Fitness Seller

[sarc]waarom we een hekel krijgen aan blanke nederlanders [/sarc]

Status
Niet open voor verdere reacties.
2hard2die zei:
Hij moet een advocaat in de arm nemen en zijn ontslag aanvechten, maar waarschijnlijk reikt zijn IQ niet zover dat hij daar zelf aan denkt.
Een advocaat haalt dit hele verhaal zo onderuit, want iemand weigeren een hand te geven heeft niets te maken met racisme.
Hooguit het gebrek aan normen en waarden.

btw het filmpje doet het bij mij niet

Ja pech voor hem, beetje dom he.
Ik zou zo iemand ook niet in mijn bedrijf willen.
Deze jongen is geen racist, hij is gewoon dom.
Maar als je ziet, hij twijfelt,.. nog wat langer met hem praten en hij geeft toe.
Kijk die gasten die schelden en tieren op alles wat anders is dan hun die zijn gewoon niet wijs.
En zitten vaak met zichzelf in de knoop.
Een echte racist weet dat van zichzelf,..die zijn het gevaarlijkst want ze sleuren andere met hun denkbeelden mee, en die moeten ze keihard aanpakken, zelfde wijze als extremisten.
Zet ze met elkaar op een eiland en probeem opgelost. :D

• Topic Starter Topic Starter
dump de marokkanen en turken die het voor ons verpesten er ook op dat eiland en idd het is opgelost :)

Londsdale jongeren zijn een beetje triest.
Overigens zijn ze niet meer als een tegen-reactie op de groepen Marokkanen die niet te beroerd zijn om in groepen andere mensen lastig te vallen.
Maar dat is altijd nog geen excuus om maar rücksichtslos tekeer te gaan tegen iedere allochtoon.

Waar ik nog het meeste van baal is dat ik graag kistjes en Londsdale polo’s draag. Maar dat kan nou niet meer, want dan denken ze dat ik een racist ben omdat ik toevallig blank ben. :(

Hadden we allemaal maar een mooie chocolade bruine huid gehad. Dat scheelt iedere zomer 4 flessen zonnebrandcrème, en je bent gelijk van al dat gezeik over racisme af.

Zeg die presentator, Prem Radhakishun, dat is onderhand iemand die haat zaait tegen autochtonen Nederlanders. Ik zou die man ook geen hand willen geven!! :cool:

Die vent is een kl***zak, en ik ben echt geen Londsdale jongere!

Behappys-babe zei:
Maar nu een blanke jongen.. die zeker neo-nazi- achtige ideeen heeft weigert om een hand te geven aan een buitenlander.. en de gevolgen hiervan.. .

Ik weet niet maar als die Prem de presentator is die ik ken, dan zou ik hem zelf met genoegen een ram voor ze kop geven. En dan echt niet omdat hij toevallig een buitenlander is. Met andere buitenlanders heb ik geen problemen.

Het is die gast die ooit eens bij het satirische programma 'Dit was het nieuws' een hele tirade hield wat er op neer kwam dat bijna alle blanke Nederlanders racisten waren? Die hindoestaan? Dat is gewoon een lul, echt. Een zwarte racist is het.

BigNL zei:
En niet maar zitten schelden en alles over een kam scheren. :finger:

Als er iemand is die het laatste doet, dan is het presentator Prem zelf. Namelijk alle Nederlanders die enige kritiek op immigratie hebben over een kant scheren als vuile racisten. Die vent is een ongelooflijke kl***zak. En dit commentaar komt van een brave huisvader van bijna veertig, niet van een gestoorde Londsdaler!

BigNL zei:

Inderdaad, en natuurlijk stopt Prem hem in zijn programma. Mensen die onderbouwde kritiek hebben op de nu al twintig jaar onbespreekbare toestroom van immigranten waar we hier niets mee kunnen, die zul je niet in zijn programma zien. Dit toont mooi aan wat Prem kwijt wil, iedereen die kritiek op ons heeft, is zo als die jongere een domme racist.

In feite is die kl***zak zelf zo racistisch als het maar zijn kan, ten opzichte van blanken dan...

Volgens mij houdt Marc W niet van Prem ???

Prem is precies hetzelfde als Theo van Gogh of mag ik dit niet zeggen.

Verder over het onderwerp tuurlijk zou deze jongen niet ontslagen mogen worden omdat die geen hand geeft.
Maar de werkgever kijkt ook wat voor negatieve gevolgen het kan hebben voor hem en zijn bedrijf, door dat deze jongen bij hem werkt.
Als deze jongen wat slimmer was had die zich anoniem laten filmen en zou er niks aan de hand zijn geweest.

