Fitness Seller

schatting BF (beginner)

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
10 media-items
Waardering
4.832
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Dag Bodybuilders, ben 5 weken geleden begonnen met fitness en een voedingsschema, alleen omdat ik momenteel geen huidplooimeter heb en de methode met de weegschaal niet vertrouw post ik hier een paar plaatjes.
weet iemand mijn BF te schatten?
ik weet het, ecto en skinny fat :(. word hard aan gewerkt

28rmdg6.jpg

1825at.jpg

4qq13l.jpg

2uh7d6t.jpg

Laatst bewerkt:
Beetje onduidelijk maar schat rond de 15-16

Dat onderste vlak is groter dan je hoofd? :eek:

15 ofzo inderdaad

op welke foto? :P
was zomaar beetje cirkeltjes aan het maken om de boel beetje te bedekken
Hahahahahahhahahhaa je hebt dus een tampaloerus kollosalus!
Of njah dat wil je ons doen laten geloven :o

Vet schatten doe ik niet aan, vertrouw ik niet op zo op foto's

Het vetpercentage boeit ook niet echt hé.
Het moet er goed uit zien in de spiegel.

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahahahhahahhaa je hebt dus een tampaloerus kollosalus!
Of njah dat wil je ons doen laten geloven :o

Vet schatten doe ik niet aan, vertrouw ik niet op zo op foto's

zoals ik al zei ik dacht er niet helemaal bij na :)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 09:13 ----------

Het vetpercentage boeit ook niet echt hé.
Het moet er goed uit zien in de spiegel.

ik vind bf toch wel handig om te weten hoor, moet toch maar ff een huidplooimeter kopen denk ik

zoals ik al zei ik dacht er niet helemaal bij na :)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 09:13 ----------

ik vind bf toch wel handig om te weten hoor, moet toch maar ff een huidplooimeter kopen denk ik

Zonde van het geld. ;) Kijk gewoon in de spiegel

waarom maak jij je druk om je bf? maak je eerder druk om je vvm

En dan als jij je bf weet? Als je zelf meet is het alsnog een gok, zeker als je het niet kan vergelijken met iemand anders die meet.
Dan wou je een voedingsschema maken via zon calculator? Dat is dan weer een gok op een gok, want zon calculator is hooguit een richtlijn.

Man, maak u echt niet zo druk om je vet%. Het enige dat je daarmee gaat bereiken is je depressief voelen omdat je dan andere hun "vet%" ziet staan. Iedereen hier zit op 8% vet of minder (denken ze).

Als jij nu een huidplooimeter koopt en je komt uit op 15-16%, wat ga je dan doen? Elke dag cardio? En nog dunner worden?

Gewoon goed eten en trainen en zeker met jouw leeftijd en omdat je net begint zal je je spieren ontwikkelen en je vet% gaat dalen. Als je al langer traint dan is het moeilijker om dit tegelijk te doen, dus profiteer ervan.

Met die 10 euro die je zou uitgeven aan een huidplooimeter koop je beter 2 stukken kipfilet van 400 gram.

Train een jaartje of meer en als je dan vindt dat je een huidplooimeter nodig hebt dan kan je het nog kopen, maar hou voor de moment je progressie bij met foto's zoals je nu doet en met de spiegel.

mensen mensen, ik wil mijn vet niet weten om af te vallen hoor.... zit midden in de bulk. wil het er gewoon bij houden en niet veel hoger dan 20 komen te liggen dat is alles. ik heb een hartstikke goed voedingsschema en heb me heus wel ingelezen.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 12:04 ----------

ook wil ik het weten zodat ik ongeveer weet wat mijn VVM is, vind dat veel interessanter dan alleen mijn BF weten >_<

En dan als jij je bf weet? Als je zelf meet is het alsnog een gok, zeker als je het niet kan vergelijken met iemand anders die meet.
Dan wou je een voedingsschema maken via zon calculator? Dat is dan weer een gok op een gok, want zon calculator is hooguit een richtlijn.

heb mijn schema al, gain er goed op tot nu toe dus zit niet te doelen op een berekening waarin ik mijn BF meeneem

Damn. eet jij gouden kippen ofzo?

1 stuk van rond de 400 gr kipfilet kost hier 4.5/5 euro. Wou ook dat het minder was maar het is niet zo.

Hoeveel betaal jij dan voor 400/500 gram kipfilet? En waar? Dan heb ik het over kipfilet dat je kan stomen of bakken, niet het beleg.

Een kilo kipfilet kost in de supermarkt overal rond de 5 euro

Ik haal ze hier bij de boer zelfs voor 3/4 euro per kilo

Terug
Naar boven