XXL Nutrition

Samir A verdient een lintje

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Geschreven door Mohammed Benzakour 10 november 2006

Volgende week valt het vonnis, maar Samir A. hoorde alvast 15 jaar tegen zich eisen.
Ik ben tegen geweld maar dat Samir A. achter tralies zit is een gotspe.
Wie vrij is van angst en hysterie, ziet in Samir A. een ideale schoonzoon. Een lichtend voorbeeld voor de verveelde patatjeugd van tegenwoordig.

Wie is Samir A.?
Samir A. is een jonge knul (19 jaar) met grote idealen en die heel slecht tegen onrecht kan. Zo slecht dat hij op een dag besloot de trein te pakken en af te reizen naar de ijskoude sneeuwvlaktes van Tsjetsjenië. Om daar te vechten tegen de Russen omdat ze onschuldige burgers afslachten terwijl geen enkel land ingrijpt. Noem mij één jongere die zó betrokken is bij het leed op de wereld dat-ie bereid is zijn leven op het spel te zetten?

Samir A. rotzooide nooit op straat. Samir A. viel nooit meisjes lastig. Samir A. beroofde geen oude vrouwtjes. Samir A. reed bejaarden niet van hun sokken met zijn scooter. Samir A. was een ijverige leerling die keurig zijn huiswerk maakte. Samir A. hing nooit de beest uit en slikte geen pillen. Samir A. vermeed koffieshops en disco’s en kocht in plaats daarvan bloemen voor zijn moeder. In de weekeinden bestudeerde hij natuurboeken en heilige geschriften. Hij las de bijbel, hij las de veda’s, hij las de koran, en concludeerde: ‘De koran is mijn boek, het pad van recht en licht.’

Nu zit hij – God weet voor hoe lang - in de gevangenis. Voor wat? Omdat hij thuis een wapen had en een videotestament waarin hij afscheid neemt van zijn vrienden en familie.
Samir A. zei tijdens een zitting dat hij ‘een lintje’ verdient in plaats van straf.

Ik begrijp hem. Onze rechtsstaat is gestoord.

Mohammed Benzakour

Hij bedoeld het allemaal niet zo slecht..:)

Geschreven door Mohammed Benzakour 10 november 2006

Volgende week valt het vonnis, maar Samir A. hoorde alvast 15 jaar tegen zich eisen.
Ik ben tegen geweld maar dat Samir A. achter tralies zit is een gotspe.
Wie vrij is van angst en hysterie, ziet in Samir A. een ideale schoonzoon. Een lichtend voorbeeld voor de verveelde patatjeugd van tegenwoordig.

Wie is Samir A.?
Samir A. is een jonge knul (19 jaar) met grote idealen en die heel slecht tegen onrecht kan. Zo slecht dat hij op een dag besloot de trein te pakken en af te reizen naar de ijskoude sneeuwvlaktes van Tsjetsjenië. Om daar te vechten tegen de Russen omdat ze onschuldige burgers afslachten terwijl geen enkel land ingrijpt. Noem mij één jongere die zó betrokken is bij het leed op de wereld dat-ie bereid is zijn leven op het spel te zetten?

Samir A. rotzooide nooit op straat. Samir A. viel nooit meisjes lastig. Samir A. beroofde geen oude vrouwtjes. Samir A. reed bejaarden niet van hun sokken met zijn scooter. Samir A. was een ijverige leerling die keurig zijn huiswerk maakte. Samir A. hing nooit de beest uit en slikte geen pillen. Samir A. vermeed koffieshops en disco’s en kocht in plaats daarvan bloemen voor zijn moeder. In de weekeinden bestudeerde hij natuurboeken en heilige geschriften. Hij las de bijbel, hij las de veda’s, hij las de koran, en concludeerde: ‘De koran is mijn boek, het pad van recht en licht.’

Nu zit hij – God weet voor hoe lang - in de gevangenis. Voor wat? Omdat hij thuis een wapen had en een videotestament waarin hij afscheid neemt van zijn vrienden en familie.
Samir A. zei tijdens een zitting dat hij ‘een lintje’ verdient in plaats van straf.

Ik begrijp hem. Onze rechtsstaat is gestoord.

