Fitness Seller

semi cutkuur

Jimmeeey

Cool Novice
Waardering
0
He mannen,

Ik ben alweer een jaar off. Mijn vetpercentage is iets omhoog gegaan sinds mn laatste kuur.
Stond altijd op 11 a 12%, nu is dat toch wel 15%:eek:

Cutten is nog nooit nodig geweest bij mij, als een echte ectomorph zijnde.
Kantoorbaan en justeat.nl heeft zo zn invloed gehad.;)

Kuurverleden:
1e: 500 test 400 deca, kickstart diana 50 ed
2e: 600 test 400 deca, kickstart diana 50 ed
3e: 600 test 400 deca, kickstart diana 30 en oxy 50 ed

Dit wordt mn eerste semi cutkuur dus, tenminste mn doel is 10%. Lager hoef ik niet.

mn voeding is in orde. Eet heel de dag goed, op mn diner na op lange werkdagen.
Doel: van de 15% naar de 10% en nog een paar kilo erbij.
Het lijkt me heel apart om te cutten op 1000 test e per week (overbodig??), hoewel ik ook verhalen hoor dat sommige mensen vet verliezen bij high dose test.

Voorstel 2 zou ik de laatste 6 weken clean bulken.

Voorstel:
1-12 test e 1000 pw
1-12 t3 50 ed
1-13 HCG 2 x 500 iu pw
1-12 aromasin 10 mg ed???

of

1-10 test e 500 pw
1-10 t3 50 ed
11-16 test e 1000 pw
1-17 HCG 2 x 500 iu pw
1-12 aromasin 10 mg ed???

Nogmaals, dit wordt mn eerste semi cutkuur. Wat denken jullie?
Suggesties en verbeteringen zijn altijd welkom! (ik wil geen tren proberen)

wat is een semi cut kuur... wat moeten we denken van je voeding... je kuur bepaalt niet 100% of je cut of bulkt

Inderdaad, doseringen maken niet het type kuur, helpen enkel erbij. Of je cut of bulkt word door je kCals bepaald

En als je denkt dat je op 1000mg test met T3 erbij en een kCals tekort nog massa gaat pakken dan heb je je aardig vergist. Ik zit momenteel op 500 test 750 tren en ik word enkel droger

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, doseringen maken niet het type kuur, helpen enkel erbij. Of je cut of bulkt word door je kCals bepaald

En als je denkt dat je op 1000mg test met T3 erbij en een kCals tekort nog massa gaat pakken dan heb je je aardig vergist. Ik zit momenteel op 500 test 750 tren en ik word enkel droger

Bedankt voor de reacties.
Het primaire doel is om naar de 10% te gaan. Ik zal dus ook onder onderhoud gaan eten.
Hiernaast zou ik inderdaad graag nog wat spiermassa aankomen, mits ik maar wel die 10% haal.

Mijn motivatie om een gram te pakken was dus inderdaad om nog wat kilo's aan te komen.
Mocht dit dus niet het geval zijn, kan ik dus beter voor optie 2 gaan. (als ik het goed begrijp);)

als je dus cut dan zou ik gewion 250 test nemen doe je erna een clean bulk... 1000 mg zou naar zeggen te lekker zijn om op te gaan cutten...

• Topic Starter Topic Starter
als je dus cut dan zou ik gewion 250 test nemen doe je erna een clean bulk... 1000 mg zou naar zeggen te lekker zijn om op te gaan cutten...

Denk dat ik dit maar doe inderdaad.

Puur uit interesse: is het dan alleen mogelijk op tren, om spiermassa aan te komen terwijl je vetpercentage daalt? Heb ook gelezen dat bij tren je vetpercentage niet zozeer daalt, maar dat het vet verschuift (weg van je buik).

Dacht dat MikieB op high dose test was aangekomen terwijl zn vetpercentage daalde. (correct me if I'm wrong)

Ja logisch toch?! : meer vvm betekend natuurlijk lager vp

Dat van de tren hoor ik nu voor het eerst.

250 test-e is genoeg om te cutten... kan je eventueel clen bij nemen.

Denk dat ik dit maar doe inderdaad.

Puur uit interesse: is het dan alleen mogelijk op tren, om spiermassa aan te komen terwijl je vetpercentage daalt? Heb ook gelezen dat bij tren je vetpercentage niet zozeer daalt, maar dat het vet verschuift (weg van je buik).

Dacht dat MikieB op high dose test was aangekomen terwijl zn vetpercentage daalde. (correct me if I'm wrong)

de grote vetmigratie van 2014

Terug
Naar boven