- Waardering
- 2
Ik heb afgelopen week een flesje Serotonine hcl tabs uit Engeland binnengekregen. Ericr vermoedde dat het een soort tinctuur zou worden gezien de homeopatische aard van de site.
Maar neen, het zijn gewoon tablettekes.
Enfin, ik heb er maar eindelijk eens 1 geprobeerd en het lijkt wel degelijk wat te doen met mn gemoedstoestand. Ik heb nog steeds de griep en voelde me daardoor al wat down, maar nu voel ik me inmiddels iets happier.
Normaal geniet ik ook al erg van muziek, maar nu klinkt het toch ook iets mooier en anders als normaal.
Ben benieuwd wat dit in hogere doseringen doet.
Mocht ik aankomend weekend over mn griep heen zijn dan neem ik eens 3 van die tabs en wat ephedrine hcl erbij.
Ik verwacht alleen geen high als bij mdma.
Maar neen, het zijn gewoon tablettekes.
Enfin, ik heb er maar eindelijk eens 1 geprobeerd en het lijkt wel degelijk wat te doen met mn gemoedstoestand. Ik heb nog steeds de griep en voelde me daardoor al wat down, maar nu voel ik me inmiddels iets happier.
Normaal geniet ik ook al erg van muziek, maar nu klinkt het toch ook iets mooier en anders als normaal.
Ben benieuwd wat dit in hogere doseringen doet.
Mocht ik aankomend weekend over mn griep heen zijn dan neem ik eens 3 van die tabs en wat ephedrine hcl erbij.

Ik verwacht alleen geen high als bij mdma.