- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Helaas faal jij ook hard, het is namelijk uitermate vermakelijk hoe geagiteerd jij reageert op een clubnaam in dit geval 'SC Heerenveen'. Dat ik met een onschuldige reactie, die blijkbaar nergens opslaat meteen een reactie bij jou ontlok is te treurig voor woorden. Ik ken niet alle details van een voetbalclub, laat staan van meerdere clubs en dat interesseert mij ook niet. En ik weet niet of het is toegestaan, maar ik ga wel eens naar een wedstrijd van SC Heerenveen of met een vriend (die tevens sponsor is van Cambuur maar dat terzijde) naar een wedstrijd van Cambuur.
Verder boeit voetbal mij erg weinig. Ik ben dan ook van geen enkele club een fan, al moet ik wel bekennen dat ik meer sympathie heb voor SC Heerenveen dan voor Cambuur. Overigens komt dit meer voort uit de haat die Cambuur supporters hebben jegens SC Heerenveen supporters. Je hoeft maar een opmerking te maken en men reageert als een bezetene. Ik poets hiermee overigens de supporters van SC Heerenveen niet uit, maar die zijn over het algemeen een stuk milder in hun reactie.
Aangezien ik niet alle details van welke club dan ook ken, zou ik mij afvragen wat de opmerking van een oude trainer te maken heeft met zijn aanstelling bij SC Heerenveen? Ik neem aan dat hij (Steppe) ooit wel eens een goede wedstrijd heeft gespeeld, waarschijnlijk in een ver verleden maar dat terzijde. Ik ga er daarnaast vanuit dat SC Heerenveen niet een speler haalt op basis van de uitspraak van 1 trainer. Anderzijds zou het me ook niks verbazen aangezien er in het voetbal vaak genoeg spelers worden gekocht op basis van een moment opname.
Voetbal het blijft een vermakelijk fenomeen en dan met name de aanhang. Edit: Als ik de bovenstaande reacties lees, dan is je gedragen als een randdebiel synoniem voor een goede supporter! Nou ik zou zeggen succes met volledig uit je plaat gaan!
*mooi plaatje*
Dit is wel heel veel moeite voor iemand die beweert dat het hem niets interesseert. Ik ga het ook niet lezen trouwens, teveel moeite.

En jij?

Maar jij dus ook als ik het goed begrijp?