Fitness Seller

Samir A. minuten na vrijlating alweer gewelddadig

Staff*cker @ GS:

[Link niet meer beschikbaar]

Een aanslag als oplossing?

Barst u even?Volgens Starf*cker moet het dan maar gebeuren. Laat Samir A. maar een ergens een aanslag plegen in Nederland. Niet te veel slachtoffers maar wel lekker veel schade. Wellicht zal het de volkomen wereldvreemde rechters in Nederland dan eens duidelijk worden dat terroristen geen winkeldieven zijn en dat iedereen kotst van de manier waarop in dit land rechtspraak wordt bedreven. Bin Laden lacht zich rot lacht nu zijn personeel in Nederland vrijgesproken is ondanks complete aanslagscenario’s en wapens in huis. Sterker nog, onze juniorterrorist krijgt nog geld mee voor de maanden dat hij in de luxebajes in Nieuwegein heeft doorgebracht. Een fotograaf die en passant voor de gevangenis een paar dreunen krijgt van Samir A. kon gisteren nog geen aangifte doen vanwege openlijk geweld: te druk... Starf*cker voorspelt een heilzaam bloedbad in Nederland dankzij het incompetente justitieapparaat. Heren rechters, bukt u even!

Aftellen...

Een echte terroristische aanslag in Nederland lijkt een kwestie van tijd. Er lijkt een premie te staan op gevaarlijk gedrag en ondertussen zijn de dienders nog slechts bezig om als belastingdeurwaarders centen binnen te halen voor verkeersofficier mr. Koos Spee. Zo is het en niet anders. Justitie en politie in Nederland zijn totaal verlamd en worden per dag onbekwamer. Ik heb de afgelopen weken schrijnende gevallen gehoord van politiemensen die onderzoeken tegen zedenmisdadigers of misdaadbendes moeten afblazen omdat justitie constateert dat of het geld op is of de prioriteit is verlegd naar activiteiten die zoveel geld en punten opleveren dat een korps zijn quotum haalt. Dan hebben we daarnaast nog te maken met rechters die het verdommen om af en toe de neus eens in de frisse lucht te steken om op te snuiven hoe zat de Nederlandse bevolking het academische gezever van die zwarte jurken is. Ik zal het maar niet hebben over bijvoorbeeld de lichte straffen in de drievoudige Nomad-moord in Limburg. Die zijn niet uit te leggen.

Maar met de vrijspraak van Samir A. is de grens wel bereikt. Iedereen voelt aan zijn water dat deze zaak stinkt. Deze moslimjurk heeft complete aanvalsplannen in huis inclusief kunstmest om zelf explosieven te fabriceren. O ja, en dan vergeet ik nog allerlei extreme islamitische geschriften. Wat een droplul moet je dan als rechter zijn om deze meneer met een zak geld toe naar huis te sturen? Ondertussen dreigen ook de andere leden van de Hofstad-terreurgroep naar huis gestuurd te worden, omdat hun verdenking puur juridisch is gebaseerd op hun vriendschap met de gestoorde dromedaris die de moord op Theo van Gogh heeft gepleegd.

Ondertussen zou je bijna hopen op een aanslag. Dan zal je zien hoe snel de al even mallotige justitieminister Donner de gaten in de wet weet te dichten. Een onderzoekscommissie zal vervolgens constateren dat politie, politiek en justitie gezamenlijk geblunderd hebben. Ik vrees nu oprecht voor het leven van Geert Wilders en AHA. Niet meteen mijn vrienden maar dankzij Rotterdamse rechters thans vogelvrije doelwitten voor overmoedige terroristen. "Het lijkt evident dat A. een ontploffing voorbereidde, aldus een betrokken Officier van Justitie.

Heren rechters: meneer Samir A. vierde gisteren zijn vrijlating in Nieuwegein samen met een groepje islamvriendjes. Er werd gedreigd met van alles en nog wat. Nederland is razend en zelfs de politiek bemoeit zich met het vonnis. Terecht. Rechtsspraak kun je niet overlaten aan wereldvreemde vogels.

