AndroidHealthClinic

SC Heerenveen topic!

Rob P

Huge Freak
Waardering
1.263
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
Ik zag dat deze nog niet bestond en een club als Heerenveen verdient natuurlijk een eigen topic. Met legendes als Abe Lenstra, Ruud van Nistelrooy, Jon Dahl Tomasson en natuurlijk René van der Gijp neemt Heerenveen een respectabele plaats in binnen het Nederlandse voetbal.

Momenteel is het helaas niet zo rooskleurig als enkele jaren geleden. Ik had veel meer verwacht van ons team maar tot heden is dat helaas nog niet gebeurd. Jans krijgt echter nog de tijd om er wat van te maken, dat vind ik in ieder geval een goede ontwikkeling. Natuurlijk schandalig dat we gelijkspelen tegen De Graafschap, maar enfin volgende week dan maar 3 punten uit bij Utrecht. Europees voetbal moet nog haalbaar zijn :)

HeerenveenHSS0607.gif

3 punten bij Utrecht???

Don't think so..

retteketetett ?

not this shit again

Eén voetbaltopic is genoeg!

Cambuur > Hoerenveen

Klapjosti, jammer dat jullie niet zijn gaan spelen in dat historische uitshirt.

dat is waar die Belgische supertalenten in doel staan niet?

"legendes als Jon Dahl Tomasson" :roflol:

En dan kunnen Mark de Vries scharen onder de categorie Patrick Kluivert?

Je reply zou ergens opslaan als hij ooit was vergeleken met Kluivert. Helaas faal je hard, want dat is uiteraard niet het geval.

Steppe is wel vergeleken met Vd Sar. Door zijn oude trainer bij Germinal Beerschot. :roflol:

Bij Heerenveen is de gemiddelde supporter toch 73 jaar oud?

Je reply zou ergens opslaan als hij ooit was vergeleken met Kluivert. Helaas faal je hard, want dat is uiteraard niet het geval.

Steppe is wel vergeleken met Vd Sar. Door zijn oude trainer bij Germinal Beerschot. :roflol:

Helaas faal jij ook hard, het is namelijk uitermate vermakelijk hoe geagiteerd jij reageert op een clubnaam in dit geval 'SC Heerenveen'. Dat ik met een onschuldige reactie, die blijkbaar nergens opslaat meteen een reactie bij jou ontlok is te treurig voor woorden. Ik ken niet alle details van een voetbalclub, laat staan van meerdere clubs en dat interesseert mij ook niet. En ik weet niet of het is toegestaan, maar ik ga wel eens naar een wedstrijd van SC Heerenveen of met een vriend (die tevens sponsor is van Cambuur maar dat terzijde) naar een wedstrijd van Cambuur.

Verder boeit voetbal mij erg weinig. Ik ben dan ook van geen enkele club een fan, al moet ik wel bekennen dat ik meer sympathie heb voor SC Heerenveen dan voor Cambuur. Overigens komt dit meer voort uit de haat die Cambuur supporters hebben jegens SC Heerenveen supporters. Je hoeft maar een opmerking te maken en men reageert als een bezetene. Ik poets hiermee overigens de supporters van SC Heerenveen niet uit, maar die zijn over het algemeen een stuk milder in hun reactie.

Aangezien ik niet alle details van welke club dan ook ken, zou ik mij afvragen wat de opmerking van een oude trainer te maken heeft met zijn aanstelling bij SC Heerenveen? Ik neem aan dat hij (Steppe) ooit wel eens een goede wedstrijd heeft gespeeld, waarschijnlijk in een ver verleden maar dat terzijde. Ik ga er daarnaast vanuit dat SC Heerenveen niet een speler haalt op basis van de uitspraak van 1 trainer. Anderzijds zou het me ook niks verbazen aangezien er in het voetbal vaak genoeg spelers worden gekocht op basis van een moment opname.

Voetbal het blijft een vermakelijk fenomeen en dan met name de aanhang. Edit: Als ik de bovenstaande reacties lees, dan is je gedragen als een randdebiel synoniem voor een goede supporter! Nou ik zou zeggen succes met volledig uit je plaat gaan!
WhySoSerious.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Ik train lekker thuis :D En jij? Cool filmpje trouwens, mooie sfeer :D Zie je niet bij veel clubs!

3 punten bij Utrecht???

Don't think so..

Utrecht is totaal uit vorm zonder zijn beste spelers. Tegen PSV niet één keer de middenlijn over geweest (behalve in de laatste minuten ergens). Dus wij gaan daar inderdaad gewoon met de volle buit naar huis. Heerlijk :)

Terug
Naar boven