MuscleMeat

Security opleidingen in Overijssel?

Ja ik zou het naast mijn werk moeten doen waar ik 38 tot 60 uur werk... er zit hier in de buurt een bureau wat alleen portiers doet en die ook gecertificeerd was maar die is gestopt met stagaire's, ook als je er wil blijven werken etc.. enorm balen.

Ik zou niet te bang zijn voor een simpel iets op je strafblad, ik geloof dat het verlicht is dat je afgelopen 4 a 6 jaar niks mag hebben ofzo.. komt vast wel goed hoor. Vraag het idd wel goed na van te voren.

• Topic Starter Topic Starter
Sehn zei:
Ik zou niet te bang zijn voor een simpel iets op je strafblad, ik geloof dat het verlicht is dat je afgelopen 4 a 6 jaar niks mag hebben ofzo.. komt vast wel goed hoor. Vraag het idd wel goed na van te voren.

Dat leek me ook wel. Ik ga dadelijk ff langs het politiebureau om uit te zoeken hoe het tegenwoordig zit met verjaringstermijn etc. En ik denk dat ze aan de hand van mn gegevens ook wel meteen kunnen vertellen of ik kans maak of dat het een onbegonnen zaak is.

Ik ben alleen in Dec. 2003 gesnaaid met illegaal vuurwerk en 9 mm gaspatronen bij de Duitse grens. Maar aangezien half-Nederland ongeveer wel eens met illegaal vuurwerk is gepakt lijkt me dat niet zo'n probleem.

Verder heb ik sinds 1999 niets meer met politie/justitie te maken gehad.

Maar waarom leg je je werk niet ff tijdelijk neer om je stage af te ronden? je hebt het over 400 uur, dat is omgerekend 10 wkn stage. Dat is toch wel te doen?

als dat al zolang geleden is.. dec 2003.. ach zal vast wel goedkomen.. meende 4 jaar dat er inmiddels voor staat.

Maar werk tijdelijk neerleggen? heb fulltime contract, kan niet gemist worden (tenzij er gereorganiseerd word :mad: ) en we werken op deze plek met z'n 2en en er kan er altijd maar 1 weg of anders hoge uitzondering.. dus helaas.

Leviathan zei:
Ik hoop alleen wel dat ik 'groen licht' krijg van Justitie/politie omdat ik een veroordeling op naam heb staan. Is inmiddels al weer van 6 jr geleden maar toch.....

Whehe ik heb hetzelfde probleem. Ik heb nog een strafbladje van 3 jaar geleden. Ik heb vandaag de politie gebeld en die zeiden dat het per geval bekeken werd. Als je geen 'groen licht' krijgt kan in in beroep gaan bij de politie. Als dat ook niet lukt kan je naar de rechter.

Sehn zei:
Maar werk tijdelijk neerleggen? heb fulltime contract, kan niet gemist worden (tenzij er gereorganiseerd word :mad: ) en we werken op deze plek met z'n 2en en er kan er altijd maar 1 weg of anders hoge uitzondering.. dus helaas.

Das ****ed up. Normaal gesproken zou je in overleg toch je ontslag kunnen indienen. Een werkgever heeft niet veel aan iemand die liever ander werk zou willen doen.

Dan zit je met een paar maanden opzegtermijn en kun je daarna met studiefinanciering je opleiding vervolgen.

@Brutez: 3 jr is te kort. De verjaringstermijn is 5 jr, maar men bekijkt idd ieder geval afzonderlijk. En mocht je delict losstaan van evt 'verleidingen' waarmee je als beveiliger mee in aanraking komt, dan maak je een goede kans.

Ik heb mazzel dat ik inmiddels straks 6 jr verder ben.

Ik heb vanmiddag met een politieagent gesproken, en heb verteld waarvoor ik veroordeeld ben geweest. Zelfs ondanks dat ik heb vastgezeten, gaat mn verleden me volgens hem hierbij niet in de weg staan.

Ik verliet dus voor het eerst in mn leven happy het politiebureau :D

Ze kijken alleen of je de afgelopen 5 jr in de fout bent gegaan.

Leviathan zei:
Das ****ed up. Normaal gesproken zou je in overleg toch je ontslag kunnen indienen. Een werkgever heeft niet veel aan iemand die liever ander werk zou willen doen.

Dat is het hem, ik wil hier niet weg, ik wil dat diploma alleen hebben zodat ik bij kan beunen of er part time langs kan werken nog.

:)

Goed dat je happy de wouten keet verliet...

Ik heb me toch aangemeldt voor de cursus horecaportier (blauwe pas). Ik heb contact opgenomen met de SVH examencommissie en de Afdeling Bijzondere Zaken van de politie. Beiden wisten niet dat die pas er uit zal gaan, dus voorlopig zal dat nog wel goedzitten.

Op die manier kan ik tot September iig vast aan het werk, en aansluitend weer terug naar school.

dbc01 nog iets te melden over die blauwe pas?
zelf ben ik eigelijk na mijn atheneum ook wel van plan om half jaar buitenland te gaan en daarna die pas halen.. jaar daarna weer studeren en dan heb je een mooie bijbaan als portier:)

George zei:
dbc01 nog iets te melden over die blauwe pas?
zelf ben ik eigelijk na mijn atheneum ook wel van plan om half jaar buitenland te gaan en daarna die pas halen.. jaar daarna weer studeren en dan heb je een mooie bijbaan als portier:)

Die blauwe pas gaat er tezijnertijd uit. Iedereen heeft dan straks beveiliger-2 nodig.

Terug
Naar boven