Fitness Seller

samenvatting NK Schiedam

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Eindelijk een wedstrijd waar bijna niets mis ging.
Deze keer enkel oponthoud van de atleten zelf.

Nu kan het aan mij liggen hoor, maar ik bespeur corruptie in de jurering omdat er soms atleten hoger eindigen waar niemand het van verwacht (publiek).
Het is soms zo duidelijk wat de uitslag is en toch valt ie volledig anders.
Valt het alleen mij op of zijn er meer?

Zwaargewichtklasse 90+ was iig super.
En het optreden van Alexander Federov was spectaculair!

Al met al een geslaagde avond!

Er waren deze avond 9 juryleden dus ik denk dat het wel meeviel met de corruptie. Met Delfzijl was dat wel ff anders!

Rachelle eerste was ronduit belachelijk. Voor de rest was ik het wel grotendeels met de jury eens.

• Topic Starter Topic Starter
Aimee zei:
Er waren deze avond 9 juryleden dus ik denk dat het wel meeviel met de corruptie. Met Delfzijl was dat wel ff anders!

Ja ok, zeg ook niet dat het zo is, zij zijn de profs op het gebied van jurering.
Sommige uitslagen waren gewoon voor velen een comlete verrassing.

De hoogste en laagste beoordeling worden trouwens weggelaten. Dat is opzich wel eerlijk natuurlijk.

..............

Laatst bewerkt:
Nutty zei:
godsamelazerus.....wat een gebouw kwam er het podium op zeg!

Haha..
Heb al veel big mofo's gezien maar dit sloeg alles.
Trainen op een begraafplaats :eek: , hij is echt hardcore!!

Tjaaaa is en blijft een jurysport met heel veel belangen voor veel mensen!!!

Brutez zei:
Rachelle eerste was ronduit belachelijk. Voor de rest was ik het wel grotendeels met de jury eens.

Ja vond ik ook... meid heeft een leuke uitstraling en kan dansen als de beste maar 1e? neee eerder 3e maar goed.. ook haar vriend Jonathan vond ik te hoog geplaatst, mooi fysiek maar was niet droog en hard.

Eigenlijk vielen alleen deze uitslagen me op de rest had ik allemaal wel goed. Ik hoorde veel mensen over deze 2 uitslagen..

Laten we maar zeggen dat als je bekender bent het je niet tegenwerkt ;)

and pfff wat een wheels had die rus niet normaal....

Het was een zeer mooie/gezellige avond,met als klapper die Rus:eek: Wat een beest was dat. Verder nog forumleden ontmoet, o.a.Axestream,Moob,Testo,Glenn Gx,{Freakylady ik en waren samen erheen},Echt gezellige gasten:thumbup:

Laatst bewerkt:
Ja heb ik ook vernomen dat vivian eerste had moeten zijn ....Maar tjaaahhh dat zijn dus de belangen waarschijnlijk!!!

axe heeft de foto's;)

axe !!!!!!!! kom op pik :D

Was weer een gezellige dag en een wedstrijd van enorm hoog niveau. Toppie dat je er was Nutty, vond ik echt gaaf! ;) Had inderdaad wel die 4e plek verwacht want die benen van nummer 4 waren gewoon slecht. Ik was misschien niet zo hard maar mijn overall voorkomen was stukken beter. En rachelle nr. 1 had ik ook niet verwacht, die andere meiden stonden zo goed droog en hard. Marjan had 'm moeten winnen, maar kennelijk houden ze meer van een softere look.

Heren heb ik weinig van kunnen zien. Heb alleen nog backstage Federov zien lopen. Grond begon een beetje te trillen.... :rolleyes:

Iedereen gefeliciteerd met zijn klassering.

Ik wacht op foto's, maar ben ook razend benieuwd hoe die Federov irl eruitzag. Met name zijn symmetrie en zijn borst...

............

Laatst bewerkt:
Ik vond het een ontspannen, soepel lopende wedstrijd; tot aan de prejudging in ieder geval...
Alles ging vlekkeloos; ik was mooi op tijd klaar met alles, was vorige week ietsie te krap in de tijd voor de prejudging, stoelgang was deze week goed, was vorige week ook nogal problematisch, ik was voller en harder en alle reacties die ik kreeg zowel voor mijn podiumprestatie als daarna, waren allemaal positief.
Jammer dat ik toch niet top 5 geëindigd ben, maar goed. Volgende keer beter, jury beslist en helaas niet het publiek, daar leg ik me bij neer.
Ik vond het alleen jammer dat 's avonds niet eerst ff iedereen het podium op geroepen werd, maar dat je direct je showtje deed en als je niet top 5 was, werd je dus ook niet meer gezien.
Volgende keer zal ik er groter en beter staan...

Greetz Duke

weet iemand ook de uiitslagen in de diverse klasse. winnaars (top drie) ben benieuwd wat jonathan heeft gedaan.thanx

Terug
Naar boven