Fitness Seller

serieus advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
ik weeg 88kg en ik gebruik deca en enanthateik ben al bezig met me 5e weekin de eerste 2 weken gebruikte ik 500mg enanthate en 400mg decaen dat heeft me 3kg zwaarder gemaakt.vanaf de 3e week gebruikt ik 250mg enanthate en 200md deca en dagelijk 300gr proteine alleen uit suplementen zonder voeding bij gerekend,MAAR sinds me 2e week ben ik geen gram zwaaarder geworden,hoe komt dat??????ik eet genoeg,ik rust genoeg en train hard genoegik zoek echt een verklaring hiervoor

je bent 3 kg zwaarder, dus verbrand je ook weer meer calorien mischien???

Laatst bewerkt:
tja als je niet zwaarder word en ook niets afvalt ..terwijl je op het oog een stuk droger staat lijkt me dat niet verkeerd ...dus ik zou je vetpercentage in de gaten houden...

300gr proteïne uit supplementen?
Jeezes kerel, hoeveel shakes giet je de wel niet in op een dag ...
En de rest van je voeding?

Niet meer bijkomen = niet genoeg eten om bij te kunnen komen ;)

EDIT: je bent er wel al vroeg bij hé ... 18 en al lekker de spuit erin ...

Laatst bewerkt:
Nou dat weet je niet.Met test/deca cycles kan het zijn dat je ineens stil blijft staan.Ik persoonlijk ondervind dat. Spulletje erin,en gaan met die kiloos

Ik zal wel weer te sceptisch zijn, maar als ik zie dat iemand 300gr eiwitten uit
supplementen haalt, nog maar 18 is en claimt genoeg te eten en te trainen,
zonder enige detail informatie ... dan stel ik mij vraagtekens over de kennis van zaken.
Ergo dus, denk ik niet dat je het al zo ver moet zoeken

duuuuh je hebt weer eens gelijk,zoals meestal.Ik let nooit op de leeftijd.

Ok TS is ip te jong voor deze sectie
Succes

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven