Fitness Seller

Senstion Black 2009

piewie25

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Massa
91kg
Vetpercentage
19%
Er is weer een leuk feestje in het vooruizicht! Namelijk Sensation Black. Lekker hard stampen met vette effecten. Wie o wie gaat hier allemaal heen van onze mede dbb leden? Ik in ieder geval wel :cool:

Zaterdag 21 maart 2009 kleurt de Ethias Arena in Hasselt (België) weer zwart van de Jumpstyle, Hardstyle en Hardcore fans. ID&T België heeft de line-up en trailer vrijgegeven van dit feest.

De line-up:
Ruthless
Coone vs. Deepack
Brennan Heart
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Black Identity
Zany & DV8
Black in Time, met: Yves de Ruyter, The Prophet, Darkraver, Gizmo, DJ Rob, MC Joe, DJ Kristof, Yves
Tommyknocker
Nosferatu vs. Endymion
MC: Ruffian

Trailer
De trailer is terug te vinden op [Link niet meer beschikbaar].

• Topic Starter Topic Starter
De prijs valt trouwens ook mee maar 37 euro. In de Arena ben je toch wat meer kwijt. (p.s. sorry voor de foute titel)

Laatst bewerkt:
Jumpstyle bij Sensation Black?

Kansloos..

i'll be there:thumbs:

Tsjaaah, mssn wel lachen maar weet niet of ik mensen mee kan krijgen.

De Presentatie van Sensation vind ik heb beste van alles dance events. Alles is goed geregeld. Geen lange rijen bij de biertenten, lekkere wijven enz. Maar we zullen wel zien wat het wordt.

Jumpstyle bij Sensation Black?

Kansloos..

Als ik toch wat beter bij de line up kijk dan maken deze dj's toch meer hardstyle c.q hardcore dan Jumpsyle! Als dat toch zo zou zijn dan krijg je van die praktijken wat toen in de Arena is gebeurd met dj Rob G.

Ik vond de Hardstyle die op Sensation Black 2008 werdt gedraait ontzettend slecht.
Ben er zelf niet geweest, maar heb verleden week dat ceedeetje gekocht.

Saai en eentonig niets verassends op te ontdekken qua samples etc. ouwe gedateerde meuk!

Ik vond de Hardstyle die op Sensation Black 2008 werdt gedraait ontzettend slecht.
Ben er zelf niet geweest, maar heb verleden week dat ceedeetje gekocht.

Saai en eentonig niets verassends op te ontdekken qua samples etc. ouwe gedateerde meuk!

Ze proberen gewoon op het oude succes mee te liften.

Zal er zijnnnnnnnnnnnnn

Terug
Naar boven