MuscleMeat

Scheldtirade Christian Bale hit op internet

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
vind het nog wel leuk gedaan ook :D

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/666406/2009/02/04/Scheldtirade-Christian-Bale-hit-op-internet.dhtml

Scheldtirade Christian Bale hit op internet

art_large_779703.jpg - 153990

Christian Bale heeft ongewild voor een internetsensatie gezorgd met een bandje waarop te horen is hoe hij een setmedewerker de huid vol scheldt tijdens opnamen van 'Terminator Salvation'.

Dancetrack
Een muziekproducer maakte een dancetrack van de scheldkanonnade, die al tweehonderdduizend keer is bekeken op YouTube en MySpace.

Muziek in woede
Producer Lucian Piane, die zich RevoLucian noemt, maakte van de drie minuten durende woedeaanval van de 35-jarige acteur een track met de titel 'Bale out'. Hij zegt geïnspireerd te zijn geraakt door de "muzikaliteit van de met woede doorspekte stem". "Ik weet niet of Christian Bale het leuk vindt, maar ik hoop van wel", zegt Piane. "Ik heb iets wat hem slecht doet overkomen veranderd in iets wat mensen leuk vinden."

Scène verpest
Gisteren plaatste entertainmentwebsite TMZ een geluidsfragment online, waarop te horen is hoe Bale uit zijn slof schiet tegen een setfotograaf, die per ongeluk door een opname van Bale en co-ster Bryce Dallas Howard heen liep. "Als je dat nog één keer doet, kom ik niet terug op deze set totdat jij ontslagen bent", schreeuwt de acteur. "Wil je dat ik jouw lampen verniel? Wil je dat ik ze helemaal sloop? Waarom verpest je mijn scène dan?"

Moeder en zus telijf
Woordvoerders van de acteur willen niet reageren op de uitgelekte tirade. Het was niet de eerste keer dat Bale een woedeaanval niet weet te onderdrukken. In juli belandde Bale in een Britse cel nadat hij zijn moeder en zus te lijf zou zijn gegaan in een Londense hotelkamer. Hij werd, mede op verzoek van de familie, niet vervolgd voor het incident.

de remix

http://www.youtube.com/watch?v=YTihsJQHt48

het origineel

http://www.youtube.com/watch?v=tX0s...ldtirade-Christian-Bale-hit-op-internet.dhtml

Hahah ik vind de mix echt goed gedaan :D

Christian bale for the president, goede acteur. :)

haha fkin mooi :D
goede remix ook !

Haha geweldig! Woedeuitbarsting tegen zo'n wijsneus die nota z'n mond niet weet te houden :D

Roid Rage!!

Hij is vet:roflol:

lol

mooi gedaan

Vette mix :D

Zie mijn avater, Christian Bale is the man!:cool:

Ondanks zijn talenten lijkt hij rijp voor het gesticht.

Volgens mij moet je wel vrij psycho zijn om te spelen zoals hij kan spelen zoals in American Psycho:).

Hahah heerlijke remix. Goeie acteur altijd maar vond hem altijd al ongelooflijk arrogant overkomen.

Acteur Christian Bale draait door op set Terminator

Acteur Christian Bale heeft zijn excuses aangeboden voor het uitfoeteren van een crewlid op de set van de film Terminator Salvation. Op een uitgelekte tape was te horen hoe Bale de man de huid vol schold omdat die door het beeld liep.

"Ik heb me als een stuk tuig gedragen. Het is onvergeeflijk", zei de acteur tegen het Amerikaanse radiostation KROQ. Dat meldde de Britse omroep BBC gisteren.

Op het bandje was te horen hoe de 35-jarige acteur binnen vier minuten 35 keer "****" gebruikt. Regisseur Darren Aronofsky nam het voor de acteur op en stelde dat hij op de set wel ergere dingen had meegemaakt.

In Terminator Salvation speelt Bale de rol van John Connor, een verzetsstrijder die de mensheid probeert te redden van moordende robots. Volgens de acteur werd hij gestoord tijdens een cruciale scène en haalde hij feit en fictie door elkaar. "Ik was op dat moment half John Connor en half Christian Bale", stelde hij.

Luister hier een stukje van de audio-opname. Bale flipt hem compleet. :P

Wellicht lijkt zijn persoonlijkheid toch meer dan men denkt op het personage uit Harsh Times. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij blijft in ieder geval een geweldige acteur. En laten we eerlijk zijn, iemand die zo'n aparte rollen kan neerzetten, kan ook niet 100% zijn.. ;)

christian bale for the president. :D

whahaha,,,No,,,NO,,,NO dont shut me up

hij leeft gewoon voor zijn werk

Zielig mannetje is het ook.

Haha kon zo een filmscene zijn, die gast neemt zichzelf net iets te serieus.

Terug
Naar boven