MuscleMeat

schatting BF

11-12%, maar je moet echt veeeel meer eten zoals al gezegd is :p

Bf kan erg verschillen, zal tussen 10 en 15% zitten.. Een vriend van mij is broodmager en heeft een percentage van 14,7%.. Uiterlijk hoeft niet veel te zeggen

Als het met een weegschaal is gemeten idd ;) En met huidplooimeter moet je ook kunnen.

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

:dunno: Als je een lichaam zoals OP hebt (no offense) zie ik het nut er niet van in om VP % te weten.. Misschien als je op het podium gaat o.i.d...

Handig om je progressie in het oog te houden. Kan hij zien hoeveel spier en vet hij bijkomt als hij bulkt. Omgekeerd voor degene die zich droger willen zetten.

zo'n 12 procent ...
good luck​

Leeftijd is nog altijd handig om te weten.

• Topic Starter Topic Starter
17 jaar. Wil na een paar maanden bulken kijken of mijn vp flink is gestegen of bijna hetzelfde is gebleven;d

11 percent max 12

• Topic Starter Topic Starter
En hoe ga je je vp meten? Ernaar laten raden en dan kiezen werkt niet zo goed :D
hmm, daar heb je idd helemaal gelijk in. Hoorde dat we niet zon metertje hadden op de sportschool dus dacht vraag het heir maar eens. Moet me niet zo druk maken om bf en kijken naar mn lichaam qua progressie:D

Terug
Naar boven