om heen doet maar dat bdoet hij alleen vanaf een bepaald aantal ( heb ik gelezen )

Gisteravond weer ff gewogen en hij gaf 101.2 kg aan... is dus ruim 2kg in nog geen 5 dagen, want ben vrijdagavond begonnen met sprayen. Kan zijn doordat ik veel meer ben gaan eten sinds ik met de kuur ben begonnen.. en heb ook het idee dat ik meer vocht vasthou, want ik zweet meer dan anders tydens workouts.. kan ook aan het weer liggen natuurlijk :-))
Op zich nog geen krachttoename gemerkt tydens workouts.. ik hou jullie op de hoogte!

Zo het is nu zondagmiddag.. ik ben nu 9,5 dagen verder met de kuur en ik kan jullie vertellen dat ik zaterdagochtend met borsttraining me sterker voelde dan normaal! Was bezig met dumbbellpresses en waar ik normaal gesproken met 46 kg dumbbells bij de 4e set al begeleid moet worden om erdoorheen te komen kon ik uhm nu gewoon makkelijk zelf afmaken en 5e set ging ook nog op eigen kracht! Volgende keer op naar 2x50 kg! (balen dat ze niet hoger hebben dan 46 :-))))

dat zijn beste dumbbells bro!

Afgelopen vrijdagavond (Dag 14) weer gewogen in de sportschool zoals altijd... dat ding gaf 104.1kg aan ! Dat is dus 5 kg in 2 weekies tyd! Vond ik wel netjes :-)
Krachttoename begint nu ook echt te komen merk ik vooral met borst en benen.. volgens mij begint het nu echt in te kicken! Wel last van waterretentie.. mn gezicht is zichtbaar dikker geworden. Ook een beetje last van acne gekregen op mn rug en schouders, maar dat was te verwachten. Leuk bijverschijnsel is die jeuk in mn lul de hele dag door :-) Mn vriendin vind het gelukkig niet vervelend dus... ;-)
Was begonnen met 2x5 sprayen, maar had inmiddels opgevoerd naar 2x7 want flesje wou maar niet leeg :-). Heb inmiddels 17 dagen erop en vanmorgen had ik mn 1e flesje nog niet leeg!! denk dat vanavond de 2e moet worden aangebrokne.

K Hou dit maar een poosje vol zo want de resultaten spreken voor zich dacht ik zo!

Dit is goede SHIT!

haha, jeuk in mijn lul.

Maar mooi resultaat, als je zo doorgaat haal je Robbie nog in.

Ik zit nu sinds een dag of 3 ook aan de S1+ en dat werkt toch wel beter dan One+. De honger is bijna niet te stillen.

Mooie resultaten kerel, veel suc6 tijdens je kuurtje! En jij ook he pumpin'!

Rob G zei:
Mooie resultaten kerel, veel suc6 tijdens je kuurtje! En jij ook he pumpin'!

Thanx Rob G, maar ik denk ....dat het niet ..............gaat...............lukken .................heb .....meer................karma..............nodig.........uffff :twitch: :help:

Terug
Naar boven