MuscleMeat

Schooloptreden Zweedse meiden blijkt stripact

Begin eens met een vakantie te boeken naar Kos, je wil het niet weten, of wel natuurlijk :D

Jezusmina, hebben ze in Zweden nog nooit gehoord van mobiele telefoons met camera?!?!?! Dan had YouTube nu namelijk weer een servercrash gehad.

Bij het introductiefeest van de eerstejaarsstudenten op onze school gaat het ieder jaar zo.

Jammer dat de nieuwe lichting elk jaar weer vadsiger wordt :(

Ik HAAT die schijnheilige honden die dit willen verbieden en hier "aanstoot aan namen"! Ze zouden dit juist moeten stimuleren!

Lang leve de emancipatie!

zo is dat stelletje preutse aanstootnemende lutsers

****in geil. Dat zag ik nog niet gebeuren op mijn middelbare school.

Goed bezig in Zweden.

wedden dat het plafond na deze voorstelling mooi wit was?

wedden dat het plafond na deze voorstelling mooi wit was?

Ik weet niet in hoeverre jouw lichamelijke toestand op dit moment geevolueerd is maar vanaf het moment dat je zaad aan begint te maken zul je merken dat deze niet bepaald wit is, meer vergelijkbaar met troebele kleurloze snot qua kleur, na besprenkeling over voorwerpen als, handoeken, sokken, papier en/of plafonds zul je zien dat het geen specifieke kleur achterlaat, vergelijkbaar met water. Na opdroging kan het ietwat verkleuren wat een kind van 5 eventueel kan uitleggen als zijnde wit.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet in hoeverre jouw lichamelijke toestand op dit moment geevolueerd is maar vanaf het moment dat je zaad aan begint te maken zul je merken dat deze niet bepaald wit is, meer vergelijkbaar met troebele heldere snot qua kleur, na besprenkeling over voorwerpen als, handoeken, sokken, papier en/of plafonds zul je zien dat het geen specifieke kleur achterlaat, vergelijkbaar met water. Na opdroging kan het ietwat verkleuren wat een kind van 5 eventueel kan uitleggen als zijnde wit.

Ik moest lachen.

Wooths, waarom gebeuren dit soort dingen niet bij mij op school:knipoog:

Ik weet niet in hoeverre jouw lichamelijke toestand op dit moment geevolueerd is maar vanaf het moment dat je zaad aan begint te maken zul je merken dat deze niet bepaald wit is, meer vergelijkbaar met troebele heldere snot qua kleur, na besprenkeling over voorwerpen als, handoeken, sokken, papier en/of plafonds zul je zien dat het geen specifieke kleur achterlaat, vergelijkbaar met water. Na opdroging kan het ietwat verkleuren wat een kind van 5 eventueel kan uitleggen als zijnde wit.

Wat een post:roflol: Enige contradictie ook:D (-Verkapt laten we elkaar vertellen over onze spermakleur-post, om te kunnen checken of het lichamelijk wel goed met me gaat-:roflol:) J/K

Dus jij spuit waterkleurig sperma? Damn...Het is toch echt doorzichtig wit snotachtig bij mij...

Ik had het al aangepast voordat je er wat van zei!

Oke, sorry niet gezien bro...Was ook zo druk bezig met het checken van jou beschrijvingen...

Ik weet niet in hoeverre jouw lichamelijke toestand op dit moment geevolueerd is maar vanaf het moment dat je zaad aan begint te maken zul je merken dat deze niet bepaald wit is, meer vergelijkbaar met troebele kleurloze snot qua kleur, na besprenkeling over voorwerpen als, handoeken, sokken, papier en/of plafonds zul je zien dat het geen specifieke kleur achterlaat, vergelijkbaar met water. Na opdroging kan het ietwat verkleuren wat een kind van 5 eventueel kan uitleggen als zijnde wit.
ik bedoelde dat wit figuurlijk.

zit nu hevig te denken om maar weer te gaan studeren
maar dan noemen ze me weer meneer neej is ok niks

Terug
Naar boven