AndroidHealthClinic

Security,,,,,TIPS ??

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Hey,

deze nacht moet ik deel uitmaken van de security op een fuif. Iemand nog wat tips hoe je dit het beste aanpakt ??

(of steek er gelijk de draak mee:D)

Maar toch liefst een serieus antwoord ook graag, dank

Hey,

deze nacht moet ik deel uitmaken van de security op een fuif. Iemand nog wat tips hoe je dit het beste aanpakt ??

(of steek er gelijk de draak mee:D)

Maar toch liefst een serieus antwoord ook graag, dank

Als je search button gebruik kun je veel terug vinden over uitsmijters en zulke zaken , heb er veel zien voorbij gaan.
bedoelde je zoiets of.. ?:P

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar heb de tijd niet meer, ik moet met stilaan klaarmaken, binne 40 minuten moek voort, en ik zou tegen dan misschien toch al wat tips gekregen hebben lol....Ik zou zoeken moest ik de tijd hebben hoor, maar die ontbreekt me

Nou shift begint tot later

ow oke sorry , zet hem op :))

Als je die vraag moet stellen op een forum vraag ik mij af of je wel geschikt bent hiervoor.

Ik hoop voor jouw dat je niet alleen stond :D

Voila ik deed het best goed die avond, kmag volgende fuif alweer security staan. Er waren een paar amokmakers maar die heb ik wel weten aanpakken. Toch bedankt

@Calyptus: Stond maar een uurtje alleen hoor ;)

Veel eten meenemen en zorg dat je met een leuke collega staat anders heb je een lange nacht.

Had wel best leuke collega's hoor, lieten me zo hard lachen dat ik moest kotsen, gelukkig kwam ik net op tijd aan het toilet. Voor de rest buiten een paar idioten viel de avond reuze mee. We hebben er maar 4 keer mensen moeten buiten zetten

Had wel best leuke collega's hoor, lieten me zo hard lachen dat ik moest kotsen, gelukkig kwam ik net op tijd aan het toilet. Voor de rest buiten een paar idioten viel de avond reuze mee. We hebben er maar 4 keer mensen moeten buiten zetten

?? wtf

Ja, khad een uur of twee ervoor enorm veel naar binnen gewerkt en het bleef wat op m'n maag liggen, en ja, toen we later enorm hard aan het grappen waren.....

ah op die manier...

...

nee toch niet...

dit is een bodybuildforum: dutch bodybuilding, begrijp je het nu? :cool:
niet elke bodybuilder is een beveiliger, trouwens :yarly:

Ga nu snel naar je aikido les i.p.v van hier je tijd te verdoenm mettopics aan te maken en advies aan die keyboard warriors hier te vragen.

1 tip niet te stoer over komen daar hebben veel mensen een hekel aan
2 tip zorg dat je geen klappen krijgt
3 tip wees aardig en zorgzaam voor klanten

Terug
Naar boven