TheNewbie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
wat is mijn BF?
Wil over een 6 dagen gaan cleanbulken;d
Wil over een 6 dagen gaan cleanbulken;d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahah, hmm toch maar gaan bulken dan haha. Ben bang dat ik teveel vet erbij kweek haha maarja gaat wel meevallen hoop ikdurf niet te gokken, onder de 8% sowieso volgens mij
cleanbulken?
beter ga je dirty motherfcking ass bulken!
want er moet echt nodig wat massa op die frame van je![]()
Moet jou gebruikersnaam niet WHINING zijn?Wat voor een achterlijke foto is dat ook.
Trouwens wat the **** maakt het uit op hoeveel je staat ...
maar ff on topic dan maar 12-13 %
Je hebt gewoon nog nooit getraind precies ?
edit : jiij weet duidelijk niet wat 8 % is.
hahahah, hmm toch maar gaan bulken dan haha. Ben bang dat ik teveel vet erbij kweek haha maarja gaat wel meevallen hoop ik
---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------
Moet jou gebruikersnaam niet WHINING zijn?
toch bedankt, heb thuis getraind. aangezien ik volgende week in de sportschool begin leek het me slim om te gaan (clean)bulken en dan 3x per week fullbody
hahahahah nicee one. Sorry..Sorry hoor, ik wist niet dat je in Auschwitz woonde.
Veel succes!
.Waarom niet? Maar idd zo vragen schiet geen reet op. Meten die handel met een huidplooimeter.
Als je een lichaam zoals OP hebt (no offense) zie ik het nut er niet van in om VP % te weten.. Misschien als je op het podium gaat o.i.d...^
Hahahah het water loopt me gewoon in de mond zeg.
Wat als ik nu eens 500 kcal boven mn gemiddelde ga zitten op trainingsdagen en 200 op normale dagen en 3x per week fullbody doe. snelle progressie mogelijk? snel is bij mij 3-6 maanden verschil zien