AndroidHealthClinic

S1+ kuur (I'm not alone here I believe :-))))

• Topic Starter Topic Starter
OP NAAR DE 10 KILO!!!

Gisteravond (vrijdag, Dag 21) weer gewogen... ik zit nu op 106.8 kilootjes. Da's dus bijna 8 kilo in drie weken tyd! Denk dat ik tot die categorie behoor die flink wat pondjes kan pakken met s1+ ofzo...
Krachttoename is aanzienlijk de laatste dagen.. ben echt met borst flink vooruit gegaan n benen gaat ook flink vooruit! (Al mn spiergroepen zijn wel vooruit gegaan, maar deze 2 springen er echt uit) Mn buik gaat ook flink vooruit, maar dan de verkeerde massa :) Dit komt echt door vochtrettentie, volgens mij is echt 30% van mn gewonnen massa aan vocht te danken. Maarja dat is nu eenmaal 1 van de consequenties die bij een goed anabool milieu komen kijken. Heb ik er cker wel voor over!
Zit nu op 2x8 sprays per dag en heb nu dus nog ong een week te gaan. Kijken of we 10 kilo kunnen halen.. K hou jullie op de hoogte!

gaat lekker dus zo te horen! :)
Ben benieuwd.....

Mooi!!:)
Was dit de eerste X dat je iets met pro-hormonen pakt?

Ja is de eerste keer dat ik prohormonen gebruik.. heb in een ver en grijs verleden ooit gekuurd met AAS (Dianabol + Winstrol). Was niet 1 van de meest verstandige beslissingen in mn leven geweest achteraf gezien, gezien de bijwerkingen, maar ik was jong en onbezonnen laten we maar zeggen :)
Daarna altijd naturel blijven trainen.. totdat ik hoorde van de hedendaagse ontwikkelingen op het gebied van prohormonen en de relatief weinig bijwerkingen.. Nou ik kanje zeggen dit komt aardig in de buurt van echte Juice.. zoniet evengoed zelfs!

Prohormonen ken ook veel bijwerkingen hoor!

De producten met prohormonen die tegenwoordig op de markt verkrijgbaar zijn, zijn idd niet geheel zonder bijwerkingen moet ik je toegeven.. noem een Methyl 1-Test bijv. Dat schijnt echt een aanslag op je lever te zijn en je wordt er ook nog es helemaal gaar van.. zo gaar zelfs dat je geen zin meer hebt om te trainen. Ik had ook gevallen gehoord van haaruitval en vergrote prostaat, en zelfs volledige platlegging van libido! S1+ daarentegen is stukken minder heftig voor je lever omdat het via de huid wordt opgenomen. En omdat het gestacked is met 4-AD krijg je juist weer extra pit zodat die gaarheid wordt tegengegaan. Libido stijgt tot in grote hoogtes! En als je zorgt voor een goede nakuur kan er weinig gebeuren. Maar niettemin het blijft natuurlijk 1 stap verwijderd van het echte werk..

precies wat je zegt BassD.

M1t is te vergelijken met dianabol. Snelle groei in korte tijd met veel vocht en bijwerkingen (in veel gevallen, uitzonderingen daargelaten)

S1+ is relatief veilig, net als alle andro-gerelateerde middelen.

Ik hou het dus mooi bij S1+, ben er tevreden over en binnenkort ga ik weer een partij bestellen als er genoeg geinteresseerden zijn.

Laatst bewerkt:
Meer

Gisterochtend voor de laatste maal gesprayed (Dag 34). Afgelopen 2 weken waren niet al te best verlopen voor mij.. ben een kleine 1 kg voorruit gegaan sinds de laatste update 13 dagen geleden toen woog ik 106.8kg nu op de kop af 107.5 kg. Heb het erg druk gehad en ben nauwelijks aan trainen toegekomen en als ik wel ff de tyd had dan was de training lang niet zo intensief als in de eerste 3 weken. Echt jammer, want die 10 kg had er cker wel ingezeten.. maar ook weer geen reden om te klagen, want ik ben natuurlijk wel +- 8.5 kg zwaarder geworden en dat was meer dan ik had gehoopt! Nu maar zien wat ik ervan overhou.. denk wel dat er een paar kilootjes afgaan.. mn streven is 6 kg droge massa winst.

