XXL Nutrition

serieuse vraag over stoppen met roken!

slechts 25 kcal? lol no wai die heb ik al verbruikt als ik mn broek uit trek.

btw regelmatig sauna of nog beter infraroodcabine pakken. gaat ontgiftiging wat sneller.
200 keer per dag je broek uit trekken = 5000kcal verbrandt, makkelijke manier om te cutten.

sinds ik gestopt ben met roken heb ik alleen meer moeite om te schijten , en ben ik ook redelijk aangekomen , ik at bijna iedere keer wanneer ik zin kreeg in een sigaret. maar aankomen voor mij is goed. ik zou aanraden dat je vriendin veel kauwgom eet

Ill 2nd that.

Ik ben ongeveer 20 kilo aangekomen sinds ik gestopt ben met roken. Ik was altijd een graten***huis, maar ik begon toch een behoorlijke vetkwab te kweken rond mijn lichaam. Ik ben toen ook kauwgom gaan eten als ik honger/trek kreeg in iets. Helpt goed.

Stoere praatjes allemaal, met de gemiddelde vrijpartij verbrand je maar 25 kcal. Als je de daarvoor bestemde forumonderdelen een beetje volgt, weet je dat de meeste hier er nog niet eens 10 verbranden.
roflol 25 kcal? ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar als ik nou een stofwisseling van 4500kcal per dag heb als onderhoud... en bijna de hele dag achter de computer zit dat is ongeveer;
4500/24=187.5kcal per uur, terwijl ik bijna niet actief ben.
in een half uur een beetje verbrand ik dus ongeveer 93 kcal, dan ga je mij niet wijsmaken dat ik met een kwartiertje standje 69 nog minder ga verbranden...

Zo actief is standje 69 nu ook weer niet :p. Doe het dan staand, dan train je nog je armen en je rug ook ;)

Terug
Naar boven