Waar ik me wel aan erger is dat de werkgever denkt een goede daad te hebben verricht.
Maar door zo'n harde maatregel zal deze jongen echt niet denken dat die gekleurde personen misschien wat meer moet accepteren.
Hij zal zich juist extremer gaan gedragen.
De werkgever had hem beter een waarschuwing kunnen geven.

BigNL zei:
Ja pech voor hem, beetje dom he.
Ik zou zo iemand ook niet in mijn bedrijf willen.
Maar als je ziet, hij twijfelt,.. nog wat langer met hem praten en hij geeft toe.
Kijk die gasten die schelden en tieren op alles wat anders is dan hun die zijn gewoon niet wijs.
En zitten vaak met zichzelf in de knoop.
Een echte racist weet dat van zichzelf,..die zijn het gevaarlijkst want ze sleuren andere met hun denkbeelden mee, en die moeten ze keihard aanpakken, zelfde wijze als extremisten.
Zet ze met elkaar op een eiland en probeem opgelost. :D

blijkbaar vind je mijn reactie belachelijk...

maar je zegt het nu zelf, deze jongen heeft een idee gekregen, waarschijnljik is dat idee niet eens van hem zelf.. maar meeloperij ed..
vandaar dat ik de volledige reactie van de samenleving belachelijk vind.. Ik vind het belachelijk, tenzij hierdoor een onherstelbare breuk op de werkvloer is ontstaan, om hem te ontslaan.. als je enigzins naar je arbeiders luistert dan weet je hun ideeen.. en weet je ook al vroegtijdig of je degene dan wel of niet wilt hebben.. dus doe het dan niet achteraf!!

daarintegen o.b.v. de tegenstelling.. en dus de roep van discriminatie/ rasisme door autochtonen.. worden/ werden er soms mensen aangenomen die niet eens voldeden aan de functieverreisten.. en dat is pas extreem incorrect.. maar daar wordt met geen woord overgerept..

Ik hoop dat je nu snapt dat ik de reactie overdreven vind en niet zo zeer de daad.. want daar had hij minstens wat beter over na moeten denken.. Ik weet niet meer wat ie heeft gezegd en alleen dat ie geen hand wou geven.. wel afhankelijk van hun gesprek.. misschien had ie wel gelijk!? maar de reacties waren in mijn ogen overtrokken.. t.o.v. de daad.. maar dat is mijn mening.. en misschien begrijp je m nu beter dan dat je m zonder verdere uitleg afkeurt..

Zette vanavond de tv aan en toen zag ik die donkere versie van Willibrord Frequin weer met zn cheap-ass show. Toevallig was hij weer op bezoek in Venray nav het ontslag van de jongen in kwestie.
Deze keer ging de beste knul helemaal af als een gieter wat mij betreft. Met een paar simpele opmerkingen haalde Premtime de hele ideologie van deze jongen onderuit en kwam Prem (en met hem enkele jongeren op de achtergrond) al snel tot de conclusie dat de hele houding van de ontslagen knaap nergens op gebaseerd is. Zelf had ie geen passend weerwoord.
Ook zegde hij toe een baan te accepteren in een bedrijf waar enkel allochtonen werkzaam.
De werkgever hield zich afzijdig van commentaar en wilde zoals een goed leidinggevende betaamt niet voor de camera reageren op zijn ongefundeerde actie.

Marc W zei:
Als er iemand is die het laatste doet, dan is het presentator Prem zelf. Namelijk alle Nederlanders die enige kritiek op immigratie hebben over een kant scheren als vuile racisten. Die vent is een ongelooflijke kl***zak. En dit commentaar komt van een brave huisvader van bijna veertig, niet van een gestoorde Londsdaler!

Het gaat om de boodschap van het filmpje niet over het verleden van de presentator.
Hij bedoelt het goed, en dat kan je van veel niet zeggen. :o

Marc W zei:
Inderdaad, en natuurlijk stopt Prem hem in zijn programma. Mensen die onderbouwde kritiek hebben op de nu al twintig jaar onbespreekbare toestroom van immigranten waar we hier niets mee kunnen, die zul je niet in zijn programma zien. Dit toont mooi aan wat Prem kwijt wil, iedereen die kritiek op ons heeft, is zo als die jongere een domme racist.

In feite is die kl***zak zelf zo racistisch als het maar zijn kan, ten opzichte van blanken dan...

Prem heeft ook andere onderwerpen in zijn programa.
En dit onderwerp ging over lonsdale jongeren.
Lijkt me duidelijk. :rolleyes:

Als je een beetje de lijn van heer Prem ziet, komt het hier op neer. Iedereen die kritiek op immigranten durft te hebben is een vuile en domme racist, sluit diskussie. Hij heeft ook andere onderwerpen, fijn. :cool: De man doet hetgene wat hij anderen verwijt, alles over een kant scheren. Hij doet dat met meningen van autochtonen over allochtonen die hem niet bevallen. Bovendien is hij bij mij vaak genoeg redelijk vijandig overgekomen tov autochtonen, die man is zelf een racist.