Mohammed Benzakour

Is die Mohammed z'n gay vriend?:rolleyes:
Samir is een radicale moslim zoals er zovelen zijn in dit land. het gros van de nederlandse inwoners heeft er last van omdat het "volk" immers te veel vasthoudt aan eigen tradities, en onze regering nog steeds zoekende is naar een goed beleid om in dit land goed te kunnen integreren. In die tussentijd doen ze van alles om "de tijd te doden"- btjhe rondhangen in de coffeshop, de loverboy uithangen in de binnenstad, rondcruisen in de BMW van je vader, of betrokken zijn bij "afrekeningen"..............immers, je uitkering komt toch wel binnen einde van de maand...........

Dit soort gasten als Mohammed sporen niet. Niet kunnen beseffen dat Samir A grondwet heeft overtreden middels "verboden wapenbezit" In z'n eigen land hadden ze hem allang dood gegooid met stenen, zoals ze dat met vrouwen ook doen, en hier moet hij een lintje krijgen? Zo'n vent verdiend wat mij betreft de electrische stoel........en de rekening van Essent gaat naar z'n nabestaanden in plaats van MIJN belastingcenten.

Alles moet met geweld met die gasten. Wij Nederlanders blijven maar "de dialoog zoeken" vanwege onze respectvolle levensovertuiging. Wij denken dat het wel anders kan, vreedzaam en liefdevol........:heart:

Wat mij betreft maken we van alle radicale moslims een giga paasvuur in april 2007 :toilet: :shoot:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Samir is een slachtoffer van de strafrechterlijke trechter. Zoiets.

Maar pas op: De algemene sfeer op Marokkaanse fora is er eentje van instemming met deze brief. Zoiets is niet te geloven maar meer en meer mensen geloven dat Samir slachtoffer is van een 'Barbertje moet hangen'-politiek en dat hij niets gemeens in het vooruitzicht had.

Maar pas op: De algemene sfeer op Marokkaanse fora is er eentje van instemming met deze brief. Zoiets is niet te geloven maar meer en meer mensen geloven dat Samir slachtoffer is van een 'Barbertje moet hangen'-politiek en dat hij niets gemeens in het vooruitzicht had.

Dat is moelijk aan te tonen, al heeft hij idd de schijn tegen.
Maar dan nog moet hij boeten voor verboden wapenbezit.
Dat het in zijn eigen land heel normaal is, en je als kindzijnde eerder met een wapen dan een blikje sinas rondloopt zoeken ze daar maar uit :p

In de weekeinden bestudeerde hij natuurboeken en heilige geschriften. Hij las de bijbel, hij las de veda’s, hij las de koran

En niet te vergeten, hij las ook nog scheikunde boeken. Fijn, een keurige jongeman met een gezonde interresse in religie en wetenschap.

Eerst zitten alle Hollanders te euren op k*tmarokkaantjes die er een zooitje van maken. Komt er eens een rechtschapen en belezen marokkaantje in het nieuws, wordt hij gelijk gedemoniseerd. Net als Pim. :D

En niet te vergeten, hij las ook nog scheikunde boeken. Fijn, een keurige jongeman met een gezonde interresse in religie en wetenschap.

Eerst zitten alle Hollanders te euren op k*tmarokkaantjes die er een zooitje van maken. Komt er eens een rechtschapen en belezen marokkaantje in het nieuws, wordt hij gelijk gedemoniseerd. Net als Pim. :D

Fijn dat je er weer bent Lauw, hoe is het met die kraakpand-chick van je?
Je had zoveel babbels in dat Topic, ineens was je gevlogen..........? :rolleyes:

Ik neem aan dat dit een grap is?
Want als dat niet zo is...... dan is het wel een hele goede grap.

idd een slachtoffer van de strafrechterlijke trechter :roflol:

Mooi he om te zien en te horen hoe al die lijpo's, ik bedoel hiermee de idioten die op dat mocroforum zitten dit goed praten.

Als je zo'n huilie bent en jezelf elke keer weer als slchtoffer ziet i.p.v. iemand die kansen creeert en deze ook benut, want in welk land dan in Nederland wordt het je nog makkelijker gemaakt. ??? Ik weet het niet iig.

WTF doe je hier dan nog en ga terug naar waar je voorouders vandaan komen, want daar is het toch allemaal beter niet waar...........

Pff net ff voor de grap gelezen op Maroc.nl.
Mijn mening over marokaanse jongeren stel ik geheel bij.
Ze zijn veel verder heen als ik dacht.
Wat een dom gezever man.
Nivo hier is vaak om te huilen, maar ik denk als ik daar zou zijn zijn mijn traanbuizen ontstoken zouden raken. NIet gezond hoe ze daar denken.

