Guggul heb ik zelf tot volle tevredenheid gebruikt. Het is precies zoals Mascha zegt.. deze normaliseert je schildklier. Zo had mijn vriend een te snelle en ik een te trage en beiden hebben we hiervoor guggul gebruikt.
Vetten zijn juist zeer gezond. Het is gebleken dat sporters het gezondst blijven als ze minimaal 30% vet in hun voeding hadden en 40% is een goede richtlijn.
Het is niet het vet wat je doet aankomen of afvallen, maar het totaal aantal kcals.
Het is gewoon waar je voor kiest: low-fat wat ongezond is maar idd minder kans op vetopslag geeft, zij het met vreselijk veel hongerklop en vies eten.
Of low-carb waar je natuurlijk er voor moet waken niet te veel kcals binnen te krijgen, maar dat is een gemiddelde fitnesser toch wel toevertrouwd
Hoe weinig KH je aan kan om goed te functioneren is strikt persoonlijk en zeer situatie-afhankelijk (uiteraard kan je er veel van hebben als je bijv 20 uur per week intensief sport). Vreemde is wel dat ik verneem dat een aantal vrouwen zeer goed aan KT kunnen doen, mits ze 60% vet in de voeding hebben...
Mgoed.. de vraag was dus naar guggul..
Alsje een snellere stofwisseling wilt is omega-3 vet idd hier behulpzaam bij.
Nicotine ook maar ik zou niet zo snel een harddrug zoals nicotine aanraden..
T3 is in mijn ogen een pietsie te gevaarlijk.. anders had ik me daar wel aan gewaagd.
En last but not least: eiwitten.. hoe meer eiwit in je dieet, des te meer warmte je genereert.. daarom tracht ik mijn eigen dieet qua KEV-ratio richting 20-40-40 te brengen. (is alleen af en toe niet te vreten qua magere eiwitbronnen)