Marc W zei:
Als je een beetje de lijn van heer Prem ziet, komt het hier op neer. Iedereen die kritiek op immigranten durft te hebben is een vuile en domme racist, sluit diskussie. Hij heeft ook andere onderwerpen, fijn. :cool: De man doet hetgene wat hij anderen verwijt, alles over een kant scheren. Hij doet dat met meningen van autochtonen over allochtonen die hem niet bevallen. Bovendien is hij bij mij vaak genoeg redelijk vijandig overgekomen tov autochtonen, die man is zelf een racist.

Man man,.. Als je een beetje de lijn van heer Prem ziet, komt het hier op neer. Iedereen die kritiek op immigranten durft te hebben is een vuile en domme racist, sluit diskussie.

Ik weet niet welke bruine of witte lijn jij ziet maar het is niet een heldere :D

BigNL zei:
Man man,.. Als je een beetje de lijn van heer Prem ziet, komt het hier op neer. Iedereen die kritiek op immigranten durft te hebben is een vuile en domme racist, sluit diskussie.

Ik weet niet welke bruine of witte lijn jij ziet maar het is niet een heldere :D

Beste Kerel weet je waar ik een beetje moe van word:

Dat eeuwige ik kom op voor Prem

Waarom mag hij dit niet vinden, ik vind dit namelijk ook wat Marc w zegt.

Die Prem is gewoon een zwarte racist, hij heeft dit zelf bevestigd in het programma: Dit was het nieuws.

Hij zei hierbij letterlijk dat alle autochtone nederlanders rascisten waren.
Krijgt ie een bijdehandte opmerking terug is ie meteen op ze pik getrapt en eist ie excuses anders zegt ie de rest van het programma niets meer.

Het is gewoon een lul die Prem en ze programma is ook zwaar k*t. Zo UGH :)

Lekker simpel zo´n ventje in je programma stoppen en hem er vierkant uit lullen.

Ophoeren met die vent, ik ben ook een Lonsdale gast, heb twee truien en een trainingsbroek van Lonsdale.

Lonsdale is heerlijke sportkleding. :mad:

bur zei:
Die Prem is gewoon een zwarte racist, hij heeft dit zelf bevestigd in het programma: Dit was het nieuws.

Ja die tirade daar heeft Geert Wilders waarschijnlijk 2 zetels opgeleverd. Wat dat betreft, mogen we toch bijna blij zijn met hem. De man is zo irritant, dat hij mensen precies de andere kant op duwt, dan waar hij ze zelf wil hebben. :D

maar je zegt het nu zelf, deze jongen heeft een idee gekregen, waarschijnljik is dat idee niet eens van hem zelf.. maar meeloperij ed..
vandaar dat ik de volledige reactie van de samenleving belachelijk vind.. Ik vind het belachelijk, tenzij hierdoor een onherstelbare breuk op de werkvloer is ontstaan, om hem te ontslaan.. als je enigzins naar je arbeiders luistert dan weet je hun ideeen.. en weet je ook al vroegtijdig of je degene dan wel of niet wilt hebben.. dus doe het dan niet achteraf!!

Als je enigzins naar je arbeiders luistert dan weet je hun ideen?.

Hoe moet een werkgever nou weten hoe een persoon denkt.
Een werkgever gaat echt niet een heel intake gesprek hebben over je familie, je vrienden, je bloed. Het enigste dat die wil weten of diegene diploma's heeft, dat die er zin in heeft en dat die bij de groep past.

Prem is hetzelfde als Theo van Gogh.

BigNL zei:
Het gaat om de boodschap van het filmpje niet

Ok, de boodschap van gisteren. Prem spreekt de Londsdaler vaderlijk toe: "En wat heb je nu geleerd?". Mijn antwoord zou zijn dat je bepaalde meningen over buitenlanders beter voor je kan houden omdat je anders ontslagen wordt. Maar de Londsdaler moest berouw tonen, zou nu moeten zien dat hij in de problemen komt als hij zijn incorrecte gedachten uit, en zeggen dat zijn racistische dwaling een vergissing was.

I HAVE SINNED!!

Waarmee impliciet even aangegeven wordt dat alle mensen die het niet eens zijn met drammer Prem, dwalers van het lichtend multicultureel pad zijn.

En euh, als ie dat niet wil doen meneer Prem, na ontslag een multicultureel heropvoedingskamp in zuidoost Groningen of zo??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven