AndroidHealthClinic

Sergesss progressie pics

sergesss

Novice
Waardering
0
Hallo,

Na lang lezen op deze site wordt het tijd om ook eens iets te posten, bij deze dit topic.

Train nu ong 2.5 jaar en ben 22 jaar.
Het eerste jaar niet serieus getraind, eerder kennismaking met de sport. Het 2de jaar had zijn ups and downs omwillen van school en examens. De laatste tijd zit er een constante in de training en let ik extreem op mijn voeding, mede doordat ik aan het cutten ben.

2 maand geleden was mijn vet% 14.5%, nu is dit gezakt naar ong 9%.
ik woog 76 kilo en ben 1.76m, nu weeg ik nog slechts 67 kilo. De bedoeling is nog door te cutten naar ong 7%.

Na de zomer is het tijd om weer wat zwaarder te worden en wordt de koolhydraat inname ferm opgeschroefd, deze staat nu trouwens op een zeer laag pitje omwillen van het cutten.

De foto's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

http://img138.imageshack.us/i/foto505.jpg/

Geef gerust opmerking of tips!

Als ik jou was zou ik eerst wat massa pakken, no offense hoor, maar cutten in dit stadium?

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jou was zou ik eerst wat massa pakken, no offense hoor, maar cutten in dit stadium?

Mijn doelen zullen waarschijnlijk anders liggen als die van jou,
Aangezien de zomer in aantocht is, wou ik eigenlijk gewoon een "beachproof" lichaam hebben, vandaar dat ik nu ook aan het cutten ben.

Als ik 76 kilo woog stond ik vrij vol en wat opgeblazen, dit is naar mijn mening niet echt aantrekkelijk, in de winter boeit dit mij niet, maar voor de zomer is dit een andere kwestie. Maar zoals gezegd, na de zomer begin ik aan een clean bulk en is het de bedoeling om redelijk wat massa mee te pakken.

Ik merk wel dat ik vrij veel massa verloren ben, in die 9 verloren kilo's zaten blijkbaar niet alleen vetten.

Moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar als je nog verder gaat cutten, hou je helemaal niks meer over.Btw denk ik dat je voeding ook niet helemaal optimaal is.Succes iig.

post je voedingsschemaeens

Na 2.5 jaar trainen 67kg wegen....hoe lang ben je?
En idd handig om wat meer info te geven want volgens mij had hier toch meer ingezeten met betere voeding/training.

gaat goed!

Terug
Naar boven