Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag 180 KG maar dan ben je in iedergeval niet natural.

haha dus als je 180kg kan bankdrukken zit je aan de anabolen?![]()

Weet de naam niet meer van ene powerlifter en preste 300kg naturel. Dan is hij anabolen gaan gebruiken en heeft hij de 400kg gehaald
ja die ene powerlifter, zal dan zowiezo niet raw zijnWeet de naam niet meer van ene powerlifter en preste 300kg naturel. Dan is hij anabolen gaan gebruiken en heeft hij de 400kg gehaald
Onzin
bank zelf 150 kilo voor 4 reps netjes, zit nu wel al een jaar vast. En ben behoorlijk trots hoe ik er uit zie.
Crap of je moet alleen buff genoemd mogen worden als je 105 Kg bent en 1,70.
Ben nooit een massamonster geweest maar 1,79 en 93Kg is in ieder geval niet ecto. 98,5 Kg met een S1+ kuurtje tel ik dan niet eens mee, dat was bijna alleen maar vocht.
Zonder het eten van vlees en zonder het drinken van melk. Houdt nu ook makkelijk mijn massa vast terwijl ik niet bijzonder veel calorieen inneem en redelijk actief ben. In 2005 ging ik van 79 Kg naar 93Kg, waarbij natuurlijk ook wel het vetpercentage iets toenam. Zulke sprong heb ik wel vaker gemaakt, op een zeer lage eiwitinname.
Discussie over het potentieel van vegetarisch BB-en is al vaker gevoerd maar er is genoeg bewijs dat vegetarisme geen nadelige invloed heeft op sportprestaties. Anders zouden er geen vegetarische olympische en wereldkampioenen zijn. In de krachtsport allicht minder aangezien de toplanden in die sporten amper vegetariers kennen binnen de bevolking.
Waar haal je je eiwitten uit? En als we dan toch bezig zijn, at je ook geen brood? (enorm veel zouten, ook slecht voor je en ook een verbrand proces ondergaan)
Eiwitten? Rijst, brood, pasta, tahoe etc. Ik heb nog wel een blauwe maandag whey gebruikt maar zie daar geen voordelen in. Ik maakte niet meer progressie toen ik whey ging gebruiken. Aangaande brood, van die paar boterhammen per dag zal ik niet doodgaan lijkt me. Ik neem geen enkel voedingsmiddel in hoge hoeveelheden in. Balans in voeding vind ik belangrijker.
Positieve stikstofbalans is de sleutel en die is ook haalbaar zonder megadoses eiwitten. Maar goed wat dat betreft ben ik waarschijnlijk een roepende in de woestijn. Ik geloof in ieder geval niet de eiwitmythe. Een spier is voor het grootste gedeelte water en daarvan krijgen de meesten genoeg binnen.
Verder ben ik overigens een slappe miet, maar dat is meer omdat ik te vaak mijn krachtsport combineer met andere sporten. Heb geen zin om toegewijd mijn tijd in een gym door te brengen, train liever buiten bij mooi weer.
Ik ben het zover met je eens dat die extreme hoeveelheden eiwit en sommige voedingsmiddelen geen extra toegevoegde waarden heeft. En zelfs slecht is.
Balans is belangrijk, en niet veel meer eten dan je nodig hebt.
Ik heb zelf ook ervaren dat als ik extreem bulk, me slechter voel. Dan gewoon op gevoel eet. En ik gain er niet minder door.
Waar ik wel twijfel bij heb, is of vegetariers wel genoeg eiwit binnen krijgen van hoge biologische waarden, dus een compleet amino profiel.