XXL Nutrition

[sarc]waarom we een hekel krijgen aan blanke nederlanders [/sarc]

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
http://frontpage.fok.nl/nieuws/50005

In Venray is een Lonsdale-jongere ontslagen, na aanleiding van het televisieprogramma Premtime. De jongen zou zich racistisch hebben uitgelaten, omdat hij de allochtone presentator Prem Radhakishun weigerde een hand te geven.

De jongeman was een uitzendkracht voor het bedrijf Flextronics Logistics in Venray. Zijn voormalig werkgever wil geen commentaar op de zaak geven. Juridisch gezien maakt de jongen weinig kans om het besluit aan te vechten.

De uitzending van Premtime was bedoeld om een kijkje te nemen in Venray. De plaats staat bekend om de grote spanningen tussen allochtonen en autochtonen. In november raakte een grote groep met elkaar slaags. Eerder werd al een aanslag op een moskee verijdeld.

filmpje

heb het toevallig gezien, muffe gastjes, ga naar school of werken of trainen ipv bitje hangen

Low-lifers.

Mooi en wijse post :thumbs:

Goed filmpje !!!!!!!

Open staan voor elkaar , daar gaat het om !!!!!!!!!

En niet maar zitten schelden en alles over een kam scheren. :finger:

Er ging trouwens ook een Lonsdaler gewoon mee naar de moskee. Rest van die gasten waren te suf voor woorden. Niemand neemt ze daar echt serieus, randgroepdebielen.

Wat een stigmatisering --> een Lonsdaler :rolleyes: . Komop mensen het is maar een kledingsmerk. De fabrikant kan er niets aan doen dat bepaalde groeperingen hun merk misbruiken voor de een of andere redenen. Of is iedereen die FuBu draagt meteen een gangster ??? .

Dat die gast niet mee naar de moskee wil, ok dat accepteer ik nog. Maar dat hij geen hand geeft, sjeez die gast heeft zeker nog nooit iets over waarden en normen gehoord :mad: .

Was er ook niet een Imam in NL die Verdonk weigerde een hand te geven omdat ze een vrouw is? ;)

Wel alles een beetje vanuit het juiste perspectief zien he.

Onzin om een allochtoon geen hand te willen geven, maar als zo'n Imam ook al zo'n goed voorbeeld geeft :rolleyes:

Sommige imams die moeten ze met het eerste vliegtuig naar het oosten sturen.

Houd een dwaas van je pad want hij sleurt je mee in zijn eigen ontwetendheid.

Wie of wat het ook is. :mad:

Als het in naam is van je geloof mag het wel.

Maar als je Lonsdale kleding aan hebt mag het niet, want als je dan iemand geen hand geeft ben je een racist.

De jongen zou zich racistisch hebben uitgelaten, omdat hij de allochtone presentator Prem Radhakishun weigerde een hand te geven.

??? ??? :scratch:

Daar kunnen die Lonsdalers niks aan doen door die kalen kop hebben ze allemaal een zonnesteek.Echt idioten mensen bij ons op school heb je er ook 1 maar die is wat rustiger nadat een paar Marrokan hem afgeranselt hadden.Ja dat krijg als je met een Nederlands vlag in je hand White Power gaat schreeuwen echt sick shit.

Tsja er zijn in de randprovincies erg veel van dit soort groepjes die het heel stoer vinden er voor uit te komen dat ze 'een hekel hebben aan buitenlanders' terwijl ze helemaal van niks weten. Opzich een goede zaak dat ze opkomen voor hun eigen belangen maar de manier waarop is altijd zo triest, zal wel door een gebrek aan intelligentie komen.
Heb de uitzending gezien en het knulletje wist zich niet eens een houding te geven tijdens zijn zogenaamd nationalistische daad, kreeg bijna medelijden met 'm. Dat ie ontslagen is nav deze uitzending vind ik wel wat overdreven, zo schokkend was het toch niet?

Die imo die geen hand aan die minister wilde geven.....is die ook ontslagen ??? :evil2:
of loopt die nog steeds rond ??? :mad:

Hij moet een advocaat in de arm nemen en zijn ontslag aanvechten, maar waarschijnlijk reikt zijn IQ niet zover dat hij daar zelf aan denkt.
Een advocaat haalt dit hele verhaal zo onderuit, want iemand weigeren een hand te geven heeft niets te maken met racisme.
Hooguit het gebrek aan normen en waarden.

btw het filmpje doet het bij mij niet

big kelvin zei:
Daar kunnen die Lonsdalers niks aan doen door die kalen kop hebben ze allemaal een zonnesteek.Echt idioten mensen bij ons op school heb je er ook 1 maar die is wat rustiger nadat een paar Marrokan hem afgeranselt hadden.Ja dat krijg als je met een Nederlands vlag in je hand White Power gaat schreeuwen echt sick shit.

Hahahahaha,..raar maar waar !!! :D

Imam in NL die Verdonk weigerde een hand te geven omdat ze een vrouw is

dat mag want hij mag discrimineren .

een kerel die een andere kerel geen hand wilde geven dat is betwistbaar .
stel dat die kerel net ziek was en bang was op die presentator te besmetten ??? is toch beleefd van hem :) maar nee daar wordt een drama van gemaakt . maar als er ff een imam opduikt mag hij dadelijk alles , ik hou niet zo van klassesystemen en zeker niet van ongelijkheid dat maakt me boos :mad:

Ongelijkheid dat bestaat zeker.... Keek van de week naar Wielklem en Co.. een auto werd weggesleept van zwarten.. gaat ze uiteindelijk roepen.. dit is rascisme!! en jullie hebben al zoveel van ons gestolen en nu doe je het weer!!

Dit is een algemeen beeld.. en veelal bereiken deze mensen precies wat ze willen, aangezien een aanklacht tegen rasiscme tijd en geld kost.. en die moeite willen de meesten niet eens nemen...

Maar nu een blanke jongen.. die zeker neo-nazi- achtige ideeen heeft weigert om een hand te geven aan een buitenlander.. en de gevolgen hiervan.. ik vind het belachelijk.. elke kleurling kan er mee wegkomen.. maar wij blanke nederlanders niet!!!!

serieus ik vind het belachelijk...

Probleem opgelost :D , ik las ergens dat iemand een hekel kreeg aan blanke
Nederlanders :( .........zit die nou al op het vliegtuig naar fundiland of waa ??? ,
moet ie hier ook niet blijven hangen :D :evil2:

2hard2die zei:
Hij moet een advocaat in de arm nemen en zijn ontslag aanvechten, maar waarschijnlijk reikt zijn IQ niet zover dat hij daar zelf aan denkt.
Een advocaat haalt dit hele verhaal zo onderuit, want iemand weigeren een hand te geven heeft niets te maken met racisme.
Hooguit het gebrek aan normen en waarden.

btw het filmpje doet het bij mij niet

Er staat dat hij een uitzendkracht is. Voor zover ik weet hebben uitzendkrachten nauwelijks rechten, mag je zonder opgaaf van reden de deur wijzen.

Grijpwijk zei:
Er staat dat hij een uitzendkracht is. Voor zover ik weet hebben uitzendkrachten nauwelijks rechten, mag je zonder opgaaf van reden de deur wijzen.

Jeps en anders bedenken ze alsnog wel n reden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven