XXL Nutrition

serieuse vraag over stoppen met roken!

fizzel

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Beste bb'ers

Mijn vriendin wilt graag stoppen met roken opzich heel goed bezig, maar nu heeft ze mij verteld dat ze al eens eerder was gestopt met roken!

Ze vertelde me dat ze er veel dikker door werd???

Ondanks ze toch 4 keer per week sporte.

Nu vroeg ze mij om raad:D ik heb haar 1 en ander verteld wat je het beste wel en niet kan eten.

Nu wil ik graag goede aanvullingen krijgen van mensen die mij meer punten kunnen geven waar zij moet opletten.(bijvoorbeeld iets voor een snellere stofwisseling te krijgen)

alvast bedankt

wat heb jij der allemaal verteld dan?

Meer coïtus.... goede cardio

Het is niet alleen door een eventueel veranderlijk eetpatroon maar ook versnelt roken je metabolisme.
Wat je kan doen? In het tegenoffensief gaan. Je eetpatroon in het oog houden en zoals Shivo al zei meer cardio en varianten:)

Vertel haar dat je ook van haar houdt als ze wat dikker zou zijn.

sinds ik gestopt ben met roken heb ik alleen meer moeite om te schijten , en ben ik ook redelijk aangekomen , ik at bijna iedere keer wanneer ik zin kreeg in een sigaret. maar aankomen voor mij is goed. ik zou aanraden dat je vriendin veel kauwgom eet

sinds ik gestopt ben met roken heb ik alleen meer moeite om te schijten , en ben ik ook redelijk aangekomen , ik at bijna iedere keer wanneer ik zin kreeg in een sigaret. maar aankomen voor mij is goed. ik zou aanraden dat je vriendin veel kauwgom eet

Er zijn ook andere dingen die ze in haar mond kan doen :D

iedere dag coïtus

Stoere praatjes allemaal, met de gemiddelde vrijpartij verbrand je maar 25 kcal. Als je de daarvoor bestemde forumonderdelen een beetje volgt, weet je dat de meeste hier er nog niet eens 10 verbranden.

De rede dat mensen dikker worden door het stoppen met roken is dat je lichaam een hoop energie gebruikt om zichzelf te "herstellen" van de giftige stoffen die je binnen krijgt door het roken ( oa nicotine). Ook gaan ze snoepen of eten ipv een sigaret roken.

En wat verstaat jou vriendin onder 4 pw sporten? Mss wel met een vriendin op een hometrainer zitten in een sportschool en drukker bezig zijn met kletsen dan bewegen.

En anders vertel je er nog wat.

Stoere praatjes allemaal, met de gemiddelde vrijpartij verbrand je maar 25 kcal. Als je de daarvoor bestemde forumonderdelen een beetje volgt, weet je dat de meeste hier er nog niet eens 10 verbranden.

De rede dat mensen dikker worden door het stoppen met roken is dat je lichaam een hoop energie gebruikt om zichzelf te "herstellen" van de giftige stoffen die je binnen krijgt door het roken ( oa nicotine). Ook gaan ze snoepen of eten ipv een sigaret roken.

En wat verstaat jou vriendin onder 4 pw sporten? Mss wel met een vriendin op een hometrainer zitten in een sportschool en drukker bezig zijn met kletsen dan bewegen.

En anders vertel je er nog wat.

+1

Probeer maar eens champix

gewoon in een overbrug periode wat efi pakken.. helpt ook tegen lusteloosheid.

roken remt de eetlust, dus het kan goed zijn dat ze meer eet sinds ze gestopt is.

Beste bb'ers

Mijn vriendin wilt graag stoppen met roken opzich heel goed bezig, maar nu heeft ze mij verteld dat ze al eens eerder was gestopt met roken!

Ze vertelde me dat ze er veel dikker door werd???

Ondanks ze toch 4 keer per week sporte.

Nu vroeg ze mij om raad:D ik heb haar 1 en ander verteld wat je het beste wel en niet kan eten.

Nu wil ik graag goede aanvullingen krijgen van mensen die mij meer punten kunnen geven waar zij moet opletten.(bijvoorbeeld iets voor een snellere stofwisseling te krijgen)

alvast bedankt

omg direct buitenwippen dat wijf
straks heb je een dik wijf naast je:eek::D

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties!

voor de goede opmerkingen karma:p

slechts 25 kcal? lol no wai die heb ik al verbruikt als ik mn broek uit trek.

btw regelmatig sauna of nog beter infraroodcabine pakken. gaat ontgiftiging wat sneller.

Terug
Naar boven