Pff net ff voor de grap gelezen op Maroc.nl.
Mijn mening over marokaanse jongeren stel ik geheel bij.
Ze zijn veel verder heen als ik dacht.
Wat een dom gezever man.
Nivo hier is vaak om te huilen, maar ik denk als ik daar zou zijn zijn mijn traanbuizen ontstoken zouden raken. NIet gezond hoe ze daar denken.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
idd een slachtoffer van de strafrechterlijke trechter :roflol:

Mooi he om te zien en te horen hoe al die lijpo's, ik bedoel hiermee de idioten die op dat mocroforum zitten dit goed praten.

Als je zo'n huilie bent en jezelf elke keer weer als slchtoffer ziet i.p.v. iemand die kansen creeert en deze ook benut, want in welk land dan in Nederland wordt het je nog makkelijker gemaakt. ??? Ik weet het niet iig.

WTF doe je hier dan nog en ga terug naar waar je voorouders vandaan komen, want daar is het toch allemaal beter niet waar...........

Het is jammer dat niemand uit die gemeenschap wil toegeven dat ze hier wonen omdat het hier zo fantastisch is: Aan de ene kant kun je belijden wat je wilt en eisen wat je wilt omdat je 'anders' bent, aan de andere kant kun je genieten van de geneugten van de 'verwerpelijke samenleving' :D

Zie hier dagelijks het aantal meisjes dat de disco's onveilig maakt en na sluitingstijd de hoofddoek weer opdoet! Ach, deden de Gereformeerden ook toen ik naar de studentenkroeg ging: Dikke rokken en truien uit, blousjes aan en feesten maar! :D

Fijn dat je er weer bent Lauw, hoe is het met die kraakpand-chick van je?
Je had zoveel babbels in dat Topic, ineens was je gevlogen..........? :rolleyes:

drukdrukdruk. ik gao naor de groote staad verhuuz'n. Om te kijken of al die allochtonen nou echt zo vervelend zijn. :D

We zijn inderdaad een gestoord land, met een zieke wetgeving. Ik hoop dat al die Marokkanen dit ook inzien en besluiten snel terug te gaan naar de verlichtte welvaartsstaat Marokko.

m.b.t allochtonen heb ik maar 2 angsten. De eerste is dat ze aan de (politieke) macht komen en dat er korte metten wordt gemaakt met onze westerse vrijheden. De tweede is dat de samenleving polariseert. Dat dus allochtonen steeds extremer vasthouden aan hun cultuur en steeds intoleranter worden, en dat autochtonen exact hetzelfde gedrag vertonen. Als dat proces lang genoeg doorgaat groeit de (volks)woede en krijg je vanzelf of enorme rellen of een burgeroorlog. Een burgeroorlog lijkt me nog heel ver weg, maar die rellen niet. Het onbegrip onder zowel allochtonen als autochtonen groeit gestaag.

Zelf ik, links en sociaal tot en met, begin ernstig te twijfelen of een multiculturele samenleving überhaupt mogelijk is.

Ik had altijd de hoop dat de moslim jongeren in Nederland langzaam maar zeker het juk van de vele regeltjes van hun cultuur van zich af zouden werpen. Net zoals Nederlandse jeugd heeft gedaan in de jaren 60 en 70. Maar het lijkt er op dat ze juist nog harder aan de cultuur van het land van hun ouders vasthouden.

Misschien waait het over. Maar er hoeft niet veel te gebeuren voor stevige rellen denk ik.

Samir A. rotzooide nooit op straat. Samir A. viel nooit meisjes lastig. Samir A. beroofde geen oude vrouwtjes. Samir A. reed bejaarden niet van hun sokken met zijn scooter. Samir A. was een ijverige leerling die keurig zijn huiswerk maakte. Samir A. hing nooit de beest uit en slikte geen pillen. Samir A. vermeed koffieshops en disco’s en kocht in plaats daarvan bloemen voor zijn moeder.

In plaats daarvan wilde Samir A. honderden slachtoffers maken uit naam van de islam. Dus wie is er nu gestoord? De rechtsstaat of die achterlijke puber die denkt met zijn akties wel even een martelaartje te worden?

Ik hoop dat ie stevig in zijn anus wordt genomen, zodat zijn kringspier geen tijd meer heeft om te helen.

Terug
Naar boven