Fitness Seller

Sauna in gaan tijdens kuur?

Rasta Boy

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Ik weet dat het bij dnp zwz niet verstandig is maar ik gebruik momenteel test-e. Ik weet dat je temperatuur iets hoger is maar kan de sauna in gaan kwaad tijdens kuren?

Laatst bewerkt:
ik ga ook wel eens af en toe, is lekker. geen probleem, wel gewoon wat water bij je hebben en wanneer je merkt dat je het benauwd krijgt eruit gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het niet doen, straks wordt je net als Zyzz dood gevonden

Zou 't alleen niet doen als je op Clen of Tren ofzo zit.

Sauna,wat is daar nu het nut van.
ik haat het :p

Veel te heet idd..

OT: ik zou het ook niet doen als ik aan de tren zou zitten. Clen vreet ik niet dus zou geen belemmering zijn.

Zou 't alleen niet doen als je op Clen of Tren ofzo zit.

Ook met tren kan ik best naar de sauna en behalve meer zweet is dat goed te doen imo. Met Clen houd ik het gewoon niet vol, na 5 minuten wil ik eruit en dit heb ik ook met T3. DNP is denk ik de enige drug dat je ver uit een sauna uit de buurt moet blijven. Met tren stinkt je zweet wel een beetje....

Wrom zou je in een kuur niet in de sauna gaan? Ga je dan dood?

Dat zyzz nie verstandig denk ik.

Wrom zou je in een kuur niet in de sauna gaan? Ga je dan dood?

Nja denk je es in dat je op clen zit, je krijgt 't al warmer, je hart slaat al harder door t spul. Er dan ook nog bij in de sauna gaan kan wel eens wat minder gezond zijn. Hoeft niet, kan wel, mij het risico niet waard voor wat gezweet.

Nja denk je es in dat je op clen zit, je krijgt 't al warmer, je hart slaat al harder door t spul. Er dan ook nog bij in de sauna gaan kan wel eens wat minder gezond zijn. Hoeft niet, kan wel, mij het risico niet waard voor wat gezweet.

Clen snap ik ja.

Maar bij test only of dbol only of beiden zou ik me niet zo drukmaken toch?

Terug
Naar boven