ziekemogool
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 65kg
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Ik zou me niet druk maken om je vetpercentage.
Meer eten!
En je naam is ook niet bepaald 'cool'.
Je bent 21jaar en vergooid je leven door zo onnozel te doen. En voor wat doe je dat? Voor die 2 kleine bultjes op je armen? Je hebt niet eens een 6-pack
^^
Jokes aside, vetpercentage rond de 10% schat ik.. Zoals al eerder is vermeld, niet zo druk maken over je vet percentage als ik je lengte/gewicht zo zie..!
Ik vergooi mijn leven door zo onnozel te doen?
Waar 'vergooi' ik mijn leven zo al aan dan?
2 kleine bultjes op mijn armen? wie is hier onnozel bezig
en 6-pack, heb je mij ergens horen claimen dat ik een 6-pack of iets dergelijks heb?
De reden dat ik dit gepost/gevraagd heb is omdat ik gewoon benieuwd was sinds ik 2/3 maanden geleden 14/15% BF had en recent aardig wat verschil heb gezien.
En daarnaast hoef ik ook niet te horen waar ik mij me druk om moet maken, ieder zijn eigen doel toch.
maar 'jokes aside', wel bedankt voor je inbreng.

Ik vergooi mijn leven door zo onnozel te doen?
Waar 'vergooi' ik mijn leven zo al aan dan?
2 kleine bultjes op mijn armen? wie is hier onnozel bezig
en 6-pack, heb je mij ergens horen claimen dat ik een 6-pack of iets dergelijks heb?
De reden dat ik dit gepost/gevraagd heb is omdat ik gewoon benieuwd was sinds ik 2/3 maanden geleden 14/15% BF had en recent aardig wat verschil heb gezien.
En daarnaast hoef ik ook niet te horen waar ik mij me druk om moet maken, ieder zijn eigen doel toch.
maar 'jokes aside', wel bedankt voor je inbreng.

iedereen is zo negatief hier. Ik vind zn bovenlichaam er best summer-proof uitzien. Dat het geen bber is wil niet zeggen dat dit hem is aan komen waaien![]()
Alleen waarom heb je een pak pasta in je hand op de tweede foto?