Fitness Seller

Schorem van vroegah - flashbacks topic

Toch wel een seizoen naar gekeken.

• Like
Waarderingen: LM

En ik voelde mijzelf een partij high tech hiermee.

1613331039727.png

Niet mijn tijd, wel legendarisch.

Deze dan uit '98. t*ring waar is de tijd gebleven.

Vaak bij dit soort bands dat als je ze voor het eerst zag op een festival en dan niet op het hoofdpodium dat het een overweldigende ervaring is die daarna nog zelden geëvenaard, laat staan verbeterd wordt.

Faithless op Pinkpop in de tent ttv Insomnia (was eigenlijk met een vriendin in die tent om op tijd te zijn voor Tori Amos, hilarisch als ik daar achteraf aan terugdenk) toen ook een geweldig optreden van de Smashing Pumpkins, helemaal vooraan;
Therion, diep in de nacht in een tent bij Dynamo Open Air, met het hitje The Birth of Venus Illegitima.
Major Laser een (paar) jaar voor ze in de Alpha stonden op Lowlands, zelden een tent tot rijen dik erbuiten zo uit z'n dak zien gaan.

TMF had voor het betere werk een speciaal programma op de late avond, was dat Wet 'n Wild?

Hoogtijdagen van gtst, half NL kent deze scene.

Toch heel anders als je dat op een klein schermpje terugziet.

Laatst bewerkt:
20s. Heeft miljarden gekost. Anita en Tatjana hebben ook schraalheid veroorzaakt.

Was niet zo'n katja fan, ik merkte mijn puberteit beter op toen Angela Schijf ten tonele verscheen. Niet veel ouder dan ik zelf, de gedachte dat ze bij je in de klas kon zitten...gevaarlijke combi

• Topic Starter Topic Starter
Was niet zo'n katja fan, ik merkte mijn puberteit beter op toen Angela Schijf ten tonele verscheen. Niet veel ouder dan ik zelf, de gedachte dat ze bij je in de klas kon zitten...gevaarlijke combi
Katja deed ik alleen als ik die dag de rest al had gehad of geen zin meer in ze had.

2.06 :thumbup:

Als klein jochie te lang opblijven om Chucky te zien.

Terug
Naar boven