Croupier
Cool Novice
- Waardering
- 0
hey vrienden,er is een jongen bij mij in de sportschool die graag wil kuren.
Hij vroeg me om advies en aangezien ik zelf al wat ervaring heb met kuren,stel ikzelf hier toch regelmatig wat vragen.
Daarmee wil ik dus zeggen dat ik graag een goed advies zou willen geven aan die knul,maar wil graag van jullie weten wat jullie zouden adviseren.
hij is 19 jaar
67 kg
ongeveer 1.74
traint al wel 4 jaar met gewichten.
zijn leeftijd is wel vrij jong,maar hij wil graag wat meer massa winnen,daar hij met supplementen niet het gewenste resultaat krijgt na die jaartjes.
wat zxouden jullie voor kuur aanraden voor deze knul?ikzelf dacht:
wk 1-8:200 mg deca
wk 1-4:20 mg dianabol p/dag
wk 1-8:100 mg stromba depot(?)
nakuur met clomid en hcg vanaf week 12?
of is dit een kuur die jullie niet zouden adviseren,graag jullie ervaren advies....daar hijzelf geen internet heeft en geen lid is van dit forum,stel ik deze vraag omdat ik graag jonge mensen een goed advies wil meegeven
Hij vroeg me om advies en aangezien ik zelf al wat ervaring heb met kuren,stel ikzelf hier toch regelmatig wat vragen.
Daarmee wil ik dus zeggen dat ik graag een goed advies zou willen geven aan die knul,maar wil graag van jullie weten wat jullie zouden adviseren.
hij is 19 jaar
67 kg
ongeveer 1.74
traint al wel 4 jaar met gewichten.
zijn leeftijd is wel vrij jong,maar hij wil graag wat meer massa winnen,daar hij met supplementen niet het gewenste resultaat krijgt na die jaartjes.
wat zxouden jullie voor kuur aanraden voor deze knul?ikzelf dacht:
wk 1-8:200 mg deca
wk 1-4:20 mg dianabol p/dag
wk 1-8:100 mg stromba depot(?)
nakuur met clomid en hcg vanaf week 12?
of is dit een kuur die jullie niet zouden adviseren,graag jullie ervaren advies....daar hijzelf geen internet heeft en geen lid is van dit forum,stel ik deze vraag omdat ik graag jonge mensen een goed advies wil meegeven