MuscleMeat

Opgeblazen - bloating

Bezoekers in dit topic

Top! Dan kloppen de kcal. :)

HB is berekend zonder je vet%
Katch is berekend met je vet%.

Als jij je vet% echt goed weet kan je Katsch aanhouden

Ik zou dan je vetten wat omhoog doen.
Advies is vaak minimaal 1 gr per kg lichaamsgewicht (staat ook in die link ;)

Zou wat noten oid bij je maaltijd voor het slapen gaan erbij doen.
Bij je tweede maaltijd zitten ok bijna geen vetten. Die kan je ook nog wat uppen.

Eiwitten heb je genoeg aan 2-2,5 gr per kg lichaamsgewicht (zie ook de link weer ;) )
Dus je kan je carbs nog wat omhoog doen eventueel.

ik heb zo een vetmeter liggen, maar die meet dat in mm... ik heb al gezocht hoe ik dat omrekenen naar % maar mijn conclusie was dat er geen exacte manier is zonder een CAT-scan te doen...

Vet omhoog halen kan ik natuurlijk makkelijk door de kip te marineren.
 
pas iets gelezen over psylliumvezels, helpt bij mij ook wel tegen een volle buik
wel, ik ben niet overtuigd dat meer vezels mij gaan helpen... in tegendeel. ik vind het een moeilijk onderwerp.
 
Ik z
wel, ik ben niet overtuigd dat meer vezels mij gaan helpen... in tegendeel. ik vind het een moeilijk onderwerp.
Wat vind je er moeilijk aan?
Er zijn zat mensen met Bloar, obstipatie, stoelgangproblemen in de sport.... Juist daarom kunnen er mogelijk tips worden gegeven.

Psyllium husk verbeterde de darmwerking en kan dus helpen bij bloat.
Bloat kan van bepaalde producten komen. Maar dus ook na lange tijd van dezelfde producten in grote hoeveelheden van net dat product.
Een teveel aan vezels kan zowel obstipatie als diarree geven en overige problemen erbij.
Eenzijdig eten kan ook onvloed hebben op bloat en darmproblemen.

Maar het is gewoon heel erg persoonsgebonden. Je kan iets minimaals veranderen en er veel problemen mee hebben. Het blijft dus zoeken en proberen.
 
Een fiber supplement is een must voor ieder mens en voor een bodybuilder al helemaal.
 
wel, ik ben niet overtuigd dat meer vezels mij gaan helpen... in tegendeel. ik vind het een moeilijk onderwerp.
Probeer het maar eens. Voor veel mensen kan psyllium husk enorm goed helpen. Al eens erover nagedacht dat je misschien PDS zou kunnen hebben?
 
Back
Naar boven