MuscleMeat

Schaammuziek

Krijg soms vreemde blikken bij Rammstein - Mein Land.

:roflol:

Snak soms weer naar de tijd van de dikke audio installatie in de auto ten kosten van de kofferbak.
Sommige nummers komen dan pas goed tot zijn recht.

Door de red pill o.d. hou ik helemaal niet meer van dat zoetsappige. Vroeger kon ik nog emo worden door Johnny :o

De red pill is erg bitter, maar heb nog wel een klein beetje ruimte om soms te dagdromen.

Wou net zeggen er is ook een versie dat Peter Cetera de mannen van AZ Yet wegblaast met zijn zangstukje op het eind

Briljante move @ 2min03

Laatst bewerkt:

De red pill is erg bitter, maar heb nog wel een klein beetje ruimte om soms te dagdromen.
Heb een tijdje de black pill geslikt maar dat is echt op het randje van cope. Gelukkig ben ik niet suicidaal anders had hem misschien iets getriggert.

Is de black pill nog uit te wissen? De kaarten worden regelmatig opnieuw geschud.

Is de black pill nog uit te wissen? De kaarten worden regelmatig opnieuw geschud.
Mn black pill kanalen updaten niet zo veel meer dus krijg er geen nieuwe feels door. Misschien op een rustig momentje als ik melancholisch ben maar weer eens ouwe terugkijken. Zit wel meer tegen de black pill dan de red pill aan maar dan zie ik geen hoop meer. Zit mezelf voor de gek te houden met de red pill eigenlijk.

Zolang er nog altijd sprookjes verhalen waar gebeuren zou ik het bij de rode pill houden. Alleen bitterheid lezen maakt bitter. Enkel uit nieuwsgierigheid kan geen kwaad. Ik kijk te veel complottheorieen laatste tijd, op een gegeven moment ga je echt twijfelen en klopt niks meer.

Zit heus nog wel wat purple pills in me :thinking: ik ken wel een paar unicorns daar niet van. Bedenk me wel dat allemaal pre millenials zijn en niet meer vruchtbaar zijn :(

Terug
Naar boven