MuscleMeat

semolerin

Skymax

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m75
Massa
90kg
Goedenavond,

Heeft iemand ervaring met " semolerin"

Kan er op internet vrij weing over
Vinden namelijk

Groeten

Wat wil je weten en waarom kies je niet gewoon voor HGH?

• Topic Starter Topic Starter
Het blijkt dat Semolerin velen malen beter is dan HGH. De effecten van Semolerin zijn sneller zichtbaar als bij HGH ook. Alleen zijn er vrij weinig mensen bekend ermee eventuele ervaringen etc?

Het blijkt dat Semolerin velen malen beter is dan HGH. De effecten van Semolerin zijn sneller zichtbaar als bij HGH ook. Alleen zijn er vrij weinig mensen bekend ermee eventuele ervaringen etc?

Er is een reden waarom dit medicijn al enige tijd gediscontinueerd is in de USA.

Waarom dan?

Eerlijk gezegd geen idee, maar het is het googelen waard ;)

Er is letterlijk niks op google erover te vinden.. wat jij zegt al helemaal niet. Vandaar dat ik deze topic ook start haha.

[Link niet meer beschikbaar]

"Save youre money....." gebruikers ervaring.

Ik zit nu op sermo, off van aas. Sermo only dus en het bevalt me heel goed! Vet vliegt weg, opmerkelijk kracht in de gym, slaap heel erg diep. Er zitten wel veel fakes tussen is het proberen echt waard zou ik zeggen

Ik zit nu op sermo, off van aas. Sermo only dus en het bevalt me heel goed! Vet vliegt weg, opmerkelijk kracht in de gym, slaap heel erg diep. Er zitten wel veel fakes tussen is het proberen echt waard zou ik zeggen
Niet onaardig bedoelt, maar zulke reacties lees ik ook wel eens van mensen die GH nemen terwijl ik dit toch anders ervaar.

Kun je dit misschien onderbouwen met stats info? Dus: in x aantal weken x percentage vet verloren. Of me bench max is met x kg omhoog gegaan.

Niet onaardig bedoelt, maar zulke reacties lees ik ook wel eens van mensen die GH nemen terwijl ik dit toch anders ervaar.

Kun je dit misschien onderbouwen met stats info? Dus: in x aantal weken x percentage vet verloren. Of me bench max is met x kg omhoog gegaan.

Sorry ik lees je bericht nu pas, ik zit nu ongeveer 5a6 weken op sermo, 200 mcg voor het slapen gaan. Eerlijk gezegd heb ik het niet exact bijgehouden met het vetpercentage meten maar meer wat de spiegel me liet zien, wel gewogen en woog zon 2,5 kg minder. Maar dat zegt nog niks want was ook ook off van mn gear gegaan. Wat de kracht betreft kan ik wel meldden dat het lijkt alsof ik nog steeds on ben. Blijf nieuwe prs neer zetten. Ik zal het vanaf nu wel bijhouden exact. Houd jullie op de hoogte.

In.
Hai skymax !

Hmm ja klinkt wel logisch voor wbt jr gewicht. Ik verbeterde ook me bench PR flink na 3 weken off te zijn. Dus eerlijk gezegd weet ik niet of dit door de sermo komt.

Terug
Naar boven