XXL Nutrition

Schema: Wat Vinden Jullie Ervan

Status
Niet open voor verdere reacties.

che

Novice
Waardering
0
Dag jongens,
ik heb vandaag een gesprek gehad met een bodybuilder waar we samen trainen.
hij raade mij deze schema aan.
wat vinden jullie ervan.
graag reacties

week
1tm6 400mg deca wekelijks
1 d-anabol 20mg Dagelijks
2 d-anabol 30mg
3 d-anabol 40mg
4 d-anabol 50mg
5 d-anabol 40mg
6 d-anabol 30mg
week
7tm12 wekelijks 400mg trenbolone
7tm12 wekelijks 400mg testo proviron
13tm18 is het zelfde als 1tm6;)

trekt op nie veel maat...ist u eerste kuur?

kzal u wa op weg helpe...

ten eerste,d-boll niet op en afbouwen...hou constant op 30mg of 40 mg

2de je start telaat met de tren,als dit trouwens je eerste kuur is gebruik je beter deca of iets dergelijk,tren is veel te zwaar,gebruik dan deca van week 1 tot 8 op 200 mg

400mg proviron gaat je duur uitkomen man,neem test enanthaat op 250 mg... voor 10 weken...

je kuurt na met d-boll??? zoek daar maar iets anders voor in de plaats...gebruik clomid,nolva en een goeie creatine en je zal er meer aan hebben....

dit voorstel is eigenlijk wel lachwekkend :D

wat zijn trouwens je stats als ik mag vragen?

je bent beter dat je in het vervolg zelf wat studeerd over AS in plaats van een verkloot schema over te nemen van 1 of andere prutser... als jij die kerel een bodybuilder wil noemen die je dit heeft gegeven....:help:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het ook tegen hem gezegd,kan ik niet beter testo e gebruiken i.p.v
proviron. Hij zij dat proviron snel uit je lichaam verdwijnt.
hiervoor heb ik een kuur gebruikt met deca en sustanon

che

Ga je niet zomaar af op hetgeen iemand jou in de gym verteld. Leer eerst zelf over AAS voor je een kuur begint.

hier enkele dingen die je in mijn ogen verkeerd doet :
- die testo en tren, welke ester? acetaat, propionate, enanthaat,...
waarom? omdat bijv deca een lange ester is en daarom zal deca maar goed beginnen werken na 4 weken en is het dus zonder als je al stopt na 6 weken. Bij bijv propionate is het dan anders, dit is een korte ester dus hiermee zal je onmiddellijk in gang schieten...

- Nakuur : heeft je vriend ook gesproken over de middelen die je na je kuur moet nemen om je eigen productie terug op gang te brengen?

succes

btw, het is dianabol en niet d-anabol ;)

beste che,

dit is nu je derde kuurvoorstel in 4 dagen.
ik stel voor dat je nu eens niet schema's overneemt van anderen maar gewoon aan de slag gaat met alle adviezen die je hebt gehad in al je vorige topics, stel dan zelf een kuur samen en laat die beoordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven