AndroidHealthClinic

serieus advies!!

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hey vrienden,er is een jongen bij mij in de sportschool die graag wil kuren.
Hij vroeg me om advies en aangezien ik zelf al wat ervaring heb met kuren,stel ikzelf hier toch regelmatig wat vragen.
Daarmee wil ik dus zeggen dat ik graag een goed advies zou willen geven aan die knul,maar wil graag van jullie weten wat jullie zouden adviseren.

hij is 19 jaar
67 kg
ongeveer 1.74
traint al wel 4 jaar met gewichten.
zijn leeftijd is wel vrij jong,maar hij wil graag wat meer massa winnen,daar hij met supplementen niet het gewenste resultaat krijgt na die jaartjes.

wat zxouden jullie voor kuur aanraden voor deze knul?ikzelf dacht:

wk 1-8:200 mg deca
wk 1-4:20 mg dianabol p/dag
wk 1-8:100 mg stromba depot(?)
nakuur met clomid en hcg vanaf week 12?

of is dit een kuur die jullie niet zouden adviseren,graag jullie ervaren advies....daar hijzelf geen internet heeft en geen lid is van dit forum,stel ik deze vraag omdat ik graag jonge mensen een goed advies wil meegeven ;)

niet doen!!!! zijn groei schijven zullen dicht gaan zitten en dus zijn groei zal stil komen te staan!!

Die gast moet eens fatsoenlijk gaan eten. Als je 67 kg weegt bij 1.74m dan kan hij nog genoeg groeien zonder gear. Als hij wel naar de gear grijpt zal hij zijn massa zo kwijt raken zonder fatsoenlijke voeding en kennis van zaken. Geef hem een voedingsschema en laat hem eerst een kg of 80 wegen.

• Topic Starter Topic Starter
okee guys!kijk ik weet er niet genoeg van daarom erg bedankt voor de adviezen!ik geef het meteen aan hem dor...keep it up!

Rob G zei:
Die gast moet eens fatsoenlijk gaan eten. Als je 67 kg weegt bij 1.74m dan kan hij nog genoeg groeien zonder gear. Als hij wel naar de gear grijpt zal hij zijn massa zo kwijt raken zonder fatsoenlijke voeding en kennis van zaken. Geef hem een voedingsschema en laat hem eerst een kg of 80 wegen.

helemaal mee eens, zn voeding zit duidelijk niet in orde en dan kan je wel gaan kuren maar veel zal hij er niet aan overhouden.
die jongen kan ze geld beter besteden aan een paar kilo kip extra ;)

op 19 jaar beginnen juicen is gekkenwerk
je hebt dan trouwens sowieso een hoog testo dus je zou stom zijn om dan wanneer je nog hard groeit er exogeen test bij te zetten.

als hij langer dan 3 jaar goed bezig is zoals ik net 3 jaar bezig ben woog 57 kg nu 74 en alles heeft geprobeert dan zeg ik ja tijd voor een kuur als hij er voor 100% voor wil gaan. zal wel deca 8 weken 200 en dianabol week 1 15 mg week 2 20 mg week 3 30 mg en dan afbouwen 1 of 2 weken

ps pas op met dianabol ik ken iemand die als een malle ging met 15 mg per week

Als je op 23 jarige leeftijd na 3 jaar trainen met een uitgebalanceerd voedingsschema en goed trainingsschema nog maar 57 kg weegt dan zou ik het toch eens overwegen een andere hobby te kiezen. Schaken of zo...

groove zei:
als hij langer dan 3 jaar goed bezig is zoals ik net 3 jaar bezig ben woog 57 kg nu 74 en alles heeft geprobeert dan zeg ik ja tijd voor een kuur als hij er voor 100% voor wil gaan. zal wel deca 8 weken 200 en dianabol week 1 15 mg week 2 20 mg week 3 30 mg en dan afbouwen 1 of 2 weken

ps pas op met dianabol ik ken iemand die als een malle ging met 15 mg per week
Die kennen wij ook wel bro ;)

Maar dat neemt niet weg dat het gewoon nog niet verantwoord is pas op met je advies hier het is geen tover middel het zijn en blijven medicijnen.

Je moet natuurlijk geen steroiden gebruiken, terwijl je niet eens weet wat het zijn. hehe de gedachte al: vandaag ga ik nolva neme om groot te worden :rolleyes: :D

Rob G zei:
Als je op 23 jarige leeftijd na 3 jaar trainen met een uitgebalanceerd voedingsschema en goed trainingsschema nog maar 57 kg weegt dan zou ik het toch eens overwegen een andere hobby te kiezen. Schaken of zo...

Sneldammen voor beginners! :thumbup:

Terug
Naar boven