En o ja, heeft de politie in Nieuwegein inmiddels tijd gehad voor de aangifte van de fotograaf? Ik voorspel van niet...

Starf*cker

G21 zei:
gewoon n kogel geven die mong**l!!! :suicide:
dan zal de rest van dat tuig wel een toontje lager piepen....Hoop ik!

niet normaal toch.. nog geen 2 minuten vrij en dan zoiets flikken en ermee wegkomen.
ze hadden de poorten weer moeten openen en hem weer terug gooien, incl friends!!!
wat deed de politie eigenlijk toen er klappen en trappen werden uitgedeeld???

owjaaaaaaa, lasergun nachecken voordat ze weer de straat op gingen. . . . :sob:

er mag wel meer niet wat toch gebeurd....je zou eens moeten weten.

Ff met de DBB pet rond en dan die Samir A. voor 5 ruggen om zeep laten brengen. :cool:

Ik ben al jaren voorstander van eigen rechter spelen. Nu zou het wel een Wildwest verhaal worden als iedereen het zou gaan doen, maar als de overheid je in de steek laat, op wie ben je dan aangewezen?

Centaur zei:
er mag wel meer niet wat toch gebeurd....je zou eens moeten weten.

Hehe, als dat allemaal naar buiten komt.. oeeeeeee

Kwestie irak, denkt iedereen dat we in het begin uitsluitend politieke steun hebben gegeven? Ja heh.. think again.

@levi

Ik vind eigen rechter spelen ook steeds meer aan de orde komen. Ze scheppen gewoon de noodzaak ervoor. In sommige gevallen vind ik bepaalde rechters zelfs medeplichtig aan moord of andere vergrijpen door hun "rechtspraak"

Als je als rechter iemand niet kan veroordelen, terwijl je weet dat ie hartstikke fout is, en een gevaar voor de samenleving, dan moet je zorgen dat de wet wordt aangescherpt.

Als je, onderdelen voor explosieven, radicale propaganda, plattegronden van doelen hebt, heb je een intentie, en een terroristische daad al aardig voorbereid.

En dan maakt het niet uit wat, waar, en hoe, het gaat erom dat diegene de intentie heeft om de maatschappij te vernken, en daar concrete plannen voor gemaakt heeft.
Ok, dan veroordeel je maar iemand voor een feit wat nog niet heeft plaatsgevonden, so what?
D'r zijn wel héél erg weinig Nederlanders die daar iets op tegen, en dan met name Samir en z'n geitenkende vriendjes.

De rechtspraak hoort de samenleving te dienen, handel er dan ook een keertje naar verdomme! :mad:

sanniejj zei:
@levi

Ik vind eigen rechter spelen ook steeds meer aan de orde komen. Ze scheppen gewoon de noodzaak ervoor. In sommige gevallen vind ik bepaalde rechters zelfs medeplichtig aan moord of andere vergrijpen door hun "rechtspraak"

Ik kan je dingen vertellen die in mijn directe omgeving zijn gebeurt, die (overheids) instanties gewoon hebben laten gebeuren. Dat is shit waar je de haren van overeind gaan staan.

Dus geen enkele k*tambtenaar zal mij ff komen vertellen waarom ik geen eigen rechter zou mogen spelen.

Heb ik het nog niet eens over de dingen die zich op het gebied van Moslim extremisme het afgelopen jaar hebben afgespeeld.

Dani zei:
So what vraag je. Denk eens even na wat hiervan de consequenties zijn. :rolleyes:

En nu er geen veroordeling heeft plaatsgevonden zal dit een zware klap zijn inzake de strafvervolging van potentiele terroristen. Dat is de andere (zwarte) keerzijde.

Kennelijk moeten we echt wachten tot er eens in de ochtendspits eea afgaat op A'DAm CS... :(

Misschien een goed idee als straks iedereen op Geert Wilders gaat stemmen.
Die kan dan misschien de wapenwet vrijgeven, net als in Florida.
Kunnen we ons in ieder geval nog verdedigen.

