MuscleMeat

Serotonine hcl tabs

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik heb afgelopen week een flesje Serotonine hcl tabs uit Engeland binnengekregen. Ericr vermoedde dat het een soort tinctuur zou worden gezien de homeopatische aard van de site.

Maar neen, het zijn gewoon tablettekes.

Enfin, ik heb er maar eindelijk eens 1 geprobeerd en het lijkt wel degelijk wat te doen met mn gemoedstoestand. Ik heb nog steeds de griep en voelde me daardoor al wat down, maar nu voel ik me inmiddels iets happier.

Normaal geniet ik ook al erg van muziek, maar nu klinkt het toch ook iets mooier en anders als normaal.

Ben benieuwd wat dit in hogere doseringen doet.

Mocht ik aankomend weekend over mn griep heen zijn dan neem ik eens 3 van die tabs en wat ephedrine hcl erbij. :D

Ik verwacht alleen geen high als bij mdma.

Is dit in België of Nederland niet verkrijgbaar mss? Ben sterk geïnteresseerd! :p

Is dit in België of Nederland niet verkrijgbaar mss? Ben wel sterk geïnteresseerd! :p

Maar waar is dit goed voor? Als drug zelf, voor versterking van xtc, of als aanvulling van serotonine voorraaden na xtc gebruik?

Lev: zou je willen laten weten, wat het doet op hogere doseringen... Ik ben zeer geintresseerd...

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik doen....:D

Pschygonauten..altijd zoekende.. :D

Leviathan zei:
Ik heb afgelopen week een flesje Serotonine hcl tabs uit Engeland binnengekregen. Ericr vermoedde dat het een soort tinctuur zou worden gezien de homeopatische aard van de site.
Maar neen, het zijn gewoon tablettekes.
Enfin, ik heb er maar eindelijk eens 1 geprobeerd en het lijkt wel degelijk wat te doen met mn gemoedstoestand. Ik heb nog steeds de griep en voelde me daardoor al wat down, maar nu voel ik me inmiddels iets happier.
Normaal geniet ik ook al erg van muziek, maar nu klinkt het toch ook iets mooier en anders als normaal.
Ben benieuwd wat dit in hogere doseringen doet.
Mocht ik aankomend weekend over mn griep heen zijn dan neem ik eens 3 van die tabs en wat ephedrine hcl erbij. :D
Ik verwacht alleen geen high als bij mdma.

Wat jij besteld hebt is gewoon een broertje van 5-htp.

5-htp = 5-hydroxytryptofaan.

serotonine hcl = 5-Hydroxytryptamine Hydrochloride

De werking is nagenoeg hetzelfde alleen dat spul van jou is chemisch bewerkt. Dit is geen geestverruimend middel alleen maar een supplement om je serotonine aan te vullen! Dat van die muziek is waarschijnlijk een beetje placebo effect!

Stop met het zoeken van pure serotonine want je zal niets bruikbaars vinden! Serotonine moet vrij komen in de hersenen (synapsspleet) daar kan het zijn werking doen! Er buiten niet , Serotonine in de bloedbaan is ook nog eens giftig met kans op het serotonine syndroom!

Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:
Wat jij besteld hebt is gewoon een broertje van 5-htp.
5-htp = 5-hydroxytryptofaan.
serotonine hcl = 5-Hydroxytryptamine Hydrochloride
De werking is nagenoeg hetzelfde alleen dat spul van jou is chemisch bewerkt. Dit is geen geestverruimend middel alleen maar een supplement om je serotonine aan te vullen! Dat van die muziek is waarschijnlijk een beetje placebo effect!
Stop met het zoeken van pure serotonine want je zal niets bruikbaars vinden! Serotonine moet vrij komen in de hersenen (synapsspleet) daar kan het zijn werking doen! Er buiten niet , Serotonine in de bloedbaan is ook nog eens giftig met kans op het serotonine syndroom!

Kan kloppen jouw verhaal. Denk dat er geen sprake is van placebo effect, maar meer doordat het serotonine wordt aangevuld door de tabs, je je beter gaat voelen.

Zelfde verhaal als met anti-depressiva. Ook destijds ervaarde ik soortgelijke dingen. Geen high, maar overall vrolijkheid.

Alles is dan ook ineens beter, en ook muziek kan dan mooier klinken.

Ik ervaar het ook niet als geestverruimend, maar voel me wel wat minder 'grijs' na het slikken van zo'n tabletje.

High zul je er niet van worden, mdma zorgt bv voor een wisselwerking van serotonine en dopamine.

Daarvoor zul je toch echt medicatie danwel bepaalde drugs moeten gebruiken.

Leviathan zei:
Kan kloppen jouw verhaal. Denk dat er geen sprake is van placebo effect, maar meer doordat het serotonine wordt aangevuld door de tabs, je je beter gaat voelen.
Zelfde verhaal als met anti-depressiva. Ook destijds ervaarde ik soortgelijke dingen. Geen high, maar overall vrolijkheid.
Alles is dan ook ineens beter, en ook muziek kan dan mooier klinken.
Ik ervaar het ook niet als geestverruimend, maar voel me wel wat minder 'grijs' na het slikken van zo'n tabletje.
High zul je er niet van worden, mdma zorgt bv voor een wisselwerking van serotonine en dopamine.
Daarvoor zul je toch echt medicatie danwel bepaalde drugs moeten gebruiken.
Als je het zo verteld klopt jouw verhaal ook! En is het effect niet te wijten aan het placebo effect. Dacht dat je met dat de muziek mooier werd bedoelde qua werking richting mdma.
Het is goed spul pas alleen op met het overschrijden van de dosis.

bouwens62 zei:
Als je het zo verteld klopt jouw verhaal ook! En is het effect niet te wijten aan het placebo effect. Dacht dat je met dat de muziek mooier werd bedoelde qua werking richting mdma.
Het is goed spul pas alleen op met het overschrijden van de dosis.

Was het maar waar! Dan liet ik de mdma wel links liggen en had ik een veiligere manier gevonden die geen dip de dgn erna oplevert.

Terug
Naar boven