MuscleMeat

School dumpt leerling op snelweg

Ach.... ik kijk er niet van op :cool:

Toen ik nog op de middelbare zat is de bus ook weleens weggereden terwijl de leraren wisten dat er een leerling ontbrak. Gewoon de trein naar huis nemen en niet janken.

t spijt me dat ik het zeg,maar niet alle mensen hebben het even breed...En als je dan mee MOET gaan (anders ben je onwettig afwezig), gaan ze een beetje lopen zagen over geld (dat de ouders waarschijnlijk niet eens hebben).
Hem aan de kant va de snelweg zetten??? Waar is het verantwoordelijkheidsgevoel van die leerkrachten???
Onterecht en een belachelijke,schandalige handeling van die mensen,...

• Topic Starter Topic Starter
Zullen we meteen Gratiswitteneus liquideren om zijn voortreffelijke 1e post:shoot:

Vind het ook zeker niet kunnen. Komop zeg, sommige mensen kunnen het gewoonweg niet betalen. Fout van de school dat ze 'm meenemen..
Ik zou het ook zeker niet tolereren als ouders zijnde.

Yzord zei:
Het had niet mijn kind moeten zijn. Dan waren ze er niet afgekomen met een sorry.
Omg, jij bent zo'n ouder die op hoge poten naar de leerkracht gaat om hem vervolgens op zijn gezicht te timmeren :eek:

Dani zei:
Omg, jij bent zo'n ouder die op hoge poten naar de leerkracht gaat om hem vervolgens op zijn gezicht te timmeren :eek:

Geef hem geen ongelijk. Is toch niet normaal dat ze je kind gewoon eruit zetten.

Dani zei:

Hmm misschien doe je niks als er niks is gebeurd, maar stel je voor dat er wat met dat kind gebeurt.
Verkrachting, ongeluk ontvoering. Wat doe je dan Dani?

ik heb eens een keer bijna het zelfde meegemaakt.we gingen met school naar walibi flevo en toen aan het einde van de dag wilde ik terug gaan met de vriendinnen van mijn kamaraden(echt flippen).toen we aankwamen bij de ingang zagen we dat de bussen wegwaren en ik moest helemaal terug naar groningen.Ik heb toe de school gebelt en die vertelde mij dat ze gewact hadden maar dat was dus niet het geval en was ook niet omgeroepen helemaal niets ,mijn vader heeft mij toen opgehaald omdat hij met toeval in het land werkte.maar geen school die mij kwam ophalen dikke batards,
toen ik weer op school kwam paar dagen later vlak voor de vakantie mochten we ook nog het rapport bij de directeur ophalen de fl**kers.toen zeiden ze tegen mij als hij een jointje kan draaien weet hij de weg terug ook wel

Mazzel Gratiswittekneus, banned.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je EricR opnieuw punten kan geven.

Beetje school heeft een potje voor leerlingen van armlastige ouders, als 98% betaalt is het een beetje sneu om die gozer achter te laten omdat zijn ouders een stel paupers zijn.

Ik denk dat er iets heel anders gebeurd dan het verhaal wat die jongen verteld. We kennen nu dus pas 1 kant van het verhaal.

Maar ik zal er niet raar van staan te kijken als het toch zo is.

Terug
Naar boven