De wet moet gewoon zwaar worden aangescherpt idd als dit soort gevaarlijke gekken vrijkomen.

De overheid is gewoon helemaal gek geworden. Die Samir hoort nooit meer daglicht te zien. Hopen dat die kerel snel kapot geschoten wordt, want het zou jammer zijn als de overheid het hardhandig moet afleren. Bijvoorbeeld met een aanslag.

Vman zei:
De overheid is gewoon helemaal gek geworden. Die Samir hoort nooit meer daglicht te zien. Hopen dat die kerel snel kapot geschoten wordt, want het zou jammer zijn als de overheid het hardhandig moet afleren. Bijvoorbeeld met een aanslag.

Ook daar zal de overheid geen lering uit trekken, alhoewel men waarschijnlijk stiekum vanachter hun stropdasjes glimlacht en denkt;

Opgeruimd staat netjes.

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:
So what vraag je. Denk eens even na wat hiervan de consequenties zijn. :rolleyes:

Nee, laten we eerst es wachten op die aanslag op Amsterdam CS, Schiphol, De Kuip of Dance Valley en 'em dán wat gaan aanrekenen :rolleyes:

Apenootje zei:
Ok, dan veroordeel je maar iemand voor een feit wat nog niet heeft plaatsgevonden, so what?

Dani zei:
So what vraag je. Denk eens even na wat hiervan de consequenties zijn.

Vraag je eerst maar es af wat de consequenties zijn van het huidige beleid.

Er is tot nu toe nog niemand veroordeeld voor het voorbereiden van aanslagen.

En we hebben het hier niet over iemand die van plan is een fiets te stelen,
maar over lieden die ten eerste schijt hebben aan de Nederlandse maatschappij en de Nederlandse rechtsorde
(maar ondertussen wel een uitkering genieten, maar dit terzijde), én die de maatschappij bewust willen beschadigen en ontwrichten, door het zaaien van dood en verderf.

Als 1 of andere puber een radicaal krantje thuis heeft en de Al Tawheed moskee bezoekt, hoeft die van mij niet meteen opgesloten te worden( die moet alleen in de gaten worden gehouden), maar als je redelijker wijs aan kan nemen dat iemand daadwerkelijk voorbereidingen aan het treffen is voor een aanslag.
En duidelijker kan het haast niet in deze zaak, dan mag, en moet, naar mening, zo'n iemand preventief de bak in.
Het OM dacht dat ook, maar helaas is er meer voor nodig in Nederland.

Misschien heb je liever eerst een jaarlijkse herdenking op de dam, voordat er een effectief beleid wordt gevormd?

Samir A. moeten ze gewoon kapotschieten!!! :mad:

Of ben ik nu ongenuanceerd!? ???

Als in Nederland je moeder aan de drank zit en je vader in de prostitutie dan kun je bij zware misdrijven volstaan met drie weesgegroetjes en 2 uur papier prikken.

Maar o wee als je 4 km per uur te hard rijdt, dan krijg je Ome Koos en z'n 40 rovers op je dak...

Rhinemann zei:
Als in Nederland je moeder aan de drank zit en je vader in de prostitutie dan kun je bij zware misdrijven volstaan met drie weesgegroetjes en 2 uur papier prikken.

Maar o wee als je 4 km per uur te hard rijdt, dan krijg je Ome Koos en z'n 40 rovers op je dak...

Precies! Ome Koos moeten ze ook kapotschieten! En die 40 rovers natuurlijk ook!

DBC01 zei:
Nee, laten we eerst es wachten op die aanslag op Amsterdam CS, Schiphol, De Kuip of Dance Valley en 'em dán wat gaan aanrekenen :rolleyes:
idd, denk dat er nog eens een groep nederlanders opstaat die eigen rechter gaat spelen.

Terug
Naar boven