- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:-bron: [Link niet meer beschikbaar]
Hoe kan het ook anders, de dader is een allochtoon!

axestream zei:-bron: [Link niet meer beschikbaar]
Hoe kan het ook anders, de dader is een allochtoon!
DBC01 zei:Je dacht vast: Laat ik er alvast maar over beginnen voordat een ander erover praat.
Feit is wel dat het steeds 'normaler' begint te worden, ook in dit land, dat allochtonen bij familiekwesties meteen naar (vuur)wapens grijpen en wij de rotzooi mogen opruimen op straat en respect moeten hebben voor 's mans andere cultuur in de rechtbank. Verachtelijk.
axestream zei:Ach, het zijn toch maar allochtonen onderling. Twee vliegen in een klap. Een tijdelijk van de straat en die ander komt nooit meer terug.![]()

axestream zei:Ach, het zijn toch maar allochtonen onderling. Twee vliegen in een klap. Een tijdelijk van de straat en die ander komt nooit meer terug.![]()

DBC01 zei:Je verbitterdheid over de hardheid van de Nederlander tegen de allochtoon neemt rare vormen aan Axe. Nu nog een harde quote van onze Admin en je bent weer een half jaar weg...is dat het waard?![]()
Leviathan zei:
Corazon zei:Nee, maar als ik te lang doorbulk zie je het verschil niet.
LangeMan zei:Als ze nou preventief bij bepaalde risico gezinnen op zoek naar wapens gaan
kan er IMO veel van dit soort taferelen en evt terrorisme worden voorkomen.
Maar helaas is dat in strijd met de privacy wet.
Als ze nou preventief bij bepaalde risico gezinnen op zoek naar wapens gaan
kan er IMO veel van dit soort taferelen en evt terrorisme worden voorkomen.
Maar helaas is dat in strijd met de privacy wet.
Silva zei:Die hebben ze echt niet allemaal in hun eigen huis, krijgen ze van kennisen turkse mafia, crimenelen etc. Dus dat zal echt niet veel helpen.
Silva zei:Nou ja 500 jaar achter lopen laten we zeggen zo'n 50 a 40 jaar
eduardjanssen zei:Verkapt kijk-mij-eens-in-een-dure-winkelstraat-lopen antwoord.