Fitness Seller

Samir A. minuten na vrijlating alweer gewelddadig

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Vandaag werd Samir A. vrijgesproken. Maar meneer was nog niet vrij, of hij ging alweer los. Samen met vrienden mishandelden en bedreigden ze twee persfotografen luttele momenten nadat A. uit de gevangenis kwam.

Samir werd om precies 17.30 uur vrijgelaten uit de gevangenis te Nieuwegein. Hij werd opgewacht door zes Marokkaans uitziende mongeaulen. Eveneens ter plekke waren een persfotograaf en zijn zoon, met hetzelfde beroep.
Senior werd vrijwel direct geslagen door Samir en ging neer, junior kreeg een mes op de keel: "Het was een man in zo'n witte jurk, een djellaba. Uit zijn bodywarmer haalde hij een mes en zette dat op mijn keel", laat de fotograaf weten. Het mes werd vrij snel weer teruggestopt.

Samir A. was in het wit gekleed en droeg een moslimpetje. Vreemd genoeg zijn Samirs' terroristenvriendjes niet opgepakt, ook Samir zelf mocht zijn weg vervolgen. De twee fotografen gaan aangifte doen.

Bron: GeensT.nl

Waar gaat het toch heen met (de wetgeving van) dit land ??? :(

Echt WTF is dit, vrijgelaten????????????????? Nederland wordt/is een k*t land als dit zo door gaat.

euh, mmm hoe was het alweer...ach ja EUROPA ONTWAAK!!!! :mad:

D'r moet eerst échte bomaanslag komen, met een zootje doden, voordat je mensen kan veroordelen voor het beramen van een aanslag. :mad:

Nou maar hopen dat de jongens uit Venray hier een stokje voor steken :D

Je zou bijna hopen dat er een gek is die hun een kogel door het hoofd jaagt, want de wet/rechtbank doet er toch niets aan.

Misdaad loont in nl...

Van de overheid hoef je niets te verwachten. IK zou haast gaan denken dat ze gesponsord worden door Al Qaida.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wake up MF's.....it's time to smell the coffee and **** up some extremists

@ Leviathan: moest dat nou in het Duits?

Ik heb gisteren op Ned. 1 naar het verhaal van zijn advocaat zitten luisteren.
Het is werkelijk fantastisch om naar allerlei theoretische beweegredenen te luisteren, terwijl er geen enkele keer naar de praktijk wordt gekeken!
En de praktijk is dat Samir A. een moslim extremist is waarvan zeer aannemelijk is dat hij zijn denkbeelden in daden omzat. Echter, de bewijzen hiervoor zijn te mager in de ogen van de rechter.
Als je Samir A. toch veroordeelt dan heeft dat waarschijnlijk gevolgen voor de rechtstaat Nederland.
Als je Samir A. vrijlaat dan weet je zeker dat de Nederlandse rechtstaat een klap krijgt, want je kan erop wachten tot hij een aanslag pleegt.

De AIVD heeft toch wel een speciale afdeling die mensen laat “verdwijnen”? Toch? Want dat is nu mijn laatste hoop…… :(

Leuk heh al die linkse rechters (stammend uit de 70's) die de regering express dwarsbomen.

Mwoah, ik denk dat die rechter gewoon heel zuiver naar de wetgeving heeft gekeken.
Het is alleen jammer dat ons landje er zo echt niet veiliger op wordt. En het steekt heel veel mensen dat ze bijvoorbeeld keihard worden aangepakt als ze ergens 10 km/h te hard rijden terwijl diezelfde justitie een moslim extremist niet achter de tralies krijgt.

Lauw zei:
Mwoah, ik denk dat die rechter gewoon heel zuiver naar de wetgeving heeft gekeken.
Het is alleen jammer dat ons landje er zo echt niet veiliger op wordt. En het steekt heel veel mensen dat ze bijvoorbeeld keihard worden aangepakt als ze ergens 10 km/h te hard rijden terwijl diezelfde justitie een moslim extremist niet achter de tralies krijgt.

Misschien beetje erg zwart/wit gedachte, maar het ene levert geld op, het andere kost geld!

Het word tijd voor een aanslag op Balkenende.
Mischien dat er dan eindelijk wat word gedaan aan dit waanzinnige rechtsysteem :rolleyes:

fitnessboy zei:
Het word tijd voor een aanslag op Balkenende.
Mischien dat er dan eindelijk wat word gedaan aan dit waanzinnige rechtsysteem :rolleyes:

Roep dat maar niet te hard!

Voor je het weet heb je de AIVD op je dak, want JIJ bent geen Moslim-Extremist! :rolleyes:

Leipe mocro flavour is in de aanbieding :o :D

Leviathan zei:
Roep dat maar niet te hard!

Voor je het weet heb je de AIVD op je dak, want JIJ bent geen Moslim-Extremist! :rolleyes:
Hahaha, precies. Als je niet echt een bedreiging vormt voor de nationale veiligheid dan zit je zo achter de tralies. :D

Leviathan zei:
Misschien beetje erg zwart/wit gedachte, maar het ene levert geld op, het andere kost geld!

Yep helemaal gelijk, helaas leven we in een tijd waar overal "targets" moeten worden gehaald. Ook bij justitie en politie.
Zo is er een minimum aantal boetes dat ieder jaar moet worden gehaald,
maar ik heb nog nooit van een minimum aantal veroordeelde moslimextremisten gehoord. :(
Dus ik ben bang dat dit land zijn prioriteiten verkeerd stelt. :mad:

gewoon n kogel geven die mong**l!!! :suicide:
dan zal de rest van dat tuig wel een toontje lager piepen....Hoop ik!

niet normaal toch.. nog geen 2 minuten vrij en dan zoiets flikken en ermee wegkomen.
ze hadden de poorten weer moeten openen en hem weer terug gooien, incl friends!!!

Het lijkt wel of we in een omgekeerde wereld leven.

Dat gevoel bekruipt mij steeds meer. angstig :(

Terug
Naar boven