Fitness Seller

Schatting bf gewenst

rickynl

Competitive Bodybuilder
Waardering
250
Lengte
1m81
Hee mensen, ik ben sinds kort begonnen langzaamaan mijn weg te beginnen nasr bodybuilden nou hebben ze bij onze sportschool maar een manier om je vetpercentage te meten zon weegschaalding maar die spoort volges mij niet helemaal toen ik er eerst op stond gaf ie 11% aan en een maandje later 8% dat spoort niet en ik ben zelf ook langers geen 8% heb zelfs twijfels over die! #11 daarom hoopte ik dat jullie misschien een schatting konden maken aan de hand van wat foto's :D.

Heb er 3 geschoten op verschillende manieren hoop dat jullie het zo kunnen beoordelen.

Laatst bewerkt:
Zo'n weegschaal is inderdaad niet erg nauwkeurig. Als ik jou was zou ik gewoon veel gaan trainen en eten! Lees de sticky's hier eens door, dat scheelt al een hoop!

Succes!

13-15%

Wat maakt het überhaupt uit?

• Topic Starter Topic Starter
Zo'n weegschaal is inderdaad niet erg nauwkeurig. Als ik jou was zou ik gewoon veel gaan trainen en eten! Lees de sticky's hier eens door, dat scheelt al een hoop!

Succes!

Allang gedaan ;)
En ben nu dus ook al bezig ;) de fitness guru van onze sportschool heeft al een 3 daagse split schema gemaakt voor mij welke ik volg samen met mma training en als ik voel dat het niet teveel is begin ik op de 4e dag weer opnieuw met de split

Ik denk niet hoger dan 12%. Ik denk dat het babyhuidje een vertekend beeld geeft.

Denk je? Het valt me wel zelf op dat ik mezelf ook een stuk dikker vind lijken in me onderbuik als in mijn benen of borst als ik mijn armen in zo'n houding naar boven houd zie je mijn wervels in tussen mijn borst(spieren)
En ehh is er iets te doen tegen zo'n babyhuidje of is t geeoon tzelfde als vet? Wil namelijk nu eerst gaan bulken maar voor de vakantie dan effe cutten en erna weer doorgaan met bulken

Gewoon cleanbulken en doortrekken door de zomer. Je vetpercentage daalt toch wel als je wat massa pakt.

Is gewoon je leeftijd dude. Je kunt het proces wel versnellen door te gaan roken.

Maarre, niet mijn raad vriend!

Dit is niet mijn post vriend.

Roken gaat 'm zowiezo niet worden ongezond en heb dr een hekel aan bovendien is t duur :p
Maar bedankt voor de schatting en t advies ;)
Ga nu flink trainen alhoewel ikzelf iets minder snel massa pak als de meessten maar sinds ik nu goed bezig ben begin ik toch wel vorderingen te zien volges mij ook met een wat oudere foto dus gewoon rusten trainen en bulken :D

Wat heb jij trouwens voor avatar, Ricky? Dat mag jij nog helemaal niet zien! :mad:

Is gewoon je leeftijd dude. Je kunt het proces wel versnellen door te gaan roken.

Maarre, niet mijn raad vriend!

Roken is meest asociale gewoonte die er is, en zou ik niemand aanbevelen.
Je kan nog beter naast iemand gaan staan en flink boeren en schijten dan een sigaret opsteken.

rond de 16%

Terug
Naar boven