BassD
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 13%
OP NAAR DE 10 KILO!!!
Gisteravond (vrijdag, Dag 21) weer gewogen... ik zit nu op 106.8 kilootjes. Da's dus bijna 8 kilo in drie weken tyd! Denk dat ik tot die categorie behoor die flink wat pondjes kan pakken met s1+ ofzo...
Krachttoename is aanzienlijk de laatste dagen.. ben echt met borst flink vooruit gegaan n benen gaat ook flink vooruit! (Al mn spiergroepen zijn wel vooruit gegaan, maar deze 2 springen er echt uit) Mn buik gaat ook flink vooruit, maar dan de verkeerde massa
Dit komt echt door vochtrettentie, volgens mij is echt 30% van mn gewonnen massa aan vocht te danken. Maarja dat is nu eenmaal 1 van de consequenties die bij een goed anabool milieu komen kijken. Heb ik er cker wel voor over!
Zit nu op 2x8 sprays per dag en heb nu dus nog ong een week te gaan. Kijken of we 10 kilo kunnen halen.. K hou jullie op de hoogte!
Gisteravond (vrijdag, Dag 21) weer gewogen... ik zit nu op 106.8 kilootjes. Da's dus bijna 8 kilo in drie weken tyd! Denk dat ik tot die categorie behoor die flink wat pondjes kan pakken met s1+ ofzo...
Krachttoename is aanzienlijk de laatste dagen.. ben echt met borst flink vooruit gegaan n benen gaat ook flink vooruit! (Al mn spiergroepen zijn wel vooruit gegaan, maar deze 2 springen er echt uit) Mn buik gaat ook flink vooruit, maar dan de verkeerde massa
Dit komt echt door vochtrettentie, volgens mij is echt 30% van mn gewonnen massa aan vocht te danken. Maarja dat is nu eenmaal 1 van de consequenties die bij een goed anabool milieu komen kijken. Heb ik er cker wel voor over! Zit nu op 2x8 sprays per dag en heb nu dus nog ong een week te gaan. Kijken of we 10 kilo kunnen halen.. K hou jullie op de hoogte!