Fitness Seller

sauna

Tans

Cool Novice
Waardering
0
is het goed om telkens of toch bijna telkens na een training even in de sauna of het stoombad te zitten ????

whaha

grtzzzz :cool:

kan het kwaad om na het eten je mond te vegen?

Het kan geen kwaad om te stoppen met blowen ;)

Natuurlijk kan het geen kwaad, kan me voorstellen dat zoiets heel relaxerend werkt en de voordelen ervan zijn al tig malen bewezen.

Idd waarom fout?

Het is toch goed om afvalstoffen uit te zweten?
het woord zegt het al AFVAL.....

Als je van te voren maar je sjeekje drinkt.

• Topic Starter Topic Starter
grappig ze manne :headbang: :headbang: :headbang:

ah ok , die shake wordt sowieso altijd geconsumeerd na training dussss

grtzz :eek:

En niet vergeten eerst te douchen he, anders zitten je mede-saunagangers in de stank.

na de sauna is de pomp wel altijd helemaal weg.... tis net alsof alles dunner is :D

ma dat is gewoon omdat er niet alleen afval weggaat maar ook VEEL vocht...

grtzz

Tans zei:
na de sauna is de pomp wel altijd helemaal weg.... tis net alsof alles dunner is :D

ma dat is gewoon omdat er niet alleen afval weggaat maar ook VEEL vocht...

grtzz

je geeft een antwoord op je eigen vraag briljant ???

whaha

vroeg ik iets ? denk het ni ze maja...

heb het antwoord al lang gehad en daar trek ik verder conclusies uit...

Het is beter om wel uitgerust in de saune te gaan zitten, dus niet na een zware training zwetend en wel met een verhoogde hartslag de sauna in. Eerst ff uitrusten..

Je verbrandt ook veel calorien tijdens sauna gebruik, beter gebruik je het alleen in de cut, ook om overtollig water kwijt te raken.

toch calorieën ? van stil te zitte ???

dacht het nog wel es :mad:

Deed bijna geen tijdens de opbouwende fase ivm het eigenlijk onnodig verbranden van energie, maar tijdens de cutting zeker wel.
Huid wordt er goed zuiver van en je verbrandt nog ff wat calorietjes. En erna lijkt het erop dat je nog wat energie krijgt....heerlijk !!

Ga bijna altijd na een training de sauna in. Voelt goed en heb er geen last van.

Terug
Naar boven