Vanmorgen voor het eerst Nolva genomen. Ik doe

wk1: 40mg
wk2: 30mg
wk3: 20mg
wk4: 10mg

En om mn eigen test-productie nadien weer te laten stijgeren heb ik ook een potje Endotest van SAN bij de hand. Hier zit ook iets in om de oestrogeenbalans te stabiliseren. Ook heb ik nog wat HMB bij de hand om zoveel mogelijk van mn behouden spiermassa te behouden.

Al met al ben ik MEER dan tevreden over deze kuur S1+.. heb ook gelijk maar weer een nieuwe bestelling gedaan van 3 flesjes, die ik na de zomer wil gaan verbratsen. Dan hoop ik wel meer in mn tyd te zitten, want ik wil GROOT worden! :)

Hey BassD, ik kom binnenkort wel weer ff langs ;)

ik ben nu ook 3 weken bezig met s1+ kuur maar ik spui eerst in mn hand zoals het is aangegeven op www.1fast400.com om de mist te verkomen
ben 7.1 kilo al aangekomen BF 2% gezakt

zo...netjes!

boly zei:
ik ben nu ook 3 weken bezig met s1+ kuur maar ik spui eerst in mn hand zoals het is aangegeven op www.1fast400.com om de mist te verkomen

Das niet mis! Train je nog niet al te lang of reageer je er gewoon goed op? Hoeveel sprays neem je?

EDIT: hmm, heb het antwoord al in andere thread gelezen....

Laatst bewerkt:
JFS zei:
Das niet mis! Train je nog niet al te lang of reageer je er gewoon goed op? Hoeveel sprays neem je?

EDIT: hmm, heb het antwoord al in andere thread gelezen....

Vind zelf dat ik er nog niet veel op reageer ik heb niet echt dat honger gevoel maar groei wel en mijn vetpercentage is all 2% verlaagd 3rde week nog meten.
cal per dag ligt nu op 4000-5000 per dag. Waarschijnlijk dat ik nu minder cardio doe dat ik minder honger heb

ik fitness al vanaf 14e

ben pas met 17.5 half met supp begonnen creatine en eiwitten.

7 kg aangekomen in 3 weken en niet tevreden :rolleyes:

boly zei:

Gaat lekker zo te horen!
Wanneer begon het bij jou ongeveer in te kicken? Ik heb ik mn derde week de meeste resultaten geboekt, zowel qua kracht en massa. Had ook een dikke harses gekregen.. mensen dachten dat ik zwaar aan AAS was ofzo!

Zo weer ff een update na 2 weken in de nakuur te hebben gezeten..
Ben inmiddels 3 kg kwijt van de gewonnen massa. Ik zit nu op een gewicht van 104.6 kg, heb nu dus 5-6 kg overgehouden. ben gelukkig af van die dikke harses die ik had gekregen en mn buik is ook weer zoals het was. Ben zelfs iets droger op dit moment dan voor de kuur! Je kunt nu ook duidelijk zien wat er is bijgekomen aan spiermassa vergeleken bij ervoor.. vooral mn borst springt er echt uit!
Ik blijf nu redelijk stabiel rond dit gewicht zitten. Ben ook iets minder sterk geworden met trainen, maar ik ben gelukkig door deze kuur over dat klote plateau heen waar ik al veels te lang op zat!

goed gedaan kerel. :thumb: mooi resultaat

Mijn kuur net afgerond dus ook wat info plaatsen:

week 1/tm 4 : 2 x 6 sprays per dag
week 5 en 6 40 mg Nolva
week 7 en 8 20 mg Nolva

ongeveer 6 kilo zwaarder geworden, hiervan na PCT ongeveer 4 kilo gehouden, geen teruggang in kracht. lijkt misschien niet veel, maar ben erg tevreden, want

- heb gedurende de kuur geen benen getraind, ben daar eigenlijk pas weer mee begonnen
- en heb in week 4 een leuke blessure in mijn rechterbicep opgelopen (kan nu nog steeds niet hard aanspannen en alle oefeningen doen, zit ook 1 cm verschil in met links)

ik geloof sowieso meer in de spiegel en de gewichten die ik gebruik, de weegschaal verschilt bij mij van dag tot dag te veel, soms ruim 1 kilo

iedereen op het forum bedank voor alle info, veel aan gehad

Terug
Naar boven