Fitness Seller

Serie: Black Sails

Edit:
Die Max (Jessica Parker Kennedy) is hhnnng.

dat is toch ook captain flint in flashback

oh loll, was mij niet helemaal duidelijk. Even eerste ep stukje terug gekeken en je ziet hem dan inderdaad in de verte kijken en opeens McGraw komt dan. Thanks iig

Laatst bewerkt:
die max is zeker hnnnnggg

net episode 1 gezien, vind het een beetje een matige serie tot zover. alsof piraten zoveel gelijkheid onder zwarten-blanken en mannen-vrouwen hebben. vind het een ook beetje gay worden als zo'n vrouw alpha gaat doen door vaak ''****'' te zeggen, en de hoofdpersoon vind ik ook een alpha tryhard. is het toch de moeite om de serie verder te kijken?

Was vroeger zo.

Zij is trouwens gebaseerd op een echte piraat ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Anne_Bonny

I will rain holy hell down upon him.

Niceeee.

het word wel spannend nou kan niet wachten tot de volgende episode

• Topic Starter Topic Starter
begint goed nice te worden. irriteer me alleen dood aan die h**r met die hoed die steeds dr lip optrekt

---------- Toegevoegd om 03:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:12 ----------

aawwwee yeah aflevering 3 was nice! heel benieuwd naar 4

• Topic Starter Topic Starter
Volgende aflevering wordt niiceeeee :D

w
t
f

deze serie had het al moeilijk om mij gunstig te stellen, maar ok, afl 5 is echt wel de druppel. Alsof ze opzettelijk slecht schrijven en er een soort van 'home and away' shit van willen maken. lijkt wel een grapje dit.

Wtf dat einde... Pretty gay ;)

Seizoen vier is weer begonnen :D

-

Laatst bewerkt:
einde laatste ep beloofd veel ben benieuwd.

Halverwege het 1ste seizoen had ik het wel gehad met deze en ik had zo'n hoge verwachtingen.

Terug